AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Har du pilt, så kan du få pult. Anonymkode: 7603e...0ff 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du pilt, så kan du få pult. Anonymkode: 7603e...0ff Ja, men må jo ha gränser hvor lenge det skal ta Anonymkode: 789ee...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Stemmer ikke! Så lenge man lever er det håp! Anonymkode: b13a0...8e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden For en lite gjennomtenkt uttalelse. Mye drittmenn som har holdt på siden 13-14 og menn av kvalitet som venter i tiår. Anonymkode: a5a37...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men må jo ha gränser hvor lenge det skal ta Anonymkode: 789ee...971 Gjelder dette deg selv? Anonymkode: 7603e...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det vet vel han ingenting om? Han lever av å være frekk og sparke nedover mot de som er usikre på seg selv i forsøk på å skjule sin egen usikkerhet. Det er alltid mulig å finne noen uansett alder😉 Anonymkode: c46f3...ad2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Synes generelt fyren fremstår dyssosial, noe denne uttalelsen ikke akkurat legger en demper på dersom det stemmer at han har sagt det. Jeg var eldre enn det, men har barn nå. Anonymkode: 9b2bc...ff2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Det skal veldig lite til «å ha pult». Finnes mange som har gjort det i fylla og ikke husker det en gang… Mye viktigere å ha gode venner og bli kjent med en person man virkelig blir forelska i. Anonymkode: 6826d...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Alle menn, ALLE menn får pult bare de er frampå nok. Jeg vet av et par helt grusomme fyrer i bygda her, de får på en eller annen måte dame selv om både utseende og personlighet er helt jævlig. Men de prater mye og er frampå og utadvendt. Damene er vel ikke akkurat supermodeller, men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmajunga Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker at dersom man hører på hva Westerlin sier og bruker det som sin ledestjerne, da er det bare å gi opp. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Emmajunga skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at dersom man hører på hva Westerlin sier og bruker det som sin ledestjerne, da er det bare å gi opp. Der har du vel egentlig fasiten. Anonymkode: 7603e...0ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Kan noen være så vennlig og ta fra oscar westerlin mikrofonen? Han burde verken sees eller høres! Han er så giftig! Anonymkode: 78c2b...34d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Sier alt mulig rart for å holde seg aktuell. Han er desperat etter oppmerksomhet at han sier alt mulig rart. Jeg håper ikke mange ser opp til denne guttevalpen, for noen mann er han ikke. Anonymkode: 64ddf...1e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner ikke hvordan fyren får pult så stygt som han spiser. Sett noen videoer på YouTube fra da han kalte seg skjessen og han spiser med hele trynet og snakker med mat i munnen. Kvalm type Anonymkode: 2619e...c75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 Alt Oscar Westerlin sier skal taes med en klype salt. Mannen har ingen livserfaring. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (6 minutter siden): Alt Oscar Westerlin sier skal taes med en klype salt. Mannen har ingen livserfaring. Kom inn i tråden for å skrive det samme. Jeg har sett en del av det han har publisert og det er en jeg ikke orker å bruke mye energi på. Syns han fremstår som fullstendig ufyselig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Hvem bryr seg om hva han sier? Han har jo ikke akkurat noen good-guy utstråling. Hadde forøvrig ikke rørt ham med en lang stokk, så han skal være forsiktig med hovmodigheten på dette temaet. Anonymkode: a39e2...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Thailand løser problemet for menn og Gambia løser problemet for kvinner 😂 Anonymkode: b2326...663 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Hva er pilt? Anonymkode: d91aa...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå