Heidik Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Er det noen som vet forskjell på de originale og de uoriginale Rock & Republicjeansene designet av Victora Beckham?
Gjest Stell@ Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Ja. De originale er originale, og de uoriginale er uoriginale.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Forskjellene kan være så mange. Men det går mest på plasseringen og designet av krona på baklomma. I tillegg er det forskjeller i vask og tøy (fake har ofte en annen andel elastin). Originale bukser kommer kun i lengde 36. Beltehempene er ofte tykkere enn de skal være på fake. I tillegg kan man se det lappene inni buksa. Honestforum er et kjempefint forum der man kan se mange eksempler. Gå inn på "Rock and Republic". Her kan du også poste bilder av bukser du er i tvil om og få svar fra folk som kan se forskjell. Honestforum Jeg har nettopp kjøpt en original R&R bukse (ikke VB) og er kjempefornøyd. Passformen er kjempefin. Lykke til! :-)
Heidik Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk for svar, har vært inne på Honestforumet, men ble ikke så mye klokere egentlig. Har nå tatt bilder av min bukse som jeg skal sette inn på forumet der. Jeg betalte 1100 kr for min bukse, de påstod att den var original, men nå er jeg usikker.
Gjest Jalileh Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk for svar, har vært inne på Honestforumet, men ble ikke så mye klokere egentlig. Har nå tatt bilder av min bukse som jeg skal sette inn på forumet der. Jeg betalte 1100 kr for min bukse, de påstod att den var original, men nå er jeg usikker. ← hva er honestforumet?
Hilde Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Det er svært få som selger fake vb-bukser som sier de er fake, da hadde de nok knapt fått solgt. Betaler man noe særlig under 3000 vil de nok sannsynligvis være falske..
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Fatter ikke at noen vil betale penger for å kle seg som Victoria Beckham!
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Så lenge buksa er lik er det jo like greit å kjøpe den til tusen kroner. Ingen på gata vil jo se forskjell alikavel.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 kan fint få en org bukse til tusenlapp da! buksene koster ikke mere en 100; å lage...
Jens Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Det er en STOR forskjell!! De fake er kjempekorte i beina!!!Lengde 32 ,mens de ekte er lengde 36.
Kame Skrevet 13. mars 2006 #14 Skrevet 13. mars 2006 Det er en STOR forskjell!! De fake er kjempekorte i beina!!!Lengde 32 ,mens de ekte er lengde 36. ← Akkurat dette ville vært en ting som talte til fordel for fakebuksa her i gården. Poenget er vel heller at stoffet som brukes i de fake buksene, har lettere for å strekke seg, og hvis buksa blir stor, forsvinner jo det største poenget med buksa, nemlig passformen. Hvis alt man ønsker seg er kronene på lommene, derimot, er det jo ikke så nøye. Jeg synes det ser ut som om det er en god del sleng i buksene, det er jo forferdelig umoderne?
Jens Skrevet 13. mars 2006 #15 Skrevet 13. mars 2006 Jo lengre buksene er jo mindre sleng. De fake er korte med mye sleng, og ikke noe fine.
Gjest StoreSky Skrevet 13. mars 2006 #16 Skrevet 13. mars 2006 Så et par sånne bukser idag -ble overrasket over hvor stygge disse dyre buksene er.. Så skikkelig trashy ut faktisk. Hadde forventet at de så litt...dyre ut! (de var lange i bena ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå