AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Var en person som ønsket seg et spesielt merke klesplagg. Fant et slikt da jeg ryddet. Det var kjøpt av datteren min på Tise.Ble ikke brukt så tenkte det var greitå få solgt. Vedkommende som skulle kjøpe spurte om plagget var ekte? Jeg går jo ut fra det, er et dyrt merke og plagget ser ikke stygt ut i sømmene. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av det? Anonymkode: f4d45...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.06): Var en person som ønsket seg et spesielt merke klesplagg. Fant et slikt da jeg ryddet. Det var kjøpt av datteren min på Tise.Ble ikke brukt så tenkte det var greitå få solgt. Vedkommende som skulle kjøpe spurte om plagget var ekte? Jeg går jo ut fra det, er et dyrt merke og plagget ser ikke stygt ut i sømmene. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av det? Anonymkode: f4d45...147 Ekspander Sjekke vaskeanvining osv? Prøv å google tilsvarende merker? Evt spørre kjøper om hvordan man ser forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Svaret her er selvsagt: «Det vet jeg ikke. Plagget er kjøpt på Tise.» Anonymkode: 4acb5...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Det er blitt like vanskelig å se om et plagg er ekte som om et menneske er ekte. Mange gode kopier. Anonymkode: 8f78c...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar Hva slags plagg og hvilket merke? Anonymkode: f8da8...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Del Skrevet 10. februar Uten kjøpsbevis, vet du ikke Anonymkode: f6ac8...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Del Skrevet 10. februar Det er dessverre ganske vanskelig å se, spesielt av nyere dato, for merkevarer er også av ganske dårlig kvalitet nå. Står ikke i stil med prisen. I tillegg er kopiene meget bra laget, ofte lages kopier og ekte av samme folk har det vist seg. Så har du ikke kjøpskvittering, eller serienummer som kan sjekkes, er det magefølelsen som gjelder. Anonymkode: 3677e...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. februar #8 Del Skrevet 10. februar Uten å selv ha kjøpt plagget nytt så er det nesten umulig å vite sikkert. Mange kopier er så sinnsykt bra laget at det nesten er umulig å vite sikkert. Men kvalitet på sømmer osv bruker å være en god indikator. En god venninne kjøpte et Louis Vuitton skjerf brukt. Selger var ærlig om at hun trodde skjerfet var falskt. Venninnen min fikk med eske og kvittering fra LV som man skal være kjenner for å se at er falsk. Jeg har et ekte LV-skjerf og vi sammenlignet eske, skjerf og kvittering. Denne selgeren hadde glatt lurt meg for å si det sånn om hun ikke hadde valgt å være ærlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå