AnonymBruker Skrevet 9. februar 2025 #1 Skrevet 9. februar 2025 Hei. Noen som vet at det er slik at alle blodprøver må være ferdige før furst legger ut svarene sine på nettsiden? Eller gjør de det fortløpende? Hos meg står det "under arbeid", men enkelte av blodprøvene burde vært svar på tilnærmet umiddelbart så trodde at de ble lagt ut etter hvert som blodprøvene var ferdig? Jeg vet at enkelte blodprøver hos meg vil ta opp mot 3 uker å få svar på. Anonymkode: 7466e...353
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2025 #2 Skrevet 9. februar 2025 Tror aldri jeg har fått enkeltresultater på Fürst, ingenting blir synlig før alle prøvene tatt i samme "omgang" er ferdige. Anonymkode: 30320...b6a
Handerrefyren Skrevet 9. februar 2025 #3 Skrevet 9. februar 2025 Slik jeg erfarer det, publiseres alle når siste er ferdig!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2025 #4 Skrevet 9. februar 2025 Tusen takk for svar. Har tatt veldig mange blodprøver og den ene kan ta opp mot 3 uker, så det blir jo lenge å vente på ting som tar kort tid å vente 🫠Spesielt fordi jeg venter på svar på en prøve som ikke tar mange dagene, for skal begynne på medisin når den er "klargjort". Men legen jobber der ikke hver dag. Anonymkode: 7466e...353
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå