AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Jeg vet det er min egen skyld da jeg lot han ligge i senga med meg fra han var liten, og da ville han ligge oppå magen min. Greit nok da han var liten og ikke særlig tung. Men nå er han 4 år og foretrekker fortsatt å ligge på magen min. Får ikke alltid sove så godt da jeg blir veldig varm av dette og kjenner tyngden av han på magen min. Men han trenger vel tryggheten. Man kan vel ikke avvende en voksen katt fra dette? Noen tips fra dere med samme erfaring? Tror han blir veldig misfornøyd hvis jeg stenger han ute fra soverommet og da vil han nok klore på døra og mjaue til jeg gir meg og slipper han inn 😸 Anonymkode: 6013c...884 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Hva om du lager han en lomme ved siden av deg han kan sove på? Eller du sover på siden en stund? Anonymkode: f74bc...e52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar Lag en plass til pus ved siden av deg. Klapp på plassen og si den skal ligge der, så venner den seg til det etter hvert. Anonymkode: da496...199 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Del Skrevet 8. februar Joda, men må nesten få fortsette å være i senga da. Lag en grop ved siden av deg Anonymkode: 117d7...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Del Skrevet 8. februar Takk for bra tips ♥️ Anonymkode: 6013c...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Lag en plass til pus ved siden av deg. Klapp på plassen og si den skal ligge der, så venner den seg til det etter hvert. Anonymkode: da496...199 Det er en katt, ikke en hund. Eller barn. 😁 Anonymkode: 6e294...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Del Skrevet 12. februar Har samme problemet, og vet ikke hva vi skal gjøre for å bedre det.... Vi har en hunnkatt på 6 år som også er helt ramm til å måtte ligge oppå oss, om det er i senga eller sofa. Dvs de gangene vi prøver å la henne være på soverommet, noe hun ikke fikk da hun var liten pga vill leking. Vi prøver å legge henne til siden, men det tar ikke lang tid før hun kryper oppå igjen. Kan bli fornærmet noen ganger, men kommer da tilbake etter maks 5 min. Hun er ikke noe aggressiv heldigvis, men det er fortsatt vanskelig for oss å lære henne. Hun føler seg jo tydeligvis veldig trygg på oss, og virker ikke som hun synes det er en stor ulempe at vi flytter på oss stadig vekk. Anonymkode: 238e1...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Del Skrevet 12. februar Det er da du som bestemmer. Jeg ville stengt døren og tatt ørepropper i ørene Anonymkode: f937b...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Så koselig da at pusen vil ligge oppå deg det gjorde alltid min også 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar Katter søker varme Anonymkode: 00b5c...476 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. februar #11 Del Skrevet 15. februar Pappa fortalte at puser liker og ligge på eierne pga de husker opp og ned samt at de søker varme 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Del Skrevet 15. februar Nå savner jeg pus, hun lå alltid oppå hofta mi og det var så godt å få den roen overført. Anonymkode: 9cfc0...b42 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #13 Del Skrevet 15. februar Bare kom til å tenke på hvor utrolig uhygienisk og kvalmt det er å ha hunder i sengen🤢🤮 Anonymkode: c2df5...21f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet 15. februar #14 Del Skrevet 15. februar Som sagt i tidligere evner, lag til en slags grop ved siden av deg. Katter liker å ligge i en slags grotte under dyna ved siden av deg pga varmen. Ha en pute ekstra så slipper du å holde dyna oppe så smyger dem seg lett under der, det gjør alltid min katt omtrent hver natt så slipper jeg å ha henne oppå meg hver natt for blir så varmt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Del Skrevet 15. februar Jeg har to som helst vil være limt til meg. Hannkatten er ekstra slitsom da han er så tung, og elsker å ligge på magen min. Om natten har jeg lært han å ligge i armkroken min i stedet. Da ligger han helt inntil meg med hode støttet på skulderen og armen langs siden hans. Mye mer behagelig for meg, og trolig minst like behagelig for han 🤞🏻 katter kan lære, man må bare ta seg tid til å la de forstå hva du ønsker de skal gjøre. Anonymkode: 58b33...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #16 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 2.17): Bare kom til å tenke på hvor utrolig uhygienisk og kvalmt det er å ha hunder i sengen🤢🤮 Anonymkode: c2df5...21f Dette er en katt da 😄 Anonymkode: 6013c...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå