AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Forholdet fungerer ikke, og jeg ønsker vedkommende ut. Barn i tenårene. Ikke felles. Jeg eier. Vi har kjøpt noen møbler i fellesskap. Tar det seks mnd å få dette til via namsmannen? Uholdbart å bo slik når jeg ønsker å avslutte forholdet. Erfaringer? Anonymkode: 925ec...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Bare å be ham(?) om å pakke. Ingen grunn til å bære høy til en død hest. De fleste forhold som ender skulle vært avsluttet mye tidligere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forholdet fungerer ikke, og jeg ønsker vedkommende ut. Barn i tenårene. Ikke felles. Jeg eier. Vi har kjøpt noen møbler i fellesskap. Tar det seks mnd å få dette til via namsmannen? Uholdbart å bo slik når jeg ønsker å avslutte forholdet. Erfaringer? Anonymkode: 925ec...19b Hva sier han når du sier at du ønsker å avslutte forholdet da? Noen grunn til å tro at han setter seg på bakbeina? Han bør jo få tid til å finne seg noe nytt. Eller hun, samme det Anonymkode: d8a9c...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva sier han når du sier at du ønsker å avslutte forholdet da? Noen grunn til å tro at han setter seg på bakbeina? Han bør jo få tid til å finne seg noe nytt. Eller hun, samme det Anonymkode: d8a9c...ab1 Antar vedkommende vil trenere og motsette seg utflytting, men håper det går raskt og effektivt. Anonymkode: 925ec...19b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Be han dra. Tilby deg å betale ut halvparten av det dere har kjøpt sammen. Hvis han ikke vil flytte, hjelp han med pakking og bytt lås på døra. Anonymkode: 3645f...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Du bør ikke anta, men ta samtalen med ham. Hvis du eier alt utenom noen møbler er det bare å be ham finne seg noe annet sted å bo. Anonymkode: 685d0...62f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Snakk med mannen da... Joda, det kan gå lang tid hvis du må hente inn namsmannen, men det er da virkelig sjeldent at man må gå helt dit for å klare få en eks ut av boligen. Hva i all verden har skjedd i løpet av halvåret som gjør at du tror han kommer til å nekte så hardt flytte ut at du må ta rettslige skritt mot han? Han må virkelig ha snudd 180 grader rundt og blitt samboeren fra helvette og enda dypere.... De aller fleste klarer avslutte forhold uten å måtte involvere rettsapparatet... Anonymkode: e46a1...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Du må jo først snakke med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Er dere sosialtilfeller hvor han ikke har råd til å skaffe seg nye bolig, eller depositum til leieleilighet? Hvis ikke, så er det bare å gi han en uke til å finne seg nytt sted å bo, og betale han det han betalte for møblene så det ikke er noe å krangle om. Så er det ble-bye. Anonymkode: f156c...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Hvems barn er det? Anonymkode: 1ee45...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Send han skriftlig oppsigelse. Begynn å pakke sakene hans. Sett dem i en bod eller noe annet upraktisk. Send han linker på hus og leiligheter. En dag han er ute hadde jeg bare byttet lås 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden BobbySocks skrev (1 time siden): Send han skriftlig oppsigelse. Begynn å pakke sakene hans. Sett dem i en bod eller noe annet upraktisk. Send han linker på hus og leiligheter. En dag han er ute hadde jeg bare byttet lås 😬 Bør man ikke snakke sammen å faktisk avslutte forholdet før man sender en skriftlig oppsigelse av samboerskapet?? Anonymkode: e46a1...598 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bør man ikke snakke sammen å faktisk avslutte forholdet før man sender en skriftlig oppsigelse av samboerskapet?? Anonymkode: e46a1...598 Men det får man da gå ut fra at TS gjør. Jeg går sjeldent ut fra at folk er helt idiotier, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvems barn er det? Anonymkode: 1ee45...358 Hva har det med saken å gjøre? Det heter også hvem sitt barn, hvems er ikke et ord. Anonymkode: d8a9c...ab1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tar det seks mnd å få dette til via namsmannen? Hvorfor trenger du namsmannen? Vil ikke personen flytte når du sier i fra? Anonymkode: ddc0d...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Antar vedkommende vil trenere og motsette seg utflytting, men håper det går raskt og effektivt. Anonymkode: 925ec...19b Hvorfor antar du det? Det er vanskelig hvis personen nekter når hen har adresse hos deg. Da vil det dra ut. Men det skal gå an til slutt. Har person blitt et mareritt? Anonymkode: ddc0d...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvems barn er det? hvis barn er det? ..selv om det høres fremmed ut Anonymkode: 6443c...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Ser mange sier «bare snakk med han» eller «bare si at han må flytte/at det er slutt». Men har dere tenkt over at ts er i et forhold med en mann som kan være skummel? For hvis dette hadde vært en trivelig type så kan jeg ikke se hvorfor ts tenker at mansmannen må innvolveres feks. Anonymkode: f633a...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Det heter også hvem sitt barn, hvems er ikke et ord. Anonymkode: d8a9c...ab1 Hvis barn. Anonymkode: 7a27d...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Det heter også hvem sitt barn, hvems er ikke et ord. Anonymkode: d8a9c...ab1 Mye faktisk! For om det er hans barn og ikke ts sine er det vanskeligere å hive ham og barna ut! Anonymkode: d3dec...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå