AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Hvilken sminke bruker man med rosacea diagnose? Anonymkode: 84dbd...01a
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Consiler med grønne pigmenter. men helt ærlig jeg kjørte to runder med IPL laser og kvittet meg med rocaciaen. Måtar jeg en gang i året for å vedlikeholde. Beste jeg har gjort. Anonymkode: 2a9b6...4a8
Capazitet Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Eg brukar Jan Thomac CC krem antiredness som foundation. Den har grøne pigment og spf 25. Dessverre med parfyme
Roci Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 0.39): Hvilken sminke bruker man med rosacea diagnose? Anonymkode: 84dbd...01a Du kan forsøke flytende mineralfoundation, f.eks. fra Idun eller BareMinerals. De er parfymefri og inneholder ingredienser som i mindre grad irriterer huden enn mange vanlige foundations. Det finnes også fargede dagkremer som er beregnet på hud med rosacea, disse inneholder pleiende og beroligende ingredienser i tillegg. F.eks. Synchroline Rosacure Intensive Cream Tinted SPF 30 eller Isispharma Ruboril Expert SPF 50+. Du har sikkert en hudpleierutine med egnede produkter allerede, men både Synchroline og Isispharma har en rekke produkter for hud med rosacea.
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Helst ingenting. Det meste man putter på huden kan utløse nye utbrudd av sykdommen. Anonymkode: 41502...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå