Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Hei

Vet noen om privat ultralyd rundt Drammen og Oslo område? Og hva er tlf nr til dem og hvor mye det koster! Og om det er lang vente tid?

Tusen takk :)

Kos og klems fra *Perser* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Volvat og Omnia-klinikken har UL.

Er usikker på prisen.

Volvat

Åpningstider:

Hverdager: 08.00-22.00

Lørdag, søndag og helligdager: 10.00-22.00

Jul- og nyttårsaften: 08.00 -16.00

---

Telefonnr slettet. I henhold til KGs regler er det ikke tillatt å publisere telefonnr i forumet.

Nala - moderator

---

Pris: ????

Jeg ringte nettopp Volvat, er litt nysgjerrig selv, men damen var inkompetent (hvertfall lite samarbeidsvillig) og svarte kun på slike spørsmål mellom 8-16 på hverdager..... så vet du det!!!

Men de har hvertfall ultralyd!

Omnia-klinikken vet jeg ikke, sjekk Opplysningen o.l.

Der gikk min venninne og var kjempefornøyd!!!!

Lykke til!!

Gjest *Perser*
Skrevet

Heia

Tusen takk jeg skal ringe dit imorgen :P

skal se om jeg finner tlf til Omnia klinikken!

takk takk :)

Gjest *Perser*
Skrevet

Hmm det var masse omnia klinikk på tlfkatalalogen på nette!

Heter det bare Omnia? Og hvor ligger det hen?

:P

Skrevet

Har hørt at her i Tønsberg koster ultralyd hos privat lege 400kr (ikke Volvat).

Skrevet

Hei *Perser*.

Min lege er gynekolog og spesialist i fødselshjelp. Altså sånn privat-klinikk. Jeg betalte 200 kr for en gyn-sjekk med alle mulige prøver og innvendig ultralyd........ Synes ikke det var avskrekkende mye å betale for den tryggheten jeg føler nå, etter å ha sett at alt er vel med lille småtten og at hjertet banker som det skal, på tross av mine små-blødninger........

Skrevet

*perser*, om du bor och är skriven i Sverige borde du ha rätt till samma mödra/barnavård som alla andra. Den svenska barn och mödravården är gratis och då ska ultraljud ingå. Har du kollat med MVC (mödravårdscentralen) där du bor?

Det gäller även privata kliniker godkända av landstinget. Jag går hos en sådan klinik, både undersökning och insättning+uttag av spiral var gratis, så även mödravården under graviditet.

Min man är ju fortfarande norsk medborgare, men skriven i Sverige och har samma tillgång till sjukvård som jag har (bortsett från mödravården då :lol: )

Gjest *Perser*
Skrevet

Heia

Joda jeg har vært på MVC fikk tid for første kontroll 8januar! Det er jo lenge til det! Og jeg spurte barnmorska der om jeg kunne få en tidlig utltralyd, men hun mente at så lenge jeg ikke ha blødd så får jeg ikke det!

Men nå har jeg ringt og bestilt time på Volvat, 950kr koster det for invendig ultralyd (for dem som lurer på det)!

Så nå gruer og gleder jeg meg samtidig!

Furstina, Vet du om noen plasser som har Privat ultralyd her i Sverige?

Jeg finner det ikke...... Vet du hva det heter og om du vet om det finnes noe på Västre Göteland område?

Tusen takk forresten :)

Skrevet

hei

jeg har gået til privat gynegeolog på oslo akutten, det kostede 645 kr var der i godt 45 minutter og fik den bedste behandlingen og mand og søn fik lang forklaring på hva det var vi entlig så på :D og så fik vi også vite kønnet kan helt klart rekomandere oslo akutten, og man kommer til med det sammen ( dag/dag )

lykke til

---

Telefonnr slettet i henhold til KGs regler.

Nala - moderator

---

de har til huse i nedre vollgt 8

Gjest *Perser*
Skrevet

takk nå har jeg notert nr før det blir slettet ;)

takk takk det var ikke gale pris der heller!

Skrevet

Jeg har bestillt innvendig UL 3/12 på Volvat.

Er medlem og betaler derfor ca. 500 kr.

GLEDER MEG!!!

Skrevet

GLEDER MEG!!!

Skrevet

GLEDER MEG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...