Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er på hyggetur med jobben. Jeg sendte han en koselig morgenmelding i dag tidlig hvor jeg ønsket han en fin dag, og lykke til med en aktivitet han skulle gjøre. Han åpnet uten å svare. Senere på dagen fikk jeg en fellessnap, som også var lagt ut på story. Jeg svarte på denne, og skrev at det var hyggelig å se at han koste seg. Han åpnet uten å svare. Tidligere i kveld sendte jeg en melding og spurte hvordan det hadde gått med aktiviteten han skulle på. Dette er en aktivitet vi begge var veldig spente på resultatet av, og han hadde sagt at han skulle oppdatere meg. Han har ennå ikke åpnet meldingen.

Er det virkelig slik at man plutselig skal gjøre seg utilgjengelig for kjæresten når man er bortreist?

Anonymkode: c3b6c...b8d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det virkelig slik at man plutselig skal gjøre seg utilgjengelig for kjæresten når man er bortreist? 

Nei... Greit å ikke svare med en gang, men når han har tid å sende snap og åpne meldinger har han også tid å svare. 

Endret av nordlending
  • Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om det når han kommer hjem og lytt gjerne. 

Anonymkode: d69c5...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle nesten trodd han ikke ville vise til sine kolleger at han har kjæreste.. 

Anonymkode: 5ed06...cfc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo ikke noe værre en en haug av meldinger hjemmefra når man er bortreist.  Ta det når hen kommer hjem!  Du gjør det ikke akkurat lystbetont å ha kontakt med deg når du maser sånn. 

Anonymkode: 79632...d30

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er dette første gang dere er borte fra hverandre? Er dette ny oppførsel, eller har han alltid vært slik?

Anonymkode: 48036...90d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finnes jo ikke noe værre en en haug av meldinger hjemmefra når man er bortreist.  Ta det når hen kommer hjem!  Du gjør det ikke akkurat lystbetont å ha kontakt med deg når du maser sånn. 

Er det ikke lystbetont å få ei "ha en fin dag" - melding? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Så nå har du sendt tre meldinger uten å få svar.

Om det er ok?

Han må se om han vil ha en slik dame som maser, og du må se om du vil ha en mann som ikke gidder kontakte deg.

Anonymkode: 7da9b...7a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (5 minutter siden):

Nei... Greit å ikke svare med en gang, men når han har tid å sende snap og åpne meldinger har han også tid å svare. 

Det tenker jeg også. Om det er omvendt og han sender meg meldinger, svarer jeg selvfølgelig. Noe annet ville vært uhøflig fra min side.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skulle nesten trodd han ikke ville vise til sine kolleger at han har kjæreste.. 

Anonymkode: 5ed06...cfc

Det er ikke hemmelig. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er dette første gang dere er borte fra hverandre? Er dette ny oppførsel, eller har han alltid vært slik?

Anonymkode: 48036...90d

Han holder lite på med telefonen når han er sammen med andre, og det er jo forståelig, men atferden er gjenkjennelig ja. Tror rett og slett ikke han anser det som viktig å svare meg når han er opptatt med andre.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så nå har du sendt tre meldinger uten å få svar.

Om det er ok?

Han må se om han vil ha en slik dame som maser, og du må se om du vil ha en mann som ikke gidder kontakte deg.

Anonymkode: 7da9b...7a6

Anser ikke det å sende en morgen- og en kveldsmelding som mas. 

I går var jeg ute på byen, og da hadde han tid å sende meg meldinger. Selvsagt svarer jeg han når jeg ser de. Er opptatt av å trygge han.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han er på hyggetur med jobben. Jeg sendte han en koselig morgenmelding i dag tidlig hvor jeg ønsket han en fin dag, og lykke til med en aktivitet han skulle gjøre. Han åpnet uten å svare. Senere på dagen fikk jeg en fellessnap, som også var lagt ut på story. Jeg svarte på denne, og skrev at det var hyggelig å se at han koste seg. Han åpnet uten å svare. Tidligere i kveld sendte jeg en melding og spurte hvordan det hadde gått med aktiviteten han skulle på. Dette er en aktivitet vi begge var veldig spente på resultatet av, og han hadde sagt at han skulle oppdatere meg. Han har ennå ikke åpnet meldingen.

"Er det virkelig slik at man plutselig skal gjøre seg utilgjengelig for kjæresten når man er bortreist?"
Nei. NO. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt ok å koble ut når man er på tur, og ikke svare på alle meldinger av typen "ha en fin dag", "ser du koser deg" og annet som ikke krever noe svar. Kommer det flere etter hverandre av den typen begynner det å bli masete. 

Anonymkode: db4aa...20c

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit å ikke kjøre på med så mye meldinger når en er borte. Greit med en God morgen, men ikke viktig for min del. Jeg synes det er fint å ha litt tid borte fra hverandre. Så kan man dele når kommer hjem. Man går da oppå hverandre nok i hverdagen.

Anonymkode: 55ea0...65a

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke ok. Om man er glad i den hjemme klarer man å svare, så lenge den hjemme ikke er urimelig masete. Hvilket du ikke virker å være. 

Anonymkode: b41cf...645

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vanlig høflighet å svare.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Både meg og mannen ville ansett det som uhøflig å ikke svare. Det er jo ikke akkurat snakk om mye.. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

...

I går var jeg ute på byen, og da hadde han tid å sende meg meldinger. Selvsagt svarer jeg han når jeg ser de. Er opptatt av å trygge han.

Henger meg opp i siste delen der jeg da.. Absolutt ikke greit. Tenker at om han ikke svarer med en gang er det en ting og når det ikke er interessant å svare på henvendelse nr 2. eller 3, men han skal sende meldinger når du er på byen? Mener det at en må se på hele sammenhengen, men hvis han mener du bør svare når du er på byen eller når han syns det selv f.eks ville jeg tatt en alvorsprat når han kom hjem. Eller bare ignorert tilbake og svart at jeg gidder ikke å gi uten å få tilbake om han spurte meg. Barnslig som jeg er, men skal sies at vi har hatt samtale rundt dette før og vet hvor hverandres grenser går.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det tenker jeg også. Om det er omvendt og han sender meg meldinger, svarer jeg selvfølgelig. Noe annet ville vært uhøflig fra min side.

Det er ikke hemmelig. 

Han holder lite på med telefonen når han er sammen med andre, og det er jo forståelig, men atferden er gjenkjennelig ja. Tror rett og slett ikke han anser det som viktig å svare meg når han er opptatt med andre.

Da tenker jeg at du skal være litt utilgjengelig neste gang du er på byen.

Hvorfor skal du anstrenge deg, men ikke han?

Anonymkode: e4dd7...e0c

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ting dere bær prate om og avklare forventninger slik at du slipper slike bekymringer. 

Anonymkode: 98c84...839

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke hemmelig. 

Jeg tenker at samme regler skal gjelde for begge. Hadde ikke svart ham når jeg var ute på noe, dersom han ikke svarte meg når han var ute på noe.

Han hadde åpenbart tid både til å åpne snap og å lage fellessnap, da hadde han fint hatt tid til å svare deg også.

Anonymkode: 919e0...036

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker kollegaene hans setter pris på at han ikke henger på telefonen hele tiden men er tilstede på turen.

Han kunne sikkert svart med et hjerte eller en tommel opp når han åpner meldinger, men det er jo deilig med folk som er tilstede i det de holder på med.

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...