Gå til innhold

Hva føler han? Kan noen trekke kort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler en ekstrem tiltrekning til en mannlig bekjent av meg. Vi har en flørtete tone når vi møtes, mye klemming og fliring etc. er det noen som kan trekke kort å se hva han føler for meg? 

Anonymkode: ecde0...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sent svar, men jeg får følelse av usikkerhet og frykt, som om at det er et slags dilemma, eller at man er "backed into a corner". Det er en enkel løsning på det da det sitter i hodet, men det vet jo ikke han. Er han allerede i et forhold eller har en annen grunn til å føle usikkerhet? 

Anonymkode: f7af8...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 22.16):

Sent svar, men jeg får følelse av usikkerhet og frykt, som om at det er et slags dilemma, eller at man er "backed into a corner". Det er en enkel løsning på det da det sitter i hodet, men det vet jo ikke han. Er han allerede i et forhold eller har en annen grunn til å føle usikkerhet? 

Anonymkode: f7af8...638

Tusen takk for svar. Det har vist seg å være  mye sannhet i det du skriver,da han står mellom å velge mellom meg og en annen har jeg nå funnet ut. Den andre er et tryggere valg kan du si, men jeg lurer sånn på hva han føler ovenfor meg? Selv om jeg ikke blir hans valg lurer jeg på om jeg misforstår hans kroppspråk. Klarer du å se noe om dette? 

Anonymkode: ecde0...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...