Gå til innhold

Til dere med litt erfaring;)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer ganske enkelt på hvordan dere gutter og menn opplever at vi jenter lukter nedentil. Er det stor forskjell fra jente til jente? Lukter noen sterkt, mens andre er nesten luktfrie? Og hva lukter det? Har du noen gang opplevd at ei jente luktet helt forferdelig, og hva gjorde du da i såfall?

(Og nei, jeg er ingen fjortisgutt!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

æsj. jeg var bort på ei som var plaget med urinveisinfeksjon.

det var en så kvalmendes lukt at jeg nesten ikke orka og ha sex med hun. det stinka til og med helt opp til kjeften hennes.

Gjest gotthard
Skrevet

ingen smaker eller lukter likt.

noen smaker som.....gudinner.. mens andre smaker urin, selv om de kommer rett i fra dursjen.

smaker de godt må de mase for og få meg bort, smaker de vondt er sex liksom ikke noe og satse på for meg, skal jeg nyte sex må jeg få lov og smake.......mye!!!!!!

men, det er meg og jeg er ikke som alle amdre sa alltid min mor(uten samenheng med temaet foøvrig)

Gjest Gjest
Skrevet
ingen smaker eller lukter likt.

noen smaker som.....gudinner.. mens andre smaker urin, selv om de kommer rett i fra dursjen.

smaker de godt må de mase for og få meg bort, smaker de vondt er sex liksom ikke noe og satse på for meg, skal jeg nyte sex må jeg få lov og smake.......mye!!!!!!

men, det er meg og jeg er ikke som alle amdre sa alltid min mor(uten samenheng med temaet foøvrig)

Å nei, et av ADHD-barna!

Gjest Gjest_Duften_*
Skrevet

Hei alle menn!

Dere er så flinke til å snakke om hvordan vi jenter lukter nedentil.

Dere lukter ikke blomster dere heller, deres penislukt er like individuell som hos oss kvinner.

Takk - det var godt å få det ut, er så innmari lei myten om grusom kvinnelukt og duftfrie menn!!

Gjest gjest1
Skrevet
æsj. jeg var bort på ei som var plaget med urinveisinfeksjon.

det var en så kvalmendes lukt at jeg nesten ikke orka og ha sex med hun. det stinka til og med helt opp til kjeften hennes.

:ler: du vet at UVI befinner seg i tissehullet, ikke i knullehullet? Ikke lukter det noe heller, så den dama di hadde nok bare glemt å dusje den dagen.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: du vet at UVI befinner seg i tissehullet, ikke i knullehullet? Ikke lukter det noe heller, så den dama di hadde nok bare glemt å dusje den dagen.

Hehe...de er vel cirka 2 cm fra hverandre de hullene. Og som regel merker man vel lukten vel beste når man ligger og slikker dere...dvs omtrent rett på det hullet

Skrevet
Hei alle menn!

Dere er så flinke til å snakke om hvordan vi jenter lukter nedentil.

Dere lukter ikke blomster dere heller, deres penislukt er like individuell som hos oss kvinner.

Takk - det var godt å få det ut, er så innmari lei myten om grusom kvinnelukt og duftfrie menn!!

:klappe: hehe der fikk du satt dem på plass :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...