Gå til innhold

hva er den mest åpenbare sexhandlingen du har gjort offentlig?

FridaNa00

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke så mye å melde om herfra annet enn det har hendt at jeg har onanert ute når jeg har vært på teltturer o.l. Forsøker selvsagt å skjule meg like godt som når man går på do.

Anonymkode: f96bc...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Driver ofte med crusing, stort sett om sommeren. Jeg cruser da som en cd/trans, en ganske pen og sexy slik også hvis jeg skal tro partnerne mine. Er den ultimate spenningen for meg. Men jeg blotter meg ikke da det er lett å se hvem som ute i samme ærend. Hvis det er kun straite personer der oppfører jeg meg som en vanlig dame på tur og ingen kan si noe. Ja jeg fremstår ganske passabel som dame ja, pent kledd og sminket, ikke noe vulgært.

Anonymkode: 2a82d...776

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stranden, balkongen, bilen, skogen… de vanlige stedene. En mer spennende variant er kanskje da jeg jeg og min superdeilige kjæreste for mange år siden  gjorde det i damesaunaen på et hotell på Geilo. Ung og gal:)
På byhoteller elsker jeg å gjøre det med rimelig grad av innsyn for ukjente hotell-naboer, med belyst rom  og fratrukne gardiner. Men det må ikke være altfor påfallende - jeg vil at vi skal bli oppdaget, ikke at vi skal påtvinge noe. 
Gjør også mye kreativt i min egen kåtskap der jeg balanserer mellom ønsket om å bli sett, men ikke bli oppfattet som gammal gris. Utvilsomt utslag av  mangel på nærhet og sex i mitt forhold for tiden. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (På 10.2.2025 den 3.27):

I ung alder var jeg både udødelig og uredd.. Så det å bli tatt på fersken på badet av stemora mi, endte i latter.. kanskje mest fordi hun ble flau av å se oss ha sex.. Hun snudde ikke momentant og gikk ut heller, hun hentet en håndduk i kleskapet.

2 år senere var vi på hyttetur sammen, men da var hun min ex stemor. Det hadde vært skandaløst, hvis mine barn hadde fått nyssen i dette. Heldigvis holdte hun våre gjentakende seksuelle ablegøyer hemmelig.. Å være "spioner" med aldersforskjell, var noe vi begge tente på. Hun skjønte jo at jeg var en "grahoinn" på forhånd😅

Og så hadde hun sett deg naken og visste du var velutstyrt :) Slikt tenner damer.

Anonymkode: c7036...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex på en benk en varm sommerdag i Frognerparken. Og på slikt dager er det mildt sagt mye folk der 😅

Anonymkode: 9deef...2d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble fingret på en full buss en gang i tida.

Vi var synlige fra sidesetet. Der satt det en middelaldrende mann og leste blad, vel og merke uten å bla.

Jeg har hatt perioder hvor jeg har trengt orgasmer så sterkt at offentligheten har vært plagsom. Jeg bryr meg ikke om å eksponere meg, eller spenningen, det er mer av typen… det er ballespreng som helst trenger lette nå. Jeg har sånn blitt fersket i bakgårder mens jeg går og gnikker, i flyseter og når jeg har glemt meg helt. Jeg fikk etterhvert hjelp.

Anonymkode: cfa00...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen tilfeller jeg ikke kan nevne her, fordi det er så spesifikke steder og situasjoner at folk kan kjenne seg (og meg) igjen. Men sex på et fortau oppetter veggen på en bygård på Grünerløkka er da offentlig nok. Såpass lenge siden at jeg kan fortelle om det. Slett ikke bra med tanke på at ufrivillige kunne sett oss, men vi var fulle og greide ikke vente til vi kom innendørs🫢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og så hadde hun sett deg naken og visste du var velutstyrt :) Slikt tenner damer.

Anonymkode: c7036...a6b

Ustyret har jeg arvet fra min far.. Joda, hun var ei spesiell kåtsara, for hun knadde og ronket meg mye på disse turene. Og hun digget å se meg sprute, og stønnet med meg når jeg kom. Peace and Love🖤❤️😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/8/2025 at 11:47 PM, FridaNa00 said:

Da jeg var yngre (og penere) var jeg gal og veldig opptatt av ekshibisjonisme. Mannen min og jeg hadde sex på mange offentlige steder i Europa der vi kunne bli sett (flyseter, offentlige parker, ikke-naken strender, gater...). 

Det mest minneverdige var da jeg sto helt naken og onanerte på en bro over en trafikkert motorvei i Bergen i rushtiden, det var spennende å høre alle sjåførene nedenfor tute på meg! Eller da jeg knullet mannen min på en balkong i Venezia, mens folk kom forbi i båter og heiet på oss.

Nå som jeg har barn, vil jeg ikke risikere å bli arrestert, haha, men det var spennende da jeg var yngre. Hva er det mest skandaløse du har gjort offentlig?

Å leke med vaginaen din på en bro for bilister å se er gal, men det er i det minste ganske kreativt LOL. Jeg er sikker på at det var spennende, og mange av pendlerne likte showet hvis du var attraktiv. Men la oss være ærlige, dette er ikke noe en mann kan gjøre uten å få politiet tilkalt på ham umiddelbart haha

Når det gjelder meg og min kone da vi var yngre, har vi hatt sex på offentlige turstier og strender før. En gang på en strand gikk et gammelt par forbi oss, og de så ikke så glade ut, men vi fortsatte likevel. Hun har også sugd meg en gang i et kloster i Hellas. Jeg håper vi ikke ender opp i helvete!

Anonymkode: eb081...ba4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde sex på et svaberg ved et trangt sund, trodde aldri det ville komme en båt gjennom der, da det var trangt og grunt, men den gang ei, det kom en båt med 5-6 personer som så oss godt 🙈

Vi har også hatt sex i skogen flere ganger, på offentlige toaletter og på verandaen samtidig som naboen har sittet ute på sin. Jeg har blitt fingret under et teppe i en sofa hvor det satt flere andre. Runket mannen i bilen.

Anonymkode: 516c2...96f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en mørk park, la oss ved et lys for vår egen del. Tenkte ikke på at det fungerte som en spotlight. Fikk applaus i det vi kom 🤣

Kunne glatt gjort det igjen hvis jeg hadde turd. Det var den mest minneverdige.

Anonymkode: 034cc...f32

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun jeg er gift med sugde meg mens jeg sto mot et tre i byparken på vei hjem fra fest en natt. Vi var begge voksne og "ordentlige", min småfulle og gale.

Ellers bare sånne greier alle unge par har gjort en gang. Men det mest pikante jeg kan huske, og som gjorde inntrykk på meg, var da hun ble med på en sånn sitte-overskrevs-på-bom-og-slå-ned-den-andre-med-pute i syden da vi var 20ish år. Hun ville være med, men hadde ikke tenkt på at hun var naken under strandkjolen. Så hun flashet alt for alle, men fullførte leken.

Anonymkode: bc8ba...628

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på Tusvik & Tønne podcasten at ei dame nylig ble kastet ut fra et show med Tusvik. Hun satt i publikum på rad 9 og onanerte mens hun filmet. Den er spenstig😅🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 10.55):

Det verste jeg har gjort var vel da jeg var på avrusning og sugda en mann i den felles TV-stua. Det var sent på kveld så "alle" andre hadde jo lagt seg. Var igrunnen ekstra spennende at vi kunne bli tatt.

Anonymkode: 4cb74...4ed

Classy

Anonymkode: 8bdca...020

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (På 9.2.2025 den 16.20):

Hvorfor dukker dette svaret alltid opp? Er det fordi dere tror at kun menn er i stand til å beskrive seksuelle handlinger de har gjort? Er det fordi dere tror at kun menn lager runketråder? Er det fordi dere bare har lyst til å latterliggjøre noen som bruker forumet til noe annet enn dere selv? Jeg skjønner at det er enkelte profiler og tråder man ikke tror på, men hvorfor akkurat denne "mann 55"-postingen? 

Fordi folk har ubegripelig lite fantasi. Mye det samme som dette helvetes "runketråd". Bare å ignorere.

Anonymkode: 8af0e...4f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Karlsbroen i Praha om natten. Vi hadde noen mennesker som gikk forbi, men de så ikke ut til å bry seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har hatt en del sex på offentlige steder, med alle kjærester.Alt fra utendørs sex litt skjermet på hytta til sex på et busstopp, en lekeplass, på rasteplass, benk i parken, balkong på hotell osv. Var vel aller mest av det med første kjæresten. Har vel stort sett ikke blitt oppdaget eller sett. 

Angående runking har vi kvinner en fordel med kniping. Hvis man kniper og i tillegg gnir  seg litt mot undertøyet kan man komme uten berøring. Har fått mange orgasmer på buss i rushtid feks. Det var vel mest da jeg var ung, singel og kåt da.

Anonymkode: bae7e...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 11.53):

Der satt det en middelaldrende mann og leste blad, vel og merke uten å bla.

Anonymkode: cfa00...ed6

😂😂😂😂 Dagens 🤣

Jeg har aldri hatt noe slags offentlig ronking eller sex. Er ikke særlig seksuell av meg sånn sett. Hadde ikke støtt meg om jeg så noen knulle i en busk/skog/strand, så lenge det var til dels skjult/ikke der barn er osv.

Men hadde vært ganske drøyt å måtte sitte i buss, fly, tog osv  og kjenne sex stanken av andre, æsj. 

Anonymkode: b5aec...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble pult av eksen på en strand på Kreta. Vi har også pult i skogen. Han var rå i sengen. Savner sexen med ham, men tviler på at det blir noe mer med han... 

Anonymkode: b7ccc...af7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/9/2025 at 12:55 PM, FridaNa00 said:

Hva kan jeg si? Jeg var ung og dristig. Folk tar ikke så mye anstøt av et attraktivt ungt par. Ja, hvis alle knullet på gata ville det vært kaos, så det er åpenbart en grunn til at slike aktiviteter er ulovlige og at man blir bøtelagt for det (i USA er straffene mye verre, men i Europa er vi ganske slappe). Regler er generelt ment å skulle følges, men alle bryter noen regler fra tid til annen, og hvis alle i samfunnet fulgte hver eneste regel, ville det vært utrolig kjedelig.

Men jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, å ha noen risikable eventyr styrker bare båndet med mannen min, og jeg har noen flotte minner å se tilbake på når jeg blir gammel. 

Når det gjelder flyet, tror jeg ikke noen la merke til det, kanskje flyvertinnen som gikk forbi gjorde det, men jeg husker det ikke, det er lenge siden. Alle sov eller så på film, og det var bare en blowjob. 

Godt sagt. Er «al fresco»-sex litt uetisk? Ja, men når alt håret mitt blir grått eller jeg ligger på dødsleiet, vil jeg ikke angre på at jeg hadde sex på noen eventyrlige steder da jeg var ung

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...