Solivest Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det noen der ute som har skiftet yrke etter fylte 50 år som har fått jobb? Er tidligere sykepleier og har nå studert til siviløkonom. Sliter med å få jobb da jeg er «gammel» 54 åring og har «feil» arbeidserfaring. Alle skal jo ha folk med erfaring eller unge «jyplinger» som kommer rett fra skolen. Slike stillinger for nyutdannede får jeg ikke fordi jeg er «for gammel». Noen som har lignende erfaring som meg men som har klart å løse det og komme seg i jobb? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja, min gamle kollega har gått til en helt ny bransje, men det tok litt tid. Hun er 48. Hold ut, plutselig får du napp! Anonymkode: c68eb...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja, var ferdig omskolert til bibliotekar etter 50. Fikk jobb som skolebibliotekar. Anonymkode: 9425a...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå