AnonymBruker Skrevet 26. februar #41 Del Skrevet 26. februar Bamseklemmer skrev (På 12.2.2025 den 15.46): Ustyret har jeg arvet fra min far.. Joda, hun var ei spesiell kåtsara, for hun knadde og ronket meg mye på disse turene. Og hun digget å se meg sprute, og stønnet med meg når jeg kom. Peace and Love🖤❤️😉 Åh jeg har litt samme opplevelse fra jeg var ung, bare at motsatt kjønn. Særlig det at han stønnet med meg da jeg kom bringer tilbake minner.. Anonymkode: 26247...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar Blotting er psykt og ikke noe jeg driver med. Anonymkode: 3faa6...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #43 Del Skrevet 26. februar Pult i bilen på parkeringsplass. Med skjørtet dratt opp, og truse på ellers påkledd, da. Anonymkode: 3794a...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 26. februar #44 Del Skrevet 26. februar Det er kvalmt med folk som har sex på offentlig steder. Snakk om mangel på sosial intelligens, og selvkontroll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. februar #45 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åh jeg har litt samme opplevelse fra jeg var ung, bare at motsatt kjønn. Særlig det at han stønnet med meg da jeg kom bringer tilbake minner.. Anonymkode: 26247...037 Du er ei observant dame må jeg si, som deler den hærlige finten mange glemmer.. Helt klart at det hjelper deg å komme🥰 Jeg har gjentatte ganger gjordt dette med god mening, og jeg har unnlatt det noen ganger på pur.. Det er en himmelsk forskjell på det å hjelpe til eller la være.. Jeg faker.. haha, ja du leser riktig.. Hvis jeg ikke kjenner at noen av oss nærmer seg orgasmen.. skjelver jeg litt med underlivet, og sier hvor deilig hun er, eller noen andre oppmuntrende god ord.. Skjelvingen er fake.. jeg bare simulere at jeg nærmer meg orgasmen. Det påvirker damas tenning, og blir revet med. Det tar ikke lange tiden før hun er i mål, da har jeg litt kraft igjen med å holde igjen.. Jeg kommer momentant etterpå, fordi hennes stønn forvirrer min orgasme til å komme.. vinn vinn. Som du vet og ser.. "å stønne med" er supereffektivt og s💞💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #46 Del Skrevet 26. februar Typen knullet meg bakfra i et parkeringshus en gang, ingen av oss som var fulle men vi var så kåte begge to. Jeg lente meg litt over bilpanseret mens han tok meg. Det var bare å løfte opp skjørtet, under var jeg truseløs. Etterpå merket vi at det var kameraovervåking der, men gjort er gjort. Heldigvis var det ingen andre der akkurat da, men var litt tennende å tenke på at noen andre kunne komme. Anonymkode: 721da...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #47 Del Skrevet 26. februar Sex på Orientekspressen i felleskupe. Anonymkode: 9c5fe...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #48 Del Skrevet 26. februar Tror aldri jeg har gjort noe spesielt. Sånn utenom at min eks pleide å fingre meg i bilen når vi kjørte på tur så er det omtrent det eneste jeg har vært med på, er veldig vanilje så er liksom ikke så skandaløs anlagt, er veldig kjedelig egentlig og trives med det. Anonymkode: 37993...6af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #49 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pult i bilen på parkeringsplass. Med skjørtet dratt opp, og truse på ellers påkledd, da. Anonymkode: 3794a...c99 Hehe ... Exact samme opplevelse, bilen i "utkanten" av en kjøpesenterparkering. Vi var begge gift, men ikke med hverandre. Noe positivt med mørketid her nordpå . Anonymkode: 7333b...47c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. februar #50 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 11.36): Og så hadde hun sett deg naken og visste du var velutstyrt Slikt tenner damer. Anonymkode: c7036...a6b Inne på noe der gitt ...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #51 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 21.17): Og hvem er du, non binære Hanne på 29 som engasjerer deg i at Trump ble president og som aldri fikk helt til arbeidslivet så du lønnes av staten? Anonymkode: 97604...b7d Og hvem er DU som kommer med så kvalme kommentarer og kommer med hatefulle ytringer mot en spesifikk gruppe mennesker??? Kommentaren " Mann 55 " har faktisk litt humor i seg, det du kommer med er ikke humor. Det er ufyselige kommentarer fra en som antageligvis har ekstremt lite å tenke med. Jeg har det forresten flott i arbeidslivet, vært i samme jobb i snart seks år, sikkert heller du som lønnes av staten tenker jeg. Forbanna dust der du sitter. Anonymkode: 721da...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #52 Del Skrevet 26. februar Hadde en gang sex på et jorde der det var kuer. i mørket. Og en annen gang tok jeg av meg BH'n og sprang på offentlig sted på landet. Anonymkode: 51b84...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #53 Del Skrevet 26. februar Hadde sex med exen min i en bilvask midt på lyse dagen. Anonymkode: 3c65c...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 27. februar #54 Del Skrevet 27. februar I ungdomstiden med mange turer ut på byen osv og jeg var nok mer enn middels glad i sex, det endte noen ganger med orgasme på dansegulvet der jeg gned med mot låret til en dansepartner(tror det var ganske diskre men det tente meg veldig at det var masse folk rundt) Og jeg har sittet på fanget til en random fyr på utesteder og latt meg bli fingret til orgasmer, litt kort skjørt og bare la fyren føle seg frem mens folk rundt ikke aner noe er turn on😊 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 27. februar #55 Del Skrevet 27. februar Hatt sex på Galdhøpiggen. Strålende vær. Fantastisk utsikt, fantastisk natur og deilig kropp😍 ..tent bare jeg tenker tilbake, og sur bare jeg tenker på hvor kjedelig hun er nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #56 Del Skrevet 28. februar Ingv38 skrev (På 27.2.2025 den 8.14): I ungdomstiden med mange turer ut på byen osv og jeg var nok mer enn middels glad i sex, det endte noen ganger med orgasme på dansegulvet der jeg gned med mot låret til en dansepartner(tror det var ganske diskre men det tente meg veldig at det var masse folk rundt) Og jeg har sittet på fanget til en random fyr på utesteder og latt meg bli fingret til orgasmer, litt kort skjørt og bare la fyren føle seg frem mens folk rundt ikke aner noe er turn on😊 🤮 Anonymkode: 1bcb5...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #57 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): 🤮 Anonymkode: 1bcb5...feb Vi kjøre til en hemmelig plass med båten. Naken bader og har sykt deilig sex i båten. Etterpå bader vi igjen. Det er en av de gangene jeg blir dirrende kåt. Anonymkode: 6da33...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #58 Del Skrevet 28. februar Pulte ved en skog ene gangen. Jeg og han jeg var med kjørte ditt og lå på bakken og pulte. Vi trodde det var en "øde" plass uten folk, men det viste seg å være en turplass hvor det var flere som gikk forbi oss. Jeg ble flau men vi fortsatte. Jeg var så redd noen skulle tenke at han voldtok meg eller noe siden jeg lå der😂 En annen gang pulte vi i skogen på natta, og trodde ikke det kom noen på den tiden.. men det gjorde det selvfølgelig. Ellers har vi pult på panseret på bilen en kveld. I basseng, ute i jacuzzi. På doen på et gatekjøkken. Det var det jeg kom på, er sikkert noen flere også. Anonymkode: 7749b...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #59 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): På doen på et gatekjøkken Den har jeg og. Hadde sommejobb, det var før mattilsynet sin tid ... hehe Anonymkode: 7333b...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #60 Del Skrevet 1. mars Siste halvdel av 90-tallet da jeg var i sene tenår og utover på 2000-tallet da jeg var i 20-årene hadde jeg mye «offentlig» sex. Blowjobs i sofaen på fester, i bilen, på bussen, på toget. En ting var at to venninner var ganske kåte og lystne, men min bestekompis elsket å suge meg, og jeg var heller ikke vanskelig å be. Fått en mengde blowjobs i skogen også. Mest offentlige var nok da kompisen sugde meg på en fotballtribune mens det var kamp. Har blitt sugd av ham på mange offentlige toaletter, og på hotellrom, men det er offentlige steder, ikke steder man nødvendigvis blir fersket. Har også blitt sugd på fotballbanen og i idrettshallen og i skolegården. På kveldstid. Heldigvis lite kameraer den gangen. Når du er kåt tenåring, og bestekompisen din er sykt god og veldig villig til å suge, da blir det veldig mange blowjobs. Kunne være flere daglig. Og vi syklet jo alltid rundt og var ute. Eller vi satt i kjellerstua uten tanken forstyrret oss. Vi hang sammen hver dag, spilte håndball og litt fotball sammen. Vi ble aldri fersket av lagkamerater heldigvis. Men det var egentlig bare ren flaks. Anonymkode: dfc86...a13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå