AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar selv om jeg vet han ikke føler det samme, så klarer jeg ikke å få han ut av tankene. Han er 13 år eldre og har dame (særboere) Hva gjør jeg? Ikke aktuelt å bytte jobb, da jeg stortrives. Anonymkode: 09d9d...da5 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Hva du skal gjøre? Nei, du gjør vel som du vil. Har du lyst på kjæreste/samboer, bør du vel legge innsats i det og tenke minst mulig på kollegaen. Er du fornøyd med avstandsforelskelse i årevis, er det vel bare å fortsette som nå. Anonymkode: 18b92...fb4 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Du får begynne å date noen andre, gå å meld deg på en datingapp. Han er tross alt over 13 år eldre enn deg, du kan finne noen bedre. Anonymkode: d3f53...219
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Ingenting? Slutt å dyrk forelskelsen. Om du ikke vil bytte jobb, vil du jo ikke slutte å være forelsket i han heller. Ikke nok Anonymkode: d0c59...e93 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du får begynne å date noen andre, gå å meld deg på en datingapp. Han er tross alt over 13 år eldre enn deg, du kan finne noen bedre. Anonymkode: d3f53...219 Hva har det å si at han er 13 år eldre? Hvorfor er en yngre person bedre? Om hun er 30 og han 43, så har det ingen betydning. Ei eller 25 og 38. Slutt å henge dere opp i alder! Anonymkode: 9e2ed...d3c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Slutt å dyrke forelskelsen. Anonymkode: 00d3d...60d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 19.59): Hva gjør jeg? Ikke noe som helst. Anonymkode: f8af2...185 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slutt å dyrke forelskelsen. Anonymkode: 00d3d...60d Hvordan slutte? Anonymkode: 09d9d...da5
AnonymBruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Er ingen ekspert på å avslutte en, men er en ekspert på å holde den i live. Det gjør jeg med å tenke på dem. Så om du klarer å få oppmerksomheten din videre bort fra han, tror jeg det er hemmeligheten. Anonymkode: d3e51...78e
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar Det går over til slutt. (hilsen en som har vært forelsket i kollegaer gjentatte ganger) Anonymkode: e38cc...858 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar Du vet at han ikke er interessert, altså har du fortalt ham dette? Tipper du ikke står spesielt høyt i kurs om han er typen som misliker folk som tar initiativ overfor mennesker som er opptatt, slik han er. Når du vet at han ikke bryr seg, så er det ingenting å gjøre ved dette, om du ikke er interessert i å bytte jobb. La det fare, og søk heller etter dem som er ledige. Det er i hvert fall toppen av desperasjon om du fortsetter å sirkle rundt en som har avvist deg. Anonymkode: 09a63...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet at han ikke er interessert, altså har du fortalt ham dette? Tipper du ikke står spesielt høyt i kurs om han er typen som misliker folk som tar initiativ overfor mennesker som er opptatt, slik han er. Når du vet at han ikke bryr seg, så er det ingenting å gjøre ved dette, om du ikke er interessert i å bytte jobb. La det fare, og søk heller etter dem som er ledige. Det er i hvert fall toppen av desperasjon om du fortsetter å sirkle rundt en som har avvist deg. Anonymkode: 09a63...0ea Hun har jo ikke lyst til å sikkle? Hun ønsker å avslutte forelskelsen. Er det frivillig for deg hvem du forelsker deg i? Anonymkode: d3e51...78e
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun har jo ikke lyst til å sikkle? Hun ønsker å avslutte forelskelsen. Er det frivillig for deg hvem du forelsker deg i? Anonymkode: d3e51...78e Hun har tydeligvis tatt initiativ, siden hun vet at han ikke føler det samme. Det er jo derfor hun tenker at hun må avslutte. Hun vil heller ikke slutte i jobben, da er det ikke andre alternativer enn at hun legger alt dette dødt. Ikke sant? Det er selvsagt ikke mulig å unngå å kjenne seg tiltrukket av noen, men når en vet forholdene rundt, at det ikke er "klar bane", så er det høyst frivillig hva en velger å gjøre med forelskelsen. Og når han ikke gjengjelder følelsene (om han gjorde det, kunne han brutt ut av sitt forhold) så er det ingen annen utvei enn å undertrykke følelsene og gå videre. Det beste hadde vært om hun slapp å møte ham, men hun ønsker jo ikke å bytte jobb, så. Anonymkode: 09a63...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har tydeligvis tatt initiativ, siden hun vet at han ikke føler det samme. Det er jo derfor hun tenker at hun må avslutte. Hun vil heller ikke slutte i jobben, da er det ikke andre alternativer enn at hun legger alt dette dødt. Ikke sant? Det er selvsagt ikke mulig å unngå å kjenne seg tiltrukket av noen, men når en vet forholdene rundt, at det ikke er "klar bane", så er det høyst frivillig hva en velger å gjøre med forelskelsen. Og når han ikke gjengjelder følelsene (om han gjorde det, kunne han brutt ut av sitt forhold) så er det ingen annen utvei enn å undertrykke følelsene og gå videre. Det beste hadde vært om hun slapp å møte ham, men hun ønsker jo ikke å bytte jobb, så. Anonymkode: 09a63...0ea Ikke sikkert, sånn tar du å vurderer. Nå vet ikke jeg alt ts gjør, men jeg tolker ting som en hauk når jeg liker noen. Ikke nødvendig å prøve seg. Virker ikke som planen uansett var noe annet? Det er bare det at den ikke går over på kommando, så jeg mente du ikke kan klandre henne for å føle idag eller dager før det. Men om hun fysisk begynner å møte andre menn kanskje, prøver å ikke tenke på han eller vie så mye oppmerksomhet, fokuserer på noe negativt med han så hun kanskje er heldig å få et turn off, så tror jeg det med tiden vil gå fint. Anonymkode: d3e51...78e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå