AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:19 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:19 Jeg svir lett når jeg tusser og føler det er noe rart med urinrøret og stikker svakt i underlivet. Er litt rød og føler meg litt sår. Begynte dag 8 etter samleie. Anonymkode: 350aa...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 20:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:25 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg svir lett når jeg tusser og føler det er noe rart med urinrøret og stikker svakt i underlivet. Er litt rød og føler meg litt sår. Begynte dag 8 etter samleie. Anonymkode: 350aa...798 Har du testet deg da? Bare en test hos legen kan si deg om du har fått en kjønnssykdom, ingen her. Tester du positivt må du behandles, varsle personen du hadde sex med, slik at hen også behandles og unngår å spre smitten videre, dernest må du unngå sex til du tester negativt. Endret lørdag kl 20:29 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Fikk soppinfeksjon for første gang, gikk til legen og tok samtidig test for annet. Der var det klamydia også, gitt. Hadde aldri oppdaget dersom jeg ikke hadde fått en annen infeksjon. Er det vondt og sårt, dra til legen. Trenger ikke være kjønnssykdom. Anonymkode: 09654...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:50 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Slutt å ha sex uten kondom. Anonymkode: 02513...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Når jeg testet meg. Ble smittet av kjæresten Anonymkode: 9b6d6...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:58 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:58 Hadde ingen symptomer. Var hos gynekolog i forbindelse med prevensjon og da ble det tilfeldigvis tilbudt å ta en test - hvilket jeg (heldigvis) takket ja til. Testen viste klamydia. Anonymkode: 55ca8...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:58 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å ha sex uten kondom. Anonymkode: 02513...e30 Man kan få kjønnssykdommer selv ved bruk av kondom, kjønnsvorter for eksempel. Man trenger ikke å ha sex med mer en en for å få det heller så...kondom er ikke 100% sikkert. Anonymkode: 0cd5a...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:00 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:00 Jeg merket ikke klamydia. Har trolig gått med det i åresvis. Ble en del styr da jeg oppdaget det for det hadde vært en del utroskap inne i bildet som forårsaket det. Etter mye graving i hva som hadde skjedd har trolig jeg og partner smittet hverandre av og på gjennom fire-fem år. Har hatt en del andre infeksjoner (lungebetennelse blandt annet) som har medført flere antibiotikakurer for både meg og han i løpet av disse årene som gjorde at jeg ved et par anledninger testet negativt på klamydia ved rutine sjekker hos gyn. Men jeg hadde mye av det jeg trodde var urinveisinfeksjon i de årene, men det var nok heller klamydia, ja. Anonymkode: ec13a...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:04 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:04 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slutt å ha sex uten kondom. Anonymkode: 02513...e30 Si det til eksen min som var utro og gav meg klamydia mens vi forsøkte å få barn. Anonymkode: 09654...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:22 #10 Del Skrevet lørdag kl 21:22 10- 14 dager etter bi hadde sex første gang merket jeg et svakt ubehag nedentil, og når bi hadde hatt sex stinket det dagen etter. Virkelig stinket ekkelt. Jeg hadde testet meg og han påsto at han hadde testet seg, men da jeg oppdaget dette spurte jeg inngående og tvilende til hans påstand om at han hadde testet seg. Viste seg da at han hadde hatt sex en gang mellom meg og å ha testet seg. Han tok derfor kontakt med den kvinnen og sa at han hadde fått klamydia, og at hun burde teste seg. Et par uker ringte hun tilbake og sa at hennes test var negativ, så han satte tvil ved om jeg hadde testet meg. Det hadde jeg og det var dessuten akkurat i forhold til karenstid fra vi hadde sex første gang jeg fikk plager. Ble en veldig ubehagelig situasjonen, for jeg visste jo at jeg hadde testet meg og at det var lenge siden jeg hadde hatt sex da jeg testet meg, men jeg endte liksom opp med å være den som løy. Vet fremdeles ikke om hun eller han løy, men vet jo at jeg ikke gjorde det. Hele situasjonen medførte såpass tvil om det hele at selv om jeg taklet relativt greit at han hadde løyet i utgangspunktet, og påført meg klamydia, så ble hele situasjonen veldig ugrei. Som jeg ble stemplet som løgner, og han trodde mer på henne, selv om han var den som løy om å ha testet seg mellom tidligere partner og oss to. Det kunne jeg vise papirene på at jeg ikke løy om, men det ble likevel som om jeg ble stemplet som den som løy. Ødela mye. Dumpet fyren etterhvert. Snill mann liksom. Det sa andre og det mente han selv også, men dette ble ikke greit. (I motsetning til hva jeg viste frem viste verken hun eller han dokumentasjon på negativ test.) Anonymkode: 2f25a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:31 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:31 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Si det til eksen min som var utro og gav meg klamydia mens vi forsøkte å få barn. Anonymkode: 09654...659 Du må være mer bestemt! Her er det ikke tema uten kondom, samme om det er sambo eller hvem det er. Alltid kondom! Anonymkode: 04106...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet søndag kl 01:39 #12 Del Skrevet søndag kl 01:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du må være mer bestemt! Her er det ikke tema uten kondom, samme om det er sambo eller hvem det er. Alltid kondom! Anonymkode: 04106...61a Det kan ofte være vanskeligere å få barn når man bare har sex med kondom, men selvsagt viktig å ikke gi opp. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan få kjønnssykdommer selv ved bruk av kondom, kjønnsvorter for eksempel. Man trenger ikke å ha sex med mer en en for å få det heller så...kondom er ikke 100% sikkert. Anonymkode: 0cd5a...f78 Det er virkelig ikke noe argument for å ikke bruke kondom. Selvsagt, ingenting er uten risiko, men når det er snakk om de vanligste kjønnsykdommene som Klamydia eller Gonore, så skyldes sex uten kondom i mer enn 99% av tilfellene. Ja, enkelte kjønnsykdommer kan smitte uten kondom, men du er alltid bedre sikret med. Hvis dette er hvordan folk flest resonerer er det virkelig ikke rart at Norge er verdensmestere i Klamydia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:05 #13 Del Skrevet søndag kl 13:05 Lett ubehag ved urinering 1 uke eller så etter sex med en dame. Klamydia. Anonymkode: 1f649...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå