FridaNa00 Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Da jeg var yngre (og penere) var jeg gal og veldig opptatt av ekshibisjonisme. Mannen min og jeg hadde sex på mange offentlige steder i Europa der vi kunne bli sett (flyseter, offentlige parker, ikke-naken strender, gater...). Det mest minneverdige var da jeg sto helt naken og onanerte på en bro over en trafikkert motorvei i Bergen i rushtiden, det var spennende å høre alle sjåførene nedenfor tute på meg! Eller da jeg knullet mannen min på en balkong i Venezia, mens folk kom forbi i båter og heiet på oss. Nå som jeg har barn, vil jeg ikke risikere å bli arrestert, haha, men det var spennende da jeg var yngre. Hva er det mest skandaløse du har gjort offentlig? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Blotting, ja. Anonymkode: 935ac...ab9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Har ikke gjort noe skandaløst offentlig. Hatt sex i friluft på en fjelltopp. Så spiste vi jordbær etterpå. Det var en ganske fin opplevelse. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Har blitt runka på en buss og på tog, og hatt sex i skogen flere ganger, en av gangene rett ved parkeringsplassen ved handelsområdet i Strømstad. Anonymkode: 3deb5...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 9. februar #5 Del Skrevet 9. februar FridaNa00 skrev (14 minutter siden): Da jeg var yngre (og penere) var jeg gal og veldig opptatt av ekshibisjonisme. Mannen min og jeg hadde sex på mange offentlige steder i Europa der vi kunne bli sett (flyseter, offentlige parker, ikke-naken strender, gater...). Det mest minneverdige var da jeg sto helt naken og onanerte på en bro over en trafikkert motorvei i Bergen i rushtiden, det var spennende å høre alle sjåførene nedenfor tute på meg! Eller da jeg knullet mannen min på en balkong i Venezia, mens folk kom forbi i båter og heiet på oss. Nå som jeg har barn, vil jeg ikke risikere å bli arrestert, haha, men det var spennende da jeg var yngre. Hva er det mest skandaløse du har gjort offentlig? Herlig! Har blitt sugd i bilkø noen ganger, har også hatt sex på en club der andre så og på strender/svaberg. Det siste er deilig fordi man ikke aner hvem som ser det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar Hatt masse sex utendørs med og uten tilskuere. Er også medlem av Miles High Club. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar FridaNa00 skrev (2 timer siden): Da jeg var yngre (og penere) var jeg gal og veldig opptatt av ekshibisjonisme. Mannen min og jeg hadde sex på mange offentlige steder i Europa der vi kunne bli sett (flyseter, offentlige parker, ikke-naken strender, gater...). Det mest minneverdige var da jeg sto helt naken og onanerte på en bro over en trafikkert motorvei i Bergen i rushtiden, det var spennende å høre alle sjåførene nedenfor tute på meg! Eller da jeg knullet mannen min på en balkong i Venezia, mens folk kom forbi i båter og heiet på oss. Nå som jeg har barn, vil jeg ikke risikere å bli arrestert, haha, men det var spennende da jeg var yngre. Hva er det mest skandaløse du har gjort offentlig? Hilsen mann 55 Anonymkode: c1656...cad 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar Det verste jeg har gjort var vel da jeg var på avrusning og sugda en mann i den felles TV-stua. Det var sent på kveld så "alle" andre hadde jo lagt seg. Var igrunnen ekstra spennende at vi kunne bli tatt. Anonymkode: 4cb74...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar Det «dumeste» jeg har gjort var da jeg var 12… kledde meg naken gikk ut i trappeoppgangen der vi bodde sto der og onanerte.. Bare flaks at ingen kom og oppdaget meg. Når jeg tenker tilbake lurer jeg litt på hva jeg tenkte med den gangen, var vel spenningen ved å kunne bli oppdaget kanskje. Hadde vært rimelig kleint om nabokona hadde kommet ut og oppdaget meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hilsen mann 55 Anonymkode: c1656...cad Hvorfor dukker dette svaret alltid opp? Er det fordi dere tror at kun menn er i stand til å beskrive seksuelle handlinger de har gjort? Er det fordi dere tror at kun menn lager runketråder? Er det fordi dere bare har lyst til å latterliggjøre noen som bruker forumet til noe annet enn dere selv? Jeg skjønner at det er enkelte profiler og tråder man ikke tror på, men hvorfor akkurat denne "mann 55"-postingen? 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11 Del Skrevet 9. februar Don’t get me started😝 Anonymkode: bfbc2...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #12 Del Skrevet 9. februar Lite å skilte med her altså. Ble tatt bakfra i det jeg trodde var en ganske ubrukt tunellundergang, da. Plutselig kommer det marsjerende en hel drøss med folk som skulle på festival 😐 Flere high fivet han som var inni meg, og vi fant ut at det klokeste var å opprettholde full penetrering for å blotte oss minst mulig. Ellers har jeg gjort mye som har hatt en risiko for å bli avslørt men ikke blitt det. Det med aller høyest risiko er nå sex i nærheten av barn og stebarn, da er tanken på å bli avslørt alt annet enn tennende.. Anonymkode: 44013...d02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #13 Del Skrevet 9. februar Det som er greia er at dere er så egoistiske. Jeg har ikke lyst til å se deg ha sex og bryr meg null om dine behov over mine egne. Det er skikkelig ubehagelig å være fanget på et fly med noen som har sex. Søk hjelp, så vi slipper etter å ha sett dere. Dere lever i en sånn mentalitet at dere er så vulgære og ekstra sexy, istede er dere predator perverse idioter med lav forståelse for andre menensker. Æsj. Dumskaller. Anonymkode: 4e8d7...624 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som er greia er at dere er så egoistiske. Jeg har ikke lyst til å se deg ha sex og bryr meg null om dine behov over mine egne. Det er skikkelig ubehagelig å være fanget på et fly med noen som har sex. Søk hjelp, så vi slipper etter å ha sett dere. Dere lever i en sånn mentalitet at dere er så vulgære og ekstra sexy, istede er dere predator perverse idioter med lav forståelse for andre menensker. Æsj. Dumskaller. Anonymkode: 4e8d7...624 Oij....her var det engasjement. Er det så utfordrende..... Mulig jeg bor i en altfor kjedelig kant av landet, ikke har oppsøkt de mest frisindige stedene eller ikke legger merke til slikt rundt meg. Men, jeg har tilgode både å bli "fanget" av andres seksuelle handlinger eller vært vitne til sex eller nakenhet på offentlig sted. 🤔 Anonymkode: 8eb6b...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlcosAnal Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar Runket i gangen til en venninne mens jeg luktet på skoene hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #16 Del Skrevet 9. februar Hadde sex under en gravemaskin i noens hage i tenårene, men det var midt på natta bak en låve, så sjansen for å bli tatt var ikke spesielt stor. Det gav ikke mersmak, og jeg har ikke gjort noe så sprelsk siden. Anonymkode: c3c15...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #17 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hilsen mann 55 Anonymkode: c1656...cad Og hvem er du, non binære Hanne på 29 som engasjerer deg i at Trump ble president og som aldri fikk helt til arbeidslivet så du lønnes av staten? Anonymkode: 97604...b7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaNa00 Skrevet 9. februar Forfatter #18 Del Skrevet 9. februar AnonymousUser wrote (1 hour ago): The thing is, you guys are so selfish. I don't want to see you have sex and I don't care about your needs above my own. It's really uncomfortable to be trapped on a plane with someone having sex. Seek help so we don't have to see you. You live in a mentality that you are so vulgar and extra sexy, instead you are predatory perverted idiots with low understanding of other people. Ugh. Stupid people. Anonymous code: 4e8d7...624 Hva kan jeg si? Jeg var ung og dristig. Folk tar ikke så mye anstøt av et attraktivt ungt par. Ja, hvis alle knullet på gata ville det vært kaos, så det er åpenbart en grunn til at slike aktiviteter er ulovlige og at man blir bøtelagt for det (i USA er straffene mye verre, men i Europa er vi ganske slappe). Regler er generelt ment å skulle følges, men alle bryter noen regler fra tid til annen, og hvis alle i samfunnet fulgte hver eneste regel, ville det vært utrolig kjedelig. Men jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, å ha noen risikable eventyr styrker bare båndet med mannen min, og jeg har noen flotte minner å se tilbake på når jeg blir gammel. Når det gjelder flyet, tror jeg ikke noen la merke til det, kanskje flyvertinnen som gikk forbi gjorde det, men jeg husker det ikke, det er lenge siden. Alle sov eller så på film, og det var bare en blowjob. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. februar #19 Del Skrevet 10. februar I ung alder var jeg både udødelig og uredd.. Så det å bli tatt på fersken på badet av stemora mi, endte i latter.. kanskje mest fordi hun ble flau av å se oss ha sex.. Hun snudde ikke momentant og gikk ut heller, hun hentet en håndduk i kleskapet. 2 år senere var vi på hyttetur sammen, men da var hun min ex stemor. Det hadde vært skandaløst, hvis mine barn hadde fått nyssen i dette. Heldigvis holdte hun våre gjentakende seksuelle ablegøyer hemmelig.. Å være "spioner" med aldersforskjell, var noe vi begge tente på. Hun skjønte jo at jeg var en "grahoinn" på forhånd😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #20 Del Skrevet 10. februar Driver ikke med blotting. Men har ofte sex i skogen. Noen ganger med andre også. Anonymkode: bd5a7...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå