Capazitet Skrevet 8. februar #21 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 23.35): Sier mye om kunnskapen blant brukere her når man tror man er ekstra nære fordi man har 24, når 25 blir trukket. Hvis du var ekstra nære må det i så fall være fordi du var nære å krysse feil rute. Anonymkode: 18e4e...ed8 Ekspander Nettopp! Det har jo ingenting å si om tallet er nærme eller fjernt i verdi i forhold til vinnertallet. Folk er så lite intelligente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. februar #22 Del Skrevet 9. februar Jeg hadde 6 rette en gang. Alle tallene stemte bortsett fra det siste. Vant 7-8000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #23 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 21.35): Andre som «nesten har vunnet i Lotto? I kveld fikk jeg 6 rette for første gang, jeg hadde tallet 25 istedenfor 24. det føles bare så surt, klarer ikke å være fornøyd med den lille gevinsten (3755,-) i det hele tatt… flere som har opplevd det samme? Anonymkode: b5396...fd4 Ekspander Klarte å få 6+1 rett tidligere. Glad for premien men følte det var så nære milliongevinst.. Men en kjenner gjerne en liten tanke som surrer i hodet, om at det var jo egentlig 7 rette.. Neida, det var veldig nære det der. Anonymkode: 25954...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahmed7777 Skrevet 9. februar #24 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 23.09): Feks lykketall som 3 og 7 og ulykkestallet 13 er populære, og 19 pga mange spiller fødselsår og denslags. I tillegg er det mange som spiller sammenhengende rekker, som 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Den har like stor sjanse til å gå inn som andre, men hvis den først gjør det blir det veldig lav premie. Her er en artikkel om rekker man i hvert fall kan prøve å unngå hvis man vil ha høy gevinst om man først vinner https://www.norsk-tipping.no/artikler/dette-er-de-mest-spilte-lotto-rekkene-071024 Anonymkode: e1015...045 Ekspander Jeg får prøvd de tallene neste gang hvis jeg blir millionær så skal jeg huske deg. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #25 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 23.35): Sier mye om kunnskapen blant brukere her når man tror man er ekstra nære fordi man har 24, når 25 blir trukket. Hvis du var ekstra nære må det i så fall være fordi du var nære å krysse feil rute. Anonymkode: 18e4e...ed8 Ekspander Ja. Det var sinnsykt nær å trykke riktig rute. Du skjønner jo hvorfor vi syns det er sykt. Det er ikke det samme mentale følelsen av å se det være 48, som det er å være forbaska 24 istede for 25. Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #26 Del Skrevet 9. februar Selv om ikke premien i min historie var like stor som "din" - tør jeg å påstå at min opplevelse var enda surere, for her hadde jeg vunnet om jeg hadde fulgt magefølelsen 😒 Jeg deltok nemlig på lyden av Norge for et par år siden, og når jeg skulle gjette, stod det mellom noen som bruker munnskyll, og noen som tar på roll-on deo. Jeg og ungene hadde testet ut begge lydene gang på gang, og ungene var sååå sikre på det var munnskyll. Jeg hadde først tenkt motsatt, men ble stadig mer usikker, så når min tur kom, gjettet jeg munnskyll, som så klart var feil.... Noen dager senere satt jeg i bilen og hørte på radioen, når en annen dust ringte inn og gjettet deo, og han vant 200 000 😭😭 Tror du jeg slet med denne i lang tid etterpå eller? 😆Som alenemor med lav inntekt, hadde de pengene betydd ekstremt mye.... Så jeg vet nok nesten enda bedre enn deg ,hvordan det føles å være såå nærme, hehe... Ville bare dele denne, så du kanskje føler deg litt bedre 😉 Anonymkode: 828dd...6e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #27 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 2.25): Selv om ikke premien i min historie var like stor som "din" - tør jeg å påstå at min opplevelse var enda surere, for her hadde jeg vunnet om jeg hadde fulgt magefølelsen 😒 Jeg deltok nemlig på lyden av Norge for et par år siden, og når jeg skulle gjette, stod det mellom noen som bruker munnskyll, og noen som tar på roll-on deo. Jeg og ungene hadde testet ut begge lydene gang på gang, og ungene var sååå sikre på det var munnskyll. Jeg hadde først tenkt motsatt, men ble stadig mer usikker, så når min tur kom, gjettet jeg munnskyll, som så klart var feil.... Noen dager senere satt jeg i bilen og hørte på radioen, når en annen dust ringte inn og gjettet deo, og han vant 200 000 😭😭 Tror du jeg slet med denne i lang tid etterpå eller? 😆Som alenemor med lav inntekt, hadde de pengene betydd ekstremt mye.... Så jeg vet nok nesten enda bedre enn deg ,hvordan det føles å være såå nærme, hehe... Ville bare dele denne, så du kanskje føler deg litt bedre 😉 Anonymkode: 828dd...6e2 Ekspander Neeei!!! 😩 Det er fryktelig. Men gode ører du har, håper det blir senere en gang 😊 Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #28 Del Skrevet 9. februar Capazitet skrev (På 8.2.2025 den 23.46): Nettopp! Det har jo ingenting å si om tallet er nærme eller fjernt i verdi i forhold til vinnertallet. Folk er så lite intelligente Ekspander Heihei, trenger ikke være frekk. Såklart har alle tall like stor sannsynlighet, men når man velger tilfeldige tall selv (altså trykker på tallene) så kommer man faktisk ikke fysisk nærmere å trykke 24. Anonymkode: b5396...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #29 Del Skrevet 9. februar Ikke i lotto, men jeg har opplevd at naboen vant Nabolaget like etter kupongen min gikk ut 😭 Anonymkode: 4b3ca...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #30 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 23.18): Beklager, men tenk å spille 1 2 3 4 5 6 7 ! Morsomt å vinne, og sjangsen er jo der sånn teknisk, men allikevel! Anonymkode: 2898e...46e Ekspander Ahmed7777 skrev (På 9.2.2025 den 2.02): Jeg får prøvd de tallene neste gang hvis jeg blir millionær så skal jeg huske deg. 😉😉 Ekspander Altså det er de tallene du IKKE skal prøve 😄 spiller du en rekke som to tusen andre spiller får du bare noen tusenlapper i premie i beste fall 😛 Anonymkode: e1015...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. februar #31 Del Skrevet 9. februar Nesten hjelper ingenting, du er like i praksis like langt unna som den som hadde 0 rette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #32 Del Skrevet 9. februar Lur Venn skrev (På 9.2.2025 den 13.13): Nesten hjelper ingenting, du er like i praksis like langt unna som den som hadde 0 rette Ekspander Ikke når man har seks rette, da vinner man jo en slump. Men spiller så klart ingen rolle hvilket tall man mangler på sju rette. På flaxlodd er det en del psykologi lagt inn, tror jeg. La merke til på flaxkalenderen at man ofte har ett nummer unna, selvsagt uten at akkurat det hjelper. Anonymkode: e1015...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. februar #33 Del Skrevet 9. februar Lur Venn skrev (På 9.2.2025 den 13.13): Nesten hjelper ingenting, du er like i praksis like langt unna som den som hadde 0 rette Ekspander Det er dette ikke folk skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #34 Del Skrevet 9. februar Jeg har hatt 6 rekke to ganger faktisk, en gang på egenkomponerte rekker og en gang på andelsbank. Tror jeg vant henholdsvis 4000 kr og 1600 kr eller noe. På egenkomponerte lottokupong hadde jeg flere rekker som var nesten like, så jeg hadde en rekke med 6 rette og mange rekker med 5 rette. På rekken min med lykketall der jeg hadde 6 rekke, var det bare min egen bursdag som ikke kom i trekningen, noe jeg synest var litt komisk 😂 At min egen bursdag stod i veien liksom. Men det er jo ikke helt riktig heller, det tallet som ble trukket i stedet hadde jeg aldri tenkt på å ha i rekken. Så da var jeg ganske så langt unna. Jeg tenker overhodet ikke som at jeg ble nesten ble millionær i det hele tatt. Jeg så ikke sendingen, og fikk bare sms om at jeg hadde vunnet 4000 kr liksom, og da ble jeg jo kjempeglad! Tenkte ikke etterpå at jeg nesten ble millionær, sjansen for å få 6 rette er ganske lav, så jeg synest det var ganske utrolig at jeg fikk det i det hele tatt. I ettertid er jeg ekstremt glad for at jeg ikke så sendingen, for jeg husker godt lykketallene mine i hodet, og når jeg gikk inn på appen og sjekket resultatet så hadde jeg jo de første 5 av 7 tallene 😱 Så hadde jeg ikke tall nr. 6, men tall nr. 7. Jeg hadde sikkert fått hjerteinfarkt om jeg sittet og sett på sendingen. Eneste jeg synest var litt bittert i ettertid siden jeg hadde flere rekker med 5 rette også var at jeg ikke hadde flere like rekker på den jeg hadde 6 rette på og i stedet hadde bytta ut noen av talla på de andre rakkene, da kunne det jo ha blitt sånn type 20 000 kr. Også tenkte jeg det var synd jeg ikke hadde 6+1, for det hadde jo vært en fin sum. Jeg kjøper i ny og ne en rekke med systemspill med mine lykketall, i håp om av og til vinne en litt større premie. Det er jo passe nice om du bare får 4 eller 5 rette, og tenk om 6 rette slår til en gang til. Da er det ikke så verst om man kan gange summen med 36 liksom. Men du må samtidig også forvente at sjansen for å få 4 rette er lavere enn ved en vanlig kupong, siden man har færre tall. Så man kan levere det samme systemspillet i ukesvis uten å vinne. Anonymkode: 00852...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #35 Del Skrevet 9. februar Capazitet skrev (På 9.2.2025 den 16.04): Det er dette ikke folk skjønner Ekspander Jo vi skjønner det. Hver gang du kaster en terning er alle tallene åpne for å bli landet på igjen. Foruten at nå er x antall tall tatt ut av maskina. Men vi vet samtidig at 24 og 25 i en rekke er like ved hverandre. Og om du er som meg, sitter du å føler viben av tallene før du velger dem eller lukker øynene mens du trykker på skjermen. Dermed føler du kanskje at du har vært nærme på den måten. Jeg legger mye vekt i hvilke tall jeg veldig og hva jeg føler. Å det har ingen hensikt, så ikke ta min taktikk 😅 Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #36 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 20.06): Jo vi skjønner det. Hver gang du kaster en terning er alle tallene åpne for å bli landet på igjen. Foruten at nå er x antall tall tatt ut av maskina. Men vi vet samtidig at 24 og 25 i en rekke er like ved hverandre. Og om du er som meg, sitter du å føler viben av tallene før du velger dem eller lukker øynene mens du trykker på skjermen. Dermed føler du kanskje at du har vært nærme på den måten. Jeg legger mye vekt i hvilke tall jeg veldig og hva jeg føler. Å det har ingen hensikt, så ikke ta min taktikk 😅 Anonymkode: 2898e...46e Ekspander Tar fingeren min og der jeg føler det kaldt i nakken trykker jeg 😅 Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #37 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 6.45): Ikke i lotto, men jeg har opplevd at naboen vant Nabolaget like etter kupongen min gikk ut 😭 Anonymkode: 4b3ca...934 Ekspander 😢 nei Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #38 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 22.01): Dette er grunnen til at du aldri kommer til å vinne. Du må tro på vinnerhellet ditt, og du må takke for det du får! Genuint i hjerterota di! Anonymkode: 16cfa...a07 Ekspander Tja, det er vel heller pga sannsynlighetsregning at TS aldri vil vinne…? Anonymkode: 0a214...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #39 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 6.45): Ikke i lotto, men jeg har opplevd at naboen vant Nabolaget like etter kupongen min gikk ut 😭 Anonymkode: 4b3ca...934 Ekspander En million liksom på fredag? Det er surt, men han hadde jo sannsynligvis fortsatt vunnet, og det er jo kun en person som vinner million, du som nærmeste nabo hadde blitt avspist med 100 000 kr liksom om det var på fredag, selv om du bare bor 50 meter unna. Ikke at det er en ubetydelig sum, men om du tenker du tapte millionen så tapte du sannsynligvis "bare" 100 000 kr på å ikke levere. Og vant han i en ukesdag så er vel bare premien på 10 000 kr for hovedvinneren og 1000 kr for nærmeste nabo. Anonymkode: 00852...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #40 Del Skrevet 9. februar Hørte om en som ikke hadde råd til å være med i tippelaget lenger, og så vant de uken etter 😛 Blir fort litt guffen stemning av sånt, selv om man selvsagt ikke skal ha gevinst når man ikke har betalt. Av samme grunn gir jeg aldri Flaxlodd i gave, hadde aldri taklet å ha gitt bort en mllion 😅 og det MÅ man takle hvis man gir bort lodd, man kan ikke surmule etterpå om at vinneren ikke vil dele gevinsten. Husker jeg vant 200 på et lodd jeg fikk i gave, selv da fikk jeg dårlig samvittighet og sa ikke noe om det tilfelle det skulle ergre giveren. Anonymkode: e1015...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå