Gå til innhold

Avlyste dates tre dager på rad pga byen -ble sammen på mandag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og kjæresten ble sammen på mandag etter å ha datet siden tidlig august. Avtalte å møttes onsdag før han skulle på jobb kl 18. På tirsdagskveld etter han er ferdig på jobb velger han å dra ut på byen med noen kollegaer. Han endte opp med å være ute på byen og nach til kl 8 om morgen. Derfor ble det ikke noe av å møtes onsdag før jobb. Jeg uttrykte misnøye over at han ikke respektere avtalen og grunnen for avlysningen. Han skrev at han forsto og beklage seg. Vi avtalte så at vi heller kunne møtes torsdag før han skulle på jobb. Det samme gjentar seg, han drar på byen til kl 7 om morgen, og avtalen om å møtes før jobb torsdag blir avlyst. Jeg uttrykker nok en gang misnøye og er kvassere i formidlinga mi om at jeg ikke synes det er helt greit når vi har lagt planer "dagen derpå". Han unnskylder seg nok en gang. "unnskyld for at jeg er teit", skriver han. Vi avtaler så på nytt å møtes fredag før han skal på jobb. Torsdagskvelden kommer. På torsdager jobber jeg kveld. Jeg havnet i ulykke på jobben og ble fraktet til sykehus. Sender han melding om det for å si ifra om at vi må ta det litt som det kommer. Han svarer at den er grei og god bedring. Syntes meldingen hans var litt merkelig kort gitt Konteksten, så sender så ny melding og spør hva han driver med... Gjett hva? Han er ferdig på jobb og på bar med kollegaene sine. Det er ikke antydning til spørsmål om jeg trenger han der eller noe ytterligere. Jeg blir skuffa og sint, og sender noen sure meldinger om at jeg skulle ønske han hadde stilt opp og faktisk holdt avtalene våre istedenfor å være helt 18 år og sitte på bar som en unge. Han blir spydig tilbake og sier at vi bør snakke om dette senere. Jeg sa meg enig, at ja vi snakker om dette senere. På fredagen, i går - han sendte melding og spurte hvordan det gikk. Jeg svarte om helsetilstanden og at jeg fortsatt var på sykehuset. Spurte hvordan det gikk med han. Han var fyllesyk. Jeg sluttet så å svare. Og i dag, lørdag, har jeg fått meldinger hvor han anklager meg for å være sur uten grunn. Han prøver også å finne tid i morgen (søndag) hvor vi kan få pratet om dette. Har sånn halveis landet på å møtes kl 14 og nå masser han om hvor vi skal møtes. Har en følelse av at han ikke skjønner hva vi egentlig krangler om... Er jeg urimelig som blir sur når han velger fest til kl 7-8 om morgen, når vi har lagt planer kl 12.30 "dagen derpå"? Og dette 3 ganger på rad..? Hva ville dere gjort videre? Hvordan få til en hensiktsmessig samtale om dette? Tips? 

Anonymkode: 3e219...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gratulerer, du har funnet deg en umoden fjott med et alkoholproblem. 

Anonymkode: 8673d...12f

• Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han hadde jeg ikke kasta bort mer tid på.

Anonymkode: ec27e...a72

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble han sånn denne uka?

Anonymkode: 1d71f...954

Ts. Yepp. Det har ikke vært sånn de månedene (siden august) vi har datet tidligere. Da har han fulgt opp avtaler. Vært noe barbesøk etter jobb, men i mye mindre skala og ikke så det har gått utover oss og avtaler... Derfor jeg reagerer som jeg gjør også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At du gidder! Han bryr seg åpenbart ikke om deg. Drit i han

Anonymkode: 8c3e6...4a4

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gamle er dere?? Man starter ikke et seriøst forhold på denne måten. Mannen har jo et drikke problem tydeligvis. tenk etter hvordan var han før i høst? Hvis han drikker så mye fram til morgenkvisten så hvordan klarer han og jobbe, må jo stinke alkohol på jobb. Gidder du og bruke energi på et slikt forhold?

Anonymkode: b83a2...305

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gratulerer, du har funnet deg en umoden fjott med et alkoholproblem. 

Anonymkode: 8673d...12f

Har ikke vært et problem tidligere når vi bare datet. Da har han fulgt opp avtaler og barbesøk har vært i akseptabel mengde og ikke så seint. Derfor jeg stusser og blir ekstra skuffa og lei meg... Du har helt rett da, denne uka har han vært en fjott! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts. Yepp. Det har ikke vært sånn de månedene (siden august) vi har datet tidligere. Da har han fulgt opp avtaler. Vært noe barbesøk etter jobb, men i mye mindre skala og ikke så det har gått utover oss og avtaler... Derfor jeg reagerer som jeg gjør også. 

Kalde føtter. Forsøker å skape en situasjon hvor du dumper ham. Han der hadde jeg rett og slett sluttet å svare. Null respons på anklager, spørsmål osv. 

Håpet det går bedre med deg ❤️

Anonymkode: b8fa9...ef4

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han bryr seg ikke. Bare domp han og gå videre. Man skal være håpløs forelska første tiden. Skal ikke være så mye problemer til å begynne med. 

Anonymkode: b6f78...d3f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere?? Man starter ikke et seriøst forhold på denne måten. Mannen har jo et drikke problem tydeligvis. tenk etter hvordan var han før i høst? Hvis han drikker så mye fram til morgenkvisten så hvordan klarer han og jobbe, må jo stinke alkohol på jobb. Gidder du og bruke energi på et slikt forhold?

Jeg er 24, han er snart 26. Begge har vært i seriøse forhold tidligere... Synes også starten på forholdet har vært helt elendig og ikke minst dårlig gjort av han. Starten skal jo helt være rosenrødt og sommerfugler, ikke sånn som dette... Vi har snakket om drikkevaner tidligere, og har ikke inntrykk av at han har hatt slike vaner før oss heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke vært et problem tidligere når vi bare datet. Da har han fulgt opp avtaler og barbesøk har vært i akseptabel mengde og ikke så seint. Derfor jeg stusser og blir ekstra skuffa og lei meg... Du har helt rett da, denne uka har han vært en fjott! 

Tenk litt etter, hvis han må til byn midt i uka ofte så har han et problem. De som drikker en del er veldig flinke og kamuflere det og har som regel alltid en unnskyldning. Dere datet og han gikk jo på byen da og. Jeg anser ikke det som normalt. Ja man skal ha et liv og men at man må drikke er stort rødt flagg. Han kommer sikkert med masse unnskyldninger i morgen, hvis han ikke er fyllesyk da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror han ble skremt av å plutselig være i et forhold. Det der hadde jeg verken orket eller giddet. Han er umoden som fy!

Anonymkode: 35262...24a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kalde føtter. Forsøker å skape en situasjon hvor du dumper ham. Han der hadde jeg rett og slett sluttet å svare. Null respons på anklager, spørsmål osv. 

Håpet det går bedre med deg ❤️

Anonymkode: b8fa9...ef4

Ts. Vil hvertfall høre hva han har å si og hvordan han prøver å forsvare så bedritten oppførsel. Lener mest mot å dumpe han eller pause forholdet en periode (veldig utfra hva han sier i den samtalen). Rett tilbake til "good", det er iallfall ikke aktuelt. 

Jeg er veldig veldig skuffa og lei meg.  Både for avlyste dates pga barbesøk og for så lite støtte for ulykken. Fikk komme hjem fra sykehuset tidligere i dag. Men blitt sydd og stripsa og det gjør fysisk vondt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Vil hvertfall høre hva han har å si og hvordan han prøver å forsvare så bedritten oppførsel. Lener mest mot å dumpe han eller pause forholdet en periode (veldig utfra hva han sier i den samtalen). Rett tilbake til "good", det er iallfall ikke aktuelt. 

Jeg er veldig veldig skuffa og lei meg.  Både for avlyste dates pga barbesøk og for så lite støtte for ulykken. Fikk komme hjem fra sykehuset tidligere i dag. Men blitt sydd og stripsa og det gjør fysisk vondt. 

Pause forholdet? Hvor gamle er dere egentlig? Hvorfor gidder du å kaste bort tid på denne taperen?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var bare spennende så lenge dere dated. Nå når dere er sammen, så tror han at jobben en gjort og han tar deg for gitt. Nå er kompisene viktigere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenk litt etter, hvis han må til byn midt i uka ofte så har han et problem. De som drikker en del er veldig flinke og kamuflere det og har som regel alltid en unnskyldning. Dere datet og han gikk jo på byen da og. Jeg anser ikke det som normalt. Ja man skal ha et liv og men at man må drikke er stort rødt flagg. Han kommer sikkert med masse unnskyldninger i morgen, hvis han ikke er fyllesyk da. 

Ts.Han gikk ikke på byen så mye den datingperioden som denne uka. Vi har omtrent bodd hos hverandre de siste månedene, tror jeg ville fått det med meg isåfall? 

Regner også med at det blir unnskyldninger. Tipper det kommer litt å handle om å trøste kollegaen sin som gjorde det slutt med dama for en stund tilbake. Vet denne kollegaen har vært med alle dagene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

sitte på bar som en unge.

Er det en vanlig aktivitet for unger nå for tida?

Anonymkode: 45e53...454

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...