Gå til innhold

Hvorfor er det blitt slik at det å be en kvinne ut på noe er ubehagelig for dere kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en følelse når jeg leser her på forumet at veldig mange klager over at menn på tinder bare er ute etter sex. Og det tror jeg fort kan stemme. Men hvorfor er det slik at om man ber noen du liker, en på butikken, en bekjent, en nabo, eller omså en ukjent ut på en kaffe, eller noe som signaliserer at jeg synes du virker spennende\flott\hyggelig og har lyst å bli bedre kjent med deg, så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt?  

Anonymkode: cb3ee...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For min del er jeg redd fremmede, har for lite innblikk i dem av å bare se noen og syns det er nervepirrende om jeg føler noe positivt også. Er ikke vannt til å bli kontaktet og aldri blitt prøvd sjekket opp på ekte. 

Er også usikker på megselv og føler det hvert øyeblikk kan avsløres at jeg ikke er så fin som han først trodde og at han syns jeg er rar. Eller jeg kan tenke det er ekkelt å avslå. 

Men vet det er bra å bli avvist når noen ikke passer og hadde hatet om en mann pity datet meg. Flaut.

Anonymkode: 14dfe...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en følelse når jeg leser her på forumet at veldig mange klager over at menn på tinder bare er ute etter sex. Og det tror jeg fort kan stemme. Men hvorfor er det slik at om man ber noen du liker, en på butikken, en bekjent, en nabo, eller omså en ukjent ut på en kaffe, eller noe som signaliserer at jeg synes du virker spennende\flott\hyggelig og har lyst å bli bedre kjent med deg, så synes mange av dere at det "creepy" og ikke akseptabelt?  

Det kan ha noe med at de som er så pass tøffe er de som enten er litt "aggro" og "på" og mangler litt impuls kontroll. De kan være litt skremmende å ha med å gjøre. Og som de over sier, så er det mange fremmede som mangler litt sosial iq, som er veldig på og mangler respekt for andre, og noen blir veldig sinte og sure om de blir avvist. De folka er skremmende, og ødelegger for de som er normale og bare vil bli litt kjent og takler en avvisning og er respektfulle osv.

Anonymkode: 0eb6a...e82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Folk på butikken og andre fremmede har man ingen forutsetning for å være interessert i, da blir det påtrengende og unaturlig å bli bedt med ut. En bekjent eller nabo kan være ubehagelig fordi det endrer relasjonen når man sier nei. Det vil i det hele tatt generelt føles ubehagelig å måtte avvise noen, spesielt hvis det kommer en forespørsel ut av det blå uten at man har vist noen interesse selv. 

Anonymkode: a91a1...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...