AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Kjæresten har en venn som han har kjent i 13 år og denne mannen har en kjæreste, de har vært sammen i 10 år. La oss kalle kjæresten min Kristian, vennen Lars og venninna Mona. Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år, så han har jo kjent dem lenge før jeg kom inn i bildet. Det er et par tilfelller jeg har reagert på. så nylig var vi 4 ute og spiste og drakk sammen. Hunden til Lars har trengt å ta mange piller fordi han har vært syk. Så var det noen som sa at deres hund kan lett lures med piller i mat og Mona sa hun lurte på hvordan hunden til Lars kunne lures til å spise 6 piller samtidig. Så sier Kristian at en ung, pen intern kunne få det til og så så han på Mona og liksom blunket. Først tenkte jeg ikke helt over det, trodde han mente en ung veterinær assistent siden hunden har vært hos veterinær flere ganger i det siste. Men så gikk det opp for meg at han kanskje indirekte mente Mona siden hun ikke har hovedansvaret for hunden. En annen gang var vi et sted med geiter og Mona ville så gjerne kose med geitekillingene. Men de løp jo sin vei. Så da kom det opp noe tull om å binde opp Mona smurt med peanøttsmør slik at en geit kan slikke på henne (ja, absurd, husker ikke helt hvordan samtalen begynte). Og så sa hun at hun ikke helt kan sw for seg det og da sa Kristian at han kan se for seg henne bundet opp og noe annet jeg ikke helt husker fordi Lars prøvde å distrahere meg med å snakke om noe annet. Hva skal jeg tenke om det her? Også ler hun hele tiden av alt, også ting som ikke er morsomt og da begynner Kristian å le også mens jeg bare har lyst til å himle med øynene fordi det er så teit. Jeg ler lett av ting, og kan lett se humor, men hun finnes ikke morsom. Grunnen til at jeg tar opp det er om dette påvirker hvordan jeg skal tolke det han sa i de to tilfellene over. At han ler med henne hele tiden fordi han egentlig liker henne, eller at han tenker hun er så uhøytidelig at de har en sånn tone og at det egentlig er mer uskyldig? overreagerer jeg? Anonymkode: e7e72...f91 2
Sirah Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Ut i fra disse to tilfellene du beskriver her så syntes jeg du overdriver. Rare situasjoner, absolutt. Men jeg hadde ikke tenkt noe mer over det. Jeg hadde derimot skjønt om du himla med øynene der og da, for det var ganske teit sagt. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Er "Mona" pen/sexy? I så fall finner du svaret der. Attraktive damer behøver ikke være morsomme for at menn skal le av dem. Han "Kristian" høres forøvrig ut som han har litt dårlige sosiale antenner. Det er ikke normalt å si ting som kan misforstås slik foran deg og "Lars". Anonymkode: 51d42...504 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar Du overreagerer. Din kjæreste, hans kompis og kompisens kjæreste har lang historie. De har felles minner og har utviklet en intern humor, som alle relasjoner over tid gjør. Du deler ikke denne humoren, og reagerer derfor på ting som de ser på som helt normal spøking, med en god dose sjalusi. Anonymkode: 9bd08...32a 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Unnskyld men jeg syns ikke du overreagerer, jeg syns det høres innlysende ut at han er tiltrukket av henne. Anonymkode: c7875...ab2 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unnskyld men jeg syns ikke du overreagerer, jeg syns det høres innlysende ut at han er tiltrukket av henne. Anonymkode: c7875...ab2 Betyr ikke at jeg tror han ikke er tiltrukket av deg eller vil ha henne og har lyst til å dra. Kjenner igjen flere menn i dette, kanskje det er normalt? Anonymkode: c7875...ab2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er "Mona" pen/sexy? I så fall finner du svaret der. Attraktive damer behøver ikke være morsomme for at menn skal le av dem. Han "Kristian" høres forøvrig ut som han har litt dårlige sosiale antenner. Det er ikke normalt å si ting som kan misforstås slik foran deg og "Lars". Anonymkode: 51d42...504 Iallfall ikke sexy, ikke noe iøyenfallende pen heller, kanskje noen rare trekk uten å være stygg om der gir mening. Men kanskje han synes hun er sjarmerende, uten at jeg helt klarer å se henne slik. Men jeg er jo heterofil kvinne. Anonymkode: e7e72...f91 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #8 Skrevet 8. februar Litt pussig og dust intern humor, men på ingen måte over streken mellom venner. Høres i hvert fall ikke ut som han mener noe annet med det enn å beholde den tøyse-tonen de tre har seg imellom. Anonymkode: cae89...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Iallfall ikke sexy, ikke noe iøyenfallende pen heller, kanskje noen rare trekk uten å være stygg om der gir mening. Men kanskje han synes hun er sjarmerende, uten at jeg helt klarer å se henne slik. Men jeg er jo heterofil kvinne. Anonymkode: e7e72...f91 Har dere samme smak? Anonymkode: c7875...ab2
Seff Skrevet 9. februar #10 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du overreagerer. Din kjæreste, hans kompis og kompisens kjæreste har lang historie. De har felles minner og har utviklet en intern humor, som alle relasjoner over tid gjør. Du deler ikke denne humoren, og reagerer derfor på ting som de ser på som helt normal spøking, med en god dose sjalusi. Anonymkode: 9bd08...32a AnonymBruker skrev (11 timer siden): Unnskyld men jeg syns ikke du overreagerer, jeg syns det høres innlysende ut at han er tiltrukket av henne. Anonymkode: c7875...ab2 Uansett om det er en lang forhistorie mellom vennene eller ikke, eller om Kristian er tiltrukket av Mona eller ikke, man sier bare ikke sånt om andre kvinner foran kjæresten sin. Det er hensynsløst og respektløst, punktum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå