Geojak Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Bare så det er sagt, vi har aldri forsøkt ei heller hatt ønske om å forsøke analsex. Som jeg har nevnt i tidligere innlegg har jeg(vi) ikke noe problem med å gå ned på henne selv om hun ikke har dusjet på et døgn eller to. Vi snakket om det her om dagen, hvilke forberedelser gjør de som skal ha analsex? Dersom hun må være nydusjet ellers før sex, spyler hun da ut tarmen også? for å være ren? Eller er det ikke så nøye med den delen! Vi er bare litt nysgjerrige på akkurat det temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Geojak skrev (25 minutter siden): Bare så det er sagt, vi har aldri forsøkt ei heller hatt ønske om å forsøke analsex. Som jeg har nevnt i tidligere innlegg har jeg(vi) ikke noe problem med å gå ned på henne selv om hun ikke har dusjet på et døgn eller to. Vi snakket om det her om dagen, hvilke forberedelser gjør de som skal ha analsex? Dersom hun må være nydusjet ellers før sex, spyler hun da ut tarmen også? for å være ren? Eller er det ikke så nøye med den delen! Vi er bare litt nysgjerrige på akkurat det temaet. Jeg benytter en analdusj i forkant sånn at tarmen er så ren som mulig. Anonymkode: c43da...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Har inntrykk av at mange ikke gjør noen spesielle forberedelser. Om man er normal i magen og har vært på do før sex, så er det ingenting der inne. Rent anatomisk er analen tom, bortsett fra når man sitter på tronen. Noen dusjer og vasker, men de fleste skriver at ikke planlegger særlig i forveien. Så er det også sånn at de fleste ikke blir fristet av analsex om magen ikke er på stell. Det hele løser seg ganske greit av seg selv. For min egen del holder det. Går sjeldent rundt med spesielle planer om nøyaktig hva vi skal gjøre når vi skal ha sex. Det er bare ting som skjer naturlig basert på lysten der og da. Klart, om kjæresten kom inn og viste hun hadde en plugg på plass bak der ... hadde ikke akkurat blitt mindre kåt av det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå