Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chattet med en mann i 4 år uten at vi har truffet hverandre. Han har sagt at han er introvert og litt sosial angst. Vi har snakket om å møtes, men ingen har kommet med noe konkret forslag.. Vi har felles interesse for bl.a musikk og sender mye musikk til hverandre. Noen ganger kan det gå dager før han åpner messenger melding fra meg, men ser han er pålogget ofte.  Er det slik at menn som er forelsket kan spille litt kostbare for å få dama mer interessert? Jeg har følelsen av det. Han har skrevet rett ut at han er forelsket i meg, selvom vi ikke har møtt hverandre. Jeg fikk en melding i dag da jeg selv ignorerte melding fra han i går, at selvom han "blir borte en stund " betyr det ukke at han ikke tenker på meg omtrent hele tiden. Er menn ofte så usikre at de spiller "spill" for å vekke mer interesse hos dama? 

Anonymkode: 0c0fe...674

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 år!!! Uten å treffes. Ville ikke kalt det å «spille kostbar»..

Det du har er en slags brevvenn. Du vet jo ikke engang om det er en ekte person (satt på spissen) minner meg om sånn catfish tv fra usa😁

Anonymkode: 8eea7...6c9

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær litt forsiktig når noen påstår sterke følelser, kan bare være snakk, og kan jo være genuint også passer dere på ekte også, men har fått lignende av noen som jeg tviler likte meg enn gang. Kun for å få tilgang.

Anonymkode: ba298...df7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det du har er en slags brevvenn. Du vet jo ikke engang om det er en ekte person (satt på spissen) minner meg om sånn catfish tv fra usa😁

Oi leste 4 uker. 4 år, da er det ikke rart han er forelsket, hvem snakker så lenge uten å være det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei kostbar har ingenting med dette å gjøre, er en mann virkelig forelsket så lar han det ikke gå 4 år uten å møtes.

Anonymkode: 46f70...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil kalle det ustabilt fra begge to, og det vil ikke lede noe sted hen. Helt garantert !

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei kostbar har ingenting med dette å gjøre, er en mann virkelig forelsket så lar han det ikke gå 4 år uten å møtes.

Ingen kan reelt forelske seg i noen uten å ha møttes, det er bare en illusjon. Det er den illusjonen man har forelsket seg i .

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi leste 4 uker. 4 år, da er det ikke rart han er forelsket, hvem snakker så lenge uten å være det?

Ja, vi har "snakket" så lenge, og deler mye musikk som sagt. Jeg tenker også at han ikke hadde giddet det hvis han ikke var interessert.  Han sender mye musikk med tekst som sier mye om følelser.....TS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha:) Joda, også tenkt at vi et litt brevvenner;) TS.

AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (7 minutter siden):

Ingen kan reelt forelske seg i noen uten å ha møttes, det er bare en illusjon. Det er den illusjonen man har forelsket seg i .

Jeg har faktisk lest om mange som har forelsket seg over nett, vi har også sett bilder av hverandre. Tror det går fint. Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han har foreslått og møtes, men jeg kom ikke med noe videre forslag om tid etc... Han har også sagt han er sjenert og introvert. Jeg har jo selv holdt litt igjen da jo lengre tid det går jo "skumlere" blir det å møtes Irl.. ts.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det mulig å overse meldinger på messenger når man faktisk er inne på fb flere ganger daglig..? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Her kan det være rus inne i bildet. Typisk å sende musikk i gladfylla, men edru (eller bikket over) blir han likegyldig. Så går det over igjen, på neste oppover-rus (snakker av erfaring). Å møte deg blir vanskelig, for da blir han avslørt… 

Anonymkode: b4546...707

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Her kan det være rus inne i bildet. Typisk å sende musikk i gladfylla, men edru (eller bikket over) blir han likegyldig. Så går det over igjen, på neste oppover-rus (snakker av erfaring). Å møte deg blir vanskelig, for da blir han avslørt… 

Anonymkode: b4546...707

Ja, det kan stemme. Han har vært åpen om tidligere rusmisbruk. Har tenkt det samme. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 19.27):

Jeg har faktisk lest om mange som har forelsket seg over nett, vi har også sett bilder av hverandre. Tror det går fint. Ts.

Ja det går fint, men det er en illusjon du forelsker deg i og ikke noe annet, og forstår du ikke det ? Da er det intet menneske i verden om kan hjelpe deg med noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Fire år uten å møtes (og uten ringes/skypes engang?).. da er det nok dette, som er det forholdet han vil ha. For noen er det nok, det holder med en "brevenn-kjæreste", og det for skummelt å møtes. Han spiller ikke hard to get, han ER jo impossible to get.

Med mindre det er dette som er det du også vil ha, bortsett fra at du trenger at han melder mer.

Han spiller nok ikke spill. Man kan selvsagt i noen situasjoner holde seg i 3 sekunder med å åpne den meldingen, når man føler man har mistet makta litt og ikke vil virke så desperat eller som man ikke har noe annet å gjøre enn å vente på melding fra han du dater. Men jeg tviler på det er det han driver med her. Han skriver jo at han tenker på deg hele tiden, han leste det da du ignorerte. Du burde jo fulgt opp med et spørsmål der, på hvorfor gjør du det. 

Jeg må innrømme jeg også tenkte litt rus, eller kanskje depresjon, orker ikke akkurat nå.. Når det er sagt - folk er vilt forskjellige i hvordan de svarer og åpner på meldinger. Jeg har datet en mann som på ingen måte var rusmisbruker eller deprimert, men bare hadde de fleste varslinger av og var også en veldig travel og opptatt mann, og litt eldre så nok ikke så veldig på å taste som konversasjon. Og så har jeg møtt de som faenmeg snapper og sender "hei, hva gjør du på da" HELE dagen. 

Det man må gjøre, er jo å snakke om det, hvordan man selv er og hva man forventer.

Her er jo HELE forholdet deres melding. Da kan dere ikke ha knute på tråden der, hvor du tror han sitter og spiller spill. Han føler nok på at du skulle ønske han var mer på også. Ta en prat om det.

Eller en chat...

Anonymkode: 4283c...a8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...