AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 9.31): Mannen mener jeg drikker for mye. Jeg tar meg som regel et glass eller to, aldri mer enn det, fredagskvelden. De andre spiser godteri, jeg er mer glad i et glass vin. Fredager er jeg sliten etter lang jobb uke, så det ender jo at jeg legger meg tidlig. Tror han syns det er kjipt. Men jeg hadde lagt meg omtrent like tidlig uansett. Han sier jeg blir trøtt pga vin. I tillegg er han sur fordi det alltid blir han som må kjøre ungdommene fredagskveldene hvis de skal noe. Skal sies at jeg bidrar med all kjøring alle dager ellers. Også lørdager. Det er fredag som er kosekveld hos oss. Men han mener altså jeg har et problem pga dette og eller disse to glassene med vin hver uke. Har jeg det? Er det virkelig mye/for mye? Det er jo ikke noe problem å la være. Men jeg liker altså dette like godt som de liker potetgull og sjokolade. skjønner det ikke høres bra ut å skulle argumentere for eget alkoholforbruk. Men få høre. Hva mener dere? Anonymkode: 2bad3...485 To glass vin kun på fredag??? Javel, da er jeg ALKIS med store bokstaver. mannen din er ikke helt god. Tipper han har et uttalt kontrollbehov. Bare drikk vinen din du. Ta deg ett glass lørdag kveld også🍷 Anonymkode: 62427...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 9.31): Mannen mener jeg drikker for mye. Jeg tar meg som regel et glass eller to, aldri mer enn det, fredagskvelden. De andre spiser godteri, jeg er mer glad i et glass vin. Fredager er jeg sliten etter lang jobb uke, så det ender jo at jeg legger meg tidlig. Tror han syns det er kjipt. Men jeg hadde lagt meg omtrent like tidlig uansett. Han sier jeg blir trøtt pga vin. I tillegg er han sur fordi det alltid blir han som må kjøre ungdommene fredagskveldene hvis de skal noe. Skal sies at jeg bidrar med all kjøring alle dager ellers. Også lørdager. Det er fredag som er kosekveld hos oss. Men han mener altså jeg har et problem pga dette og eller disse to glassene med vin hver uke. Har jeg det? Er det virkelig mye/for mye? Det er jo ikke noe problem å la være. Men jeg liker altså dette like godt som de liker potetgull og sjokolade. skjønner det ikke høres bra ut å skulle argumentere for eget alkoholforbruk. Men få høre. Hva mener dere? Anonymkode: 2bad3...485 To glass vin, en kveld i uka, det må være helt innafor, tenker jeg. Du drikker ikke så mye at det er et helseproblem, men når det lille du drikker allikevel er nok til å skape irritasjon hos din mann, blir det jo en utfordring. Jeg tror du og mannen din bør ta en prat om dette og finne ut av det på et vis. Kanskje dere kan gjøre en avtale om en ordning. Du skriver ikke noe om hvorvidt mannen din drikker, men er problemet at han må ut og kjøre unger, eller er problemet at han også gjerne skulle tatt et vinglass på fredagen, men ikke kan fordi du gjør det? Anonymkode: 77a28...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå