AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Ikke nødvendig med treningstøy? YOGA CLASS! Day 1055 of yoga and gratefulness Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Tren yoga i det du er komfortabel i! Og husk å ikkje gjere andre ukomfortable... Anonymkode: 1dc1c...1c9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Så idiotisk 😅 må passe på at hun ikke viser skrittet og man blir utrolig svett (og glatt!) i strømebukse Anonymkode: f52f3...6ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Tja. Kjole som var omtrent som en posebukse med topp til, kanskje. Anonymkode: 2cb28...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Del Skrevet 9. februar Kan ikke tenke meg noe mer ubehagelig å gjøre yoga i. Blir som å gå med Hawaii skjorte i begravelse, det er en tid og sted for alt. Men folk får gjøre hva de vil men jeg sier nei takk. Anonymkode: b7271...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så idiotisk 😅 må passe på at hun ikke viser skrittet og man blir utrolig svett (og glatt!) i strømebukse Anonymkode: f52f3...6ef Ser ikke ut for at det er noen bevegelser som man blir svett av? Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ikke ut for at det er noen bevegelser som man blir svett av? Anonymkode: 5142f...979 Men det er veldig mange yoga typer en blir svett i. Dessuten ser du igjennom hele videoen at hun må trekke i kjolen, sitte på måter som gjør at hun ikke viser hele "tunnelen" til oss som ser på. Det et ikke det en skal ha fokus på under yoga. Jeg synes hele videoen er dårlig da hun har mer fokus på å kose med hunden og trekke i kjolen enn å faktisk gjøre yoga. Om du vil gjøre yoga i kjole så gjør du det, men det det ser ikke verken komfortabelt ut, praktisk eller noe som jeg kan tenke meg kommer til å bli en trend med det første. Anonymkode: b7271...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke nødvendig med treningstøy? YOGA CLASS! Day 1055 of yoga and gratefulness Anonymkode: 5142f...979 Forstår ikke helt det å gå i omtrent undertøy/naken eller kjole på treningsenter eller yoga nei. Og i det hele tatt filme seg selv OG andre.. Ikke mulig å være i fred lengre noen steder. Til og med i garderobene filmes det... Anonymkode: 1583d...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår ikke helt det å gå i omtrent undertøy/naken eller kjole på treningsenter eller yoga nei. Og i det hele tatt filme seg selv OG andre.. Ikke mulig å være i fred lengre noen steder. Til og med i garderobene filmes det... Anonymkode: 1583d...0f3 Men her ser man jo verken pupper eller underliv? Mange treningstights overlater mye mindre til fantasien. Forstår jo at enkelte liker å være pent kledd også, og ikke bare utfordrende? Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men her ser man jo verken pupper eller underliv? Mange treningstights overlater mye mindre til fantasien. Forstår jo at enkelte liker å være pent kledd også, og ikke bare utfordrende? Anonymkode: 5142f...979 Man er ikke "utfordrende" kledd i vanlig treningstøy. Hun her filmer i pinkort kjole og har satt kamera rett foran skrittet sitt og stapper kjolen mellom lårene som en slags bleie, hva er pent kledd med det? Anonymkode: 2cb28...4f6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke nødvendig med treningstøy? Anonymkode: 5142f...979 Selvsagt ikke nødvendig med klær som er klassifisert som treningstøy. Tren med det du vil av klær. Det skal være behagelig, og for min del bør det være praktisk. Anonymkode: c2d24...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #12 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men her ser man jo verken pupper eller underliv? Mange treningstights overlater mye mindre til fantasien. Forstår jo at enkelte liker å være pent kledd også, og ikke bare utfordrende? Anonymkode: 5142f...979 En ser det ikke fordi hun trekker og drar og bruker all energien sin på helt feil fokus: nemlig å ikke vise trusen. Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for deg å prøve å bevise for oss hvor bra det et å gå med kjole når en trener? You do you men det ser fullstendig idiotisk ut å måtte bruke all sin energi på å ikke vise trusen og gi full innsyn til hele sitt publikum når en "trener". Det er forskjell på å gå på byen en fredagskveld og å trene. Men føler du for å trekke på deg en kort kjole og deige deg mens du trener og føler deg komfortabel og smashing så gjør du det. Anonymkode: b7271...5eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #13 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): En ser det ikke fordi hun trekker og drar og bruker all energien sin på helt feil fokus: nemlig å ikke vise trusen. Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for deg å prøve å bevise for oss hvor bra det et å gå med kjole når en trener? You do you men det ser fullstendig idiotisk ut å måtte bruke all sin energi på å ikke vise trusen og gi full innsyn til hele sitt publikum når en "trener". Det er forskjell på å gå på byen en fredagskveld og å trene. Men føler du for å trekke på deg en kort kjole og deige deg mens du trener og føler deg komfortabel og smashing så gjør du det. Anonymkode: b7271...5eb Hun sitter jo åpenbart hjemme i sin egen stue uten publikum, og det kunne jeg gjort også. Dog hadde jeg ikke lagt ut så alle kunne se "filmen". Hun har vel bare gjort det for å vise at hun trener hjemme? Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hun sitter jo åpenbart hjemme i sin egen stue uten publikum, og det kunne jeg gjort også. Dog hadde jeg ikke lagt ut så alle kunne se "filmen". Hun har vel bare gjort det for å vise at hun trener hjemme? Anonymkode: 5142f...979 Ja men herlighet, tren med kjole hjemme. Ingen bryr seg hva du har på deg hjemme når du trener. Tren naken, tren i bikini, tren i body eller med vinter parkas og ulltøy, ingen bryr seg om hva du trener med hjemme. Tren i det du vil og føler er mest komfortabelt. Hun i videoen har publikum med at hun legger videoen ut på nettet slik at alle kan se. Så jo hun har publikum, meg og deg og alle som ser er publikumet hennes. Men på et offentlig treningssenter har en og bør en ha en ha en viss kutyme der kan en ikke trene naken, i bikini, truse og bh etc. Men ikke forvent at alle skal synes det å trene i kjole er behagelig eller praktisk eller ser noe annet enn komplett tullete ut verken aleine hjemme eller ute i offentligheten. Vi har treningsklær som er spesielt utviklet for trening, de fleste liker naturlig nok de klærene bedre for sitt formål. Men du må igjen trene i akkurat hva du vil med hjemme hos deg selv, naken, i kjole eller andre klær. Anonymkode: b7271...5eb 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar Ser ut som hun er en nybakt mamma som trener når hun kan i det hun går i.. why not.. jeg er dårlig til å trene hjemme, må liksom skifte og på senteret for å kjenne lysta. Kanskje lista er lavere om man bare setter i gang uansett hva man har på seg? Anonymkode: a8067...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #16 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ser ut som hun er en nybakt mamma som trener når hun kan i det hun går i.. why not.. jeg er dårlig til å trene hjemme, må liksom skifte og på senteret for å kjenne lysta. Kanskje lista er lavere om man bare setter i gang uansett hva man har på seg? Anonymkode: a8067...384 Du er flink til å anta! Hun har en annen episode der en tydelig ser at hun har en baby på sin venstre side. Så du har nok rett! YOGA CLASS! Day 1035 of yoga and gratefulness Anonymkode: 5142f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. februar #17 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du er flink til å anta! Hun har en annen episode der en tydelig ser at hun har en baby på sin venstre side. Så du har nok rett! YOGA CLASS! Day 1035 of yoga and gratefulness Anonymkode: 5142f...979 Hun trener jo ingenting, sitter med bena i kryss og koser med hunder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #18 Del Skrevet 10. februar Jeg trener yoga i enten baggy treningsdress eller baggy hettegenser og joggebukse. Prøver ikke se hipp ut. Anonymkode: b8628...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. februar #19 Del Skrevet 10. februar Hjemme trener jeg nesten alltid i kjole eller skjørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. februar #20 Del Skrevet 10. februar Kjole og strømpebukse når jeg trener? Hell no Men jeg kan forsåvidt forstå det når treningen det henvises til er å kose med hunden og puste litt hektisk samt å vri seg litt på gulvet. Men å gjøre clown posituren, eller andre yoga øvelser i en kort kjole med en oppmerksomhetssyk hund ved siden av seg er en no-go. Enten trener jeg eller så lar jeg vær. Og trener jeg så er det absolutt ikke behagelig å gjøre det med kjole. Men jeg er vel såpass gammeldags at jeg trener ikke med lipgloss, trutmunn foran speilet og push up bh heller. Men sikkert fint for de som ønsker det og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå