Gå til innhold

Vet ikke om sting har revnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt mye svie neden til etter fødsel, er 5 uker etter fødsel. Også ser jeg neden til at det er litt sånn rødlig klumpaktig hud der jeg revnet/ har sydd? Er det mulig stinga har revnet? Eller er dette normalt.

Har blødd litt friskt blod derfra.

Anonymkode: 449e8...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hos meg reagerte kroppen litt på stingene, spesielt de som fremdeles satt i 5-6 uker etter fødsel. Ble mye bedre da jeg fikk de ut. Men hvis du ikke kan se noen sting, er jeg ikke sikker. Går an å spørre lege eller jordmor om å sjekke hvis du snart skal på kontroll. Er du veldig plaget ville jeg bestilt meg time før 6-ukers kontrollen.

Anonymkode: bffb5...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville tatt det om med lege asap. Hvis det er vondt kan det være infeksjon/begynnende infeksjon. Lykke til, det ordner seg sikkert❤️

Anonymkode: b2161...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har hatt mye svie neden til etter fødsel, er 5 uker etter fødsel. Også ser jeg neden til at det er litt sånn rødlig klumpaktig hud der jeg revnet/ har sydd? Er det mulig stinga har revnet? Eller er dette normalt.

Har blødd litt friskt blod derfra.

Anonymkode: 449e8...965

Fem uker siden du ble sydd, så går stingene i oppløsning og du er mer enn grodd sammen. 
Er du i tvil så kontakter du fastlegen på mandag. 

Anonymkode: 440ff...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine sting løste seg opp før det hadde grodd ved andre fødsel. Det var forferdelig vondt. Ved første fødsel dro stingene seg, det var heller ikke særlig godt. Så det kan være ganske vondt den første tiden, tror at begge disse tingene er ganske vanlig. Men dette var jo den første uken etter fødsel. Lurt å få det sjekket av lege i tilfelle infeksjon når det har gått såpass lang tid og det fortsatt svir, det skulle ha grodd seg til en del nå.

Anonymkode: 0bbec...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tålte ikke tråden. Løste seg aldri opp her

Anonymkode: ff7f9...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...