AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Tips til fin konfirmsjonsgave til gutt, pris ca 1000 kr? Han ønsker seg bare penger, men vi vil gi en ting han kan ha resten av livet. Til søsteren ga vi bunadssølv, da hun fikk bunad til konfirmasjonen. Broren skal ikke ha bunad nå, og har heller ikke ytret noe ønske om bunad når han blir voksen, så vi tar ikke sjansen på å kjøpe sølv til han. Anonymkode: 30868...cb9
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Jeg har planer om at niesen min skal få en slik fin 17.mai sløyfe I sølv, som man bruker hvert år, itillegg til penger. Tenker det er koselig å ta frem hvert år. Anonymkode: 7ca20...2cd 1
Arkana Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Slipsnål, armbåndsur, tursekk, en god slirekniv (gjerne med personlig inngravering).
Me for life Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Jeg ville kjøpt to 500-lapper. Men hvis det er uaktuelt hadde jeg kjøpt en Leatherman. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar Me for life skrev (8 minutter siden): Jeg ville kjøpt to 500-lapper. Men hvis det er uaktuelt hadde jeg kjøpt en Leatherman. Godt tips med leatherman! Anonymkode: 7ca20...2cd
Rosa Dartle Skrevet 9. februar #7 Skrevet 9. februar Jeg synes det er veldig lite man får for 1000 kr lenger. Til min konfirmasjon fikk jeg en skikkelig fin sovepose, koffert, tursekk, telt m.m. som jeg satte pris på i lang tid, men man får jo ikke sånt for 1000 kr lenger 😕 Så jeg tror faktisk jeg ville gitt penger som de kan spare til moped/bil eller lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Skrevet 16. februar Takk for tips, tar gjerne i mot flere! Anonymkode: 30868...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå