AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Kom tilfeldigvis over en stillingsannonse. Det passer ikke å bytte jobb akkurat nå, men skulle gjerne hatt den til høsten. Burde jeg søke likevel? Snakke med dem? Ser ut som den har ligget ute en stund, søknadsfrist er forbi. Eller bør jeg følge med og vente på om den legges ut igjen fra høsten hvis de ikke har fått tak i noen fast? Anonymkode: bb3d5...bdc
Flamme Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Snakk med dem og søk! Godt mulig de er villig til å vente 6 mnd på den rette. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Ta kontakt. Tar gjerne en mnd eller to før de bestemmer seg. Og da har man jo gjerne 3 mnd oppsigelse fra der man jobber. Anonymkode: 12fab...40b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Seks måneder går fort. Det tok åtte måneder fra jeg søkte på jobben jeg har i dag, og til jeg startet opp. Har vært med på å ansette flere, og seks måneder er ikke avskrekkende for den rette kandidaten. Anonymkode: 654ce...cbc
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Bare å søk. Jeg søkte på en jobb i mars, og startet i oktober. Slike prosesser tar tid, og jeg hadde jo også en jobb med tre måneders oppsigelsestid. Anonymkode: ed4a2...7c2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Kan jeg sende de en mail og høre før jeg eventuelt sender søknad? Har et par andre spørsmål også. Eller bør jeg bare søke og ta spørsmål dersom jeg komme Erik intervju? Anonymkode: bb3d5...bdc
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Hvis søknadsfristen har passert må du først kontakte dem og høre om de mottar søknader. Anonymkode: c61ac...637
AnonymBruker Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis søknadsfristen har passert må du først kontakte dem og høre om de mottar søknader. Anonymkode: c61ac...637 Den har passert for lenge siden. Kanskje de har glemt å fjerne den? Anonymkode: bb3d5...bdc
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Ta kontakt! Er ikke sikkert de har funnet rett person. Få frem hvor motivert du er. Anonymkode: 089f7...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå