AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Noen som har dette og opplever hakk? Bryr dere, dere om dette eller prøver dere å gjøre noe med det? Har tenkt tanken på sliping, men har små barn så må nok bare regne med mye flere hakk i tiden som kommer, så er nok neppe noe vits i å slipe nå. Synes jo egentlig slitt gulv kan være sjarmerende. Men er det noe annet man kan gjøre for å nesten fremheve det slitte slik at hele gulvet blir litt grovere hvis noen skjønner hva jeg mener og har litt peiling på gulv? Anonymkode: dfc81...930
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Ja, mye hakk. Bryr meg ikke, syns det er en del av sjarmen med parkett. Gir det litt liv og sjel Vent med å slipe eller bytte gulv til barna blir store. Mitt gulv er superslitt, men det passer på en måte boligen og gir litt sjel. Anonymkode: 5cd70...1f1 2 1
newman01 Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Det er vel ikke direkte rasjonelt å vurdere å brenne av 50’000 på å slipe gulvet pga hakk? Ihvertfall ikke før barna har blitt noe større
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar newman01 skrev (8 timer siden): Det er vel ikke direkte rasjonelt å vurdere å brenne av 50’000 på å slipe gulvet pga hakk? Ihvertfall ikke før barna har blitt noe større Det er jo det jeg ressonerer meg til 🙂 Helt enig. Egentlig kunne jeg nesten tenke meg å fremheve hakk og riper litt mer for å få frem mere den type stilen hvis noen skjønner hva jeg mener da jeg synes det kan være stilig. Men det blir vel litt vanskelig uten å måtte fjerne lakken som er på gulvet. Anonymkode: dfc81...930
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar newman01 skrev (11 timer siden): Det er vel ikke direkte rasjonelt å vurdere å brenne av 50’000 på å slipe gulvet pga hakk? Ihvertfall ikke før barna har blitt noe større Det koster ikke 50 000 dersom man leier slipemaskin og gjør jobben selv. Det sagt, så lever vi fint med hakkene i gulvet i en del år til fram til barna har blitt større. Jeg synes hakk kan være sjarmerende/"stilig" i "plankegulv", men ikke parkett. Hakkene i gulvene våre er dog et tegn på levd liv, og det kan jo være fint å tenke på oppi alt annet. Heller parkett med hakk enn laminat, synes jeg. Anonymkode: 9d023...f91 1
Maskinfører Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar newman01 skrev (11 timer siden): Det er vel ikke direkte rasjonelt å vurdere å brenne av 50’000 på å slipe gulvet pga hakk? Ihvertfall ikke før barna har blitt noe større Tror pappa betalte 1 000,- for leie av maskin og papir så kjøpte han en liten maskin selv til hjørnene 😀 deretter brukte han 3 Stjernes Gulvlakk 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå