Gå til innhold

Hva gjør man når BF ikke skjønner at barnet på 6år ikke trenger å møte alle damer han driver med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja? 
Jeg kjenner jeg er helt rådvill her. 
Barnet kommer hjem å sier kvinnenavn nr 2 på under 2 mnd og jeg spør BF hva han holder på med?!

Han sier det ikke gjør noe for barnet å møte folk!

Jeg er helt matt…. Jeg har ikke ord. Hva gjør man? 
Skal sies at denne fyren er narsissist av natur, så jeg går ikke imot han. 
Jeg «grey rocker» og viser ingen respons eller følelser. 
Men kjenner jo at dette overhodet ikke er greit….

Anonymkode: d7c9d...298

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok dessverre ikke han blir å stoppe eller forstå det. Han gjør det nok også litt for å være ekkel. Du får bare forklare barnet at det er pappas venninner eller noe sånt 😅 og jeg tror egentlig ikke det er så skadelig, fordi han får jo ikke noe sterk tilknytning til de om de forsvinner like fort alikevel. Barnet er kanskje ikke der kjempemye heller? Men en ting er jo sikkert at han tenker ikke på barnets beste når han gjør sånn, og svarene hannes viser jo også hvor lite innsikt han har. 

Anonymkode: f3d04...d7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nok dessverre ikke han blir å stoppe eller forstå det. Han gjør det nok også litt for å være ekkel. Du får bare forklare barnet at det er pappas venninner eller noe sånt 😅 og jeg tror egentlig ikke det er så skadelig, fordi han får jo ikke noe sterk tilknytning til de om de forsvinner like fort alikevel. Barnet er kanskje ikke der kjempemye heller? Men en ting er jo sikkert at han tenker ikke på barnets beste når han gjør sånn, og svarene hannes viser jo også hvor lite innsikt han har. 

Anonymkode: f3d04...d7f

Den siste delen der, er sannere enn du tror. Han tenker kun på seg selv… 

Han har barnet en del, så det kan fort bli en del møter med damer… dessverre. Barnet forteller jo meg dette så jeg får det jo med meg men ikke alltid. Spesielt ikke når barnet er der på lengre samvær, kan jo ikke forvente å få en hel avhandling om hva de har gjort hver dag..

Han er vanligvis en god far, barnet elsker å være der og er glad i pappaen sin. Er bare meg han er jævlig mot… Men han har åpenbart ikke barnets beste i tankene når det kommer til dette…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Den siste delen der, er sannere enn du tror. Han tenker kun på seg selv… 

Han har barnet en del, så det kan fort bli en del møter med damer… dessverre. Barnet forteller jo meg dette så jeg får det jo med meg men ikke alltid. Spesielt ikke når barnet er der på lengre samvær, kan jo ikke forvente å få en hel avhandling om hva de har gjort hver dag..

Han er vanligvis en god far, barnet elsker å være der og er glad i pappaen sin. Er bare meg han er jævlig mot… Men han har åpenbart ikke barnets beste i tankene når det kommer til dette…

Ta lett på det og kall de bare venner av pappa. 

Hvor gammelt er barnet, forresten? Det er jo litt vesentlig. Vet mye om å stå i det med en narsissist. 

Anonymkode: e7293...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke deg nå, men;

Hvor i alle dager finner dere disse kandidatene til far-til-mine-barn?

Egentlig håper jeg i tråd etter tråd her inne at dere troller. For jeg fatter ikke at dere har gått til det steget å få barn med de mennene dere beskriver. 

Anonymkode: fc59b...c96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ta lett på det og kall de bare venner av pappa. 

Hvor gammelt er barnet, forresten? Det er jo litt vesentlig. Vet mye om å stå i det med en narsissist. 

Anonymkode: e7293...fd6

6 år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hjelper ikke deg nå, men;

Hvor i alle dager finner dere disse kandidatene til far-til-mine-barn?

Egentlig håper jeg i tråd etter tråd her inne at dere troller. For jeg fatter ikke at dere har gått til det steget å få barn med de mennene dere beskriver. 

Anonymkode: fc59b...c96

Jeg ble lurt…. Rett og slett…. Kombinasjon av naiv jente møter eldre mann/narc 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har flere synspunkt på dette…?

Skrevet

Det er dette som er ditt barns far, og det er du som har valgt å få barn med ham.

jeg ville omtalt disse damene som venninner av far og sagt at du og har venner av begge kjønn. På et tidspunkt vil han vel etablere et varig forhold med noen.

AnonymBruker
Skrevet
fru Alving skrev (Akkurat nå):

Det er dette som er ditt barns far, og det er du som har valgt å få barn med ham.

jeg ville omtalt disse damene som venninner av far og sagt at du og har venner av begge kjønn. På et tidspunkt vil han vel etablere et varig forhold med noen.

Jeg er fult klar over at jeg har valgt det. 
Hva skjer med at folk må påpeke det? Tror du ikke jeg, av alle folk i hele verden, vet at jeg har valgt det? Tror du jeg trenger å få det fortalt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er fult klar over at jeg har valgt det. 
Hva skjer med at folk må påpeke det? Tror du ikke jeg, av alle folk i hele verden, vet at jeg har valgt det? Tror du jeg trenger å få det fortalt? 

Ja siden du oppretter en tråd så tenker jeg det kan være greit å informere om realitetene.

Det er veldig begrenset hva vi får gjort med andre mennesker. Hvis han velger å introdusere barnet ditt for en haug av damer så ville jeg sagt at dette er pappas venninner. Og på et eller annet tidspunkt vil han vel finne noe mer stabilt.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...