Gå til innhold

Det å «nesten» vinne i lotto…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Andre som «nesten har vunnet i Lotto? I kveld fikk jeg 6 rette for første gang, jeg hadde tallet 25 istedenfor 24. det føles bare så surt, klarer ikke å være fornøyd med den lille gevinsten (3755,-) i det hele tatt…

flere som har opplevd det samme?

Anonymkode: b5396...fd4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke spilt mye Lotto i mitt liv, men er det slik at alle gevinster føles ut som nederlag? At man liksom bare er 1 unna en større gevinst eller at gevinsten føles liten i forhold til antall rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At det er mulig! 😩

Har ikke vunnet mer enn 300 kr på det meste og ble glad for det. Blir glad om jeg vinner noe, for da kan jeg bruke den summen på ny kupong i fremtiden istede for å kaste enda mer ut ruta. Regner med det er aller kjipeste når man er så nært som deg, kan jo ikke være nærmere.

Bra du ikke spiller så mye, begrenser meg jeg også, men gøy en gang i blandt 😊

Anonymkode: 2898e...46e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Andre som «nesten har vunnet i Lotto? I kveld fikk jeg 6 rette for første gang, jeg hadde tallet 25 istedenfor 24. det føles bare så surt, klarer ikke å være fornøyd med den lille gevinsten (3755,-) i det hele tatt…

Har aldri opplevd det samme. Og er egentlig glad for det. 😅 

ser du var i selskap av 664 andre på den der. 😬 

Anonymkode: e4021...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var ett nummer unna 3,8 millioner en gang... husker ikke hva premien var for 6 rette uten tillegg, men ikke veldig stor. Kjenner en som vant toppgevinsten en gang det var veldig lav førstepremie, hadde valgt sånne typiske tall som mange velger 😅

Anonymkode: e1015...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette er grunnen til at du aldri kommer til å vinne. Du må tro på vinnerhellet ditt, og du må takke for det du får! Genuint i hjerterota di! 

Anonymkode: 16cfa...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om, det som er verst seks rette og så lite gevinst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt seks rette en gang ja. Fant ikke ut av det før noen uker etterpå da, så usikker på ‘hvor stor’ bommen på det siste tallet var. 

Men norsk tipping har fått tilbakemelding på at premiestigen er altfor ujevn da jeg var hos de på en undersøkelse. 

Anonymkode: 6a669...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg var ett nummer unna 3,8 millioner en gang... husker ikke hva premien var for 6 rette uten tillegg, men ikke veldig stor. Kjenner en som vant toppgevinsten en gang det var veldig lav førstepremie, hadde valgt sånne typiske tall som mange velger 😅

Og hvilken tall er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahmed7777 skrev (56 minutter siden):

Og hvilken tall er det

Feks lykketall som 3 og 7 og  ulykkestallet 13 er populære, og 19 pga mange spiller fødselsår og denslags. I tillegg er det mange som spiller sammenhengende rekker, som 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Den har like stor sjanse til å gå inn som andre, men hvis den først gjør det blir det veldig lav premie. 

Her er en artikkel om rekker man i hvert fall kan prøve å unngå hvis man vil ha høy gevinst om man først vinner

https://www.norsk-tipping.no/artikler/dette-er-de-mest-spilte-lotto-rekkene-071024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Feks lykketall som 3 og 7 og  ulykkestallet 13 er populære, og 19 pga mange spiller fødselsår og denslags. I tillegg er det mange som spiller sammenhengende rekker, som 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Den har like stor sjanse til å gå inn som andre, men hvis den først gjør det blir det veldig lav premie. 

Her er en artikkel om rekker man i hvert fall kan prøve å unngå hvis man vil ha høy gevinst om man først vinner

https://www.norsk-tipping.no/artikler/dette-er-de-mest-spilte-lotto-rekkene-071024

Beklager, men tenk å spille 1 2 3 4 5 6 7 ! Morsomt å vinne, og sjangsen er jo der sånn teknisk, men allikevel! 

Anonymkode: 2898e...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 15 år tilbake var topp-premien 700 000 eller noe. Tallrekken formet et kors på kupongen. Mange vinnere. 😂

Man har 7 rette, men vinner ikke én million en gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 6 rette flere ganger, men premiene har da kun vært toppen 5000 kroner. Hadde også flere 4+1 og 5 rette i dag, men vant kun rundt 400 kroner tilsammen.

Synes premiene kunne vært jevnere fordelt. F.eks at 7 rette ga maks 2 millioner, så kunne resten av potten fordelt seg slik at 5-6 rette ga langt høyere gevinst. 5000 kroner i dag er jo bare en dråpe i havet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (12 minutter siden):

For 15 år tilbake var topp-premien 700 000 eller noe. Tallrekken formet et kors på kupongen. Mange vinnere. 😂

Man har 7 rette, men vinner ikke én million en gang. 

Toppremien har da alltid vært i millionklassen, værtfall de 30-40 årene jeg har tippet lotto. Er det noe annet du blander med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier mye om kunnskapen blant brukere her når man tror man er ekstra nære fordi man har 24, når 25 blir trukket. Hvis du var ekstra nære må det i så fall være fordi du var nære å krysse feil rute.

Anonymkode: 18e4e...ed8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

Hva var førstepremien?

Tror den var på ca 30 mill. Var syv stk som måtte dele den.

Ts, må se positivt på det. Du tapte ikke penger. 

Anonymkode: 50eb7...7ee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har du råd til å spandere middag på kjæresten din ute på byen en kveld og vel så det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...