Sportydame Skrevet 15. februar Forfatter #41 Del Skrevet 15. februar Ingenting i norske medier.... https://www.bbc.com/news/articles/c4g7n3l98z6o Nok en "ydmykende" seremoni for gislene.... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. februar #42 Del Skrevet 15. februar (endret) Sportydame skrev (1 time siden): Ingenting i norske medier.... https://www.bbc.com/news/articles/c4g7n3l98z6o Nok en "ydmykende" seremoni for gislene.... Er i TV2 nå. Hamas har skjerpet gamet sitt litt nå, med mitt mer godstemning og koseligere musikk. Så da tør sikkert norsk mainstream media å vise det. De tre gislene har hhv amerikansk, argentinsk og russisk statsborgerskap. Ser i utenlandske kilder at det er derfor de har blitt behandlet tilsynelatende bedre enn de forrige. Endret 15. februar av Bacteria 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 15. februar Forfatter #43 Del Skrevet 15. februar (endret) Bacteria skrev (4 timer siden): Er i TV2 nå. Hamas har skjerpet gamet sitt litt nå, med mitt mer godstemning og koseligere musikk. Så da tør sikkert norsk mainstream media å vise det. De tre gislene har hhv amerikansk, argentinsk og russisk statsborgerskap. Ser i utenlandske kilder at det er derfor de har blitt behandlet tilsynelatende bedre enn de forrige. Det tenkte jeg også tvert når jeg så at minst en av dem hadde Russiske/Amerikanske gener..... Endret 15. februar av Sportydame 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. februar #44 Del Skrevet 19. februar (endret) Ser for meg reaksjonen om en pappa fra Gaza hadde blitt informert om at hele familien hans var utsletta av en fra IDF, som så hadde publisert hans umiddelbare reaksjon for alle å se på israelsk TV. Dette er ondskap, og at mange i verden ikke greier å se avgrunnen her forundrer meg veldig. Om jeg får lov å si. Endret 19. februar av Bacteria 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 19. februar #45 Del Skrevet 19. februar (endret) Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett. samt kommentarer til moderering. Bilder kan legges inn med direktelenke til bildet, om ikke blir det fjernet pga opphavsrett. Sciurus, mod Endret 19. februar av Sciurus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selis Skrevet 20. februar #46 Del Skrevet 20. februar Det er live nå dem løslater døde kropper. Dem har ikke hatt ressurser eller evnen til å holde dem levende. Er nesten bare barn og kvinner har blitt holdt i live noe som ikke er vanskelig å forstå hvorfor.kvalmt. er så mye intervjuer av dem som overlevde som har fortalt hvordan dem var tvunget til å lyve i mediaen om at hamas tok godt vare på dem men i realiteten missbrukte dem både kvinner og barn og drepte andre. Fælt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selis Skrevet 20. februar #47 Del Skrevet 20. februar Selis skrev (4 minutter siden): Det er live nå dem løslater døde kropper. Dem har ikke hatt ressurser eller evnen til å holde dem levende. Er nesten bare barn og kvinner har blitt holdt i live noe som ikke er vanskelig å forstå hvorfor.kvalmt. er så mye intervjuer av dem som overlevde som har fortalt hvordan dem var tvunget til å lyve i mediaen om at hamas tok godt vare på dem men i realiteten missbrukte dem både kvinner og barn og drepte andre. Fælt. Og ikke nok med det. Dere kan gå å se nå hvordan befolkningen oppfører seg i disse situasjonene. Dem bærer ut kropper av kvinner og barn og befolkningen i står og heier og priser hamas med høy festmusikk i bakgrunnen. Snakk om repeskt! Blir helt kvalm. Israel dreper og hamas dreper. Men kontrasten i oppførsel av selve befolkningen er stor! Den israelske befolkningen sivile folka står ikke å heier og priser dem som dreper folk i gaza sånn som dette. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. februar #48 Del Skrevet 20. februar https://www.facebook.com/share/p/14mjUwkoZd/?mibextid=wwXIfr Her er det bilder fra overleveringen av de fire døde gislene, en mamma, hennes to smårollinger og en eldre kar i 80-åra. kilde: Jotam Confino på FB (dansk-israelsk journalist) 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 20. februar #49 Del Skrevet 20. februar (endret) Bacteria skrev (7 minutter siden): https://www.facebook.com/share/p/14mjUwkoZd/?mibextid=wwXIfr Her er det bilder fra overleveringen av de fire døde gislene, en mamma, hennes to smårollinger og en eldre kar i 80-åra. kilde: Jotam Confino på FB (dansk-israelsk journalist) Helt grusomt. Og igjen gjør rasistene på gaza dette til en en slags hånlig feiring. Ingen med moral og samvittighet støtter at disse rasistiske, islamistiske imperialistene skal få en egen stat. Endret 20. februar av Lothlorien- 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. februar #50 Del Skrevet 20. februar Lothlorien- skrev (1 minutt siden): Helt grusomt. Og igjen gjør rasistene på gaza dette til en en slags hånlig feiring. Ingen med moral og samvittighet støtter at disse rasistiske, islamistiske imperialistene skal få enda en "palestinsk" stat. Det er helt jævlig. Det et helt sykt nivå av makabert og perverst. Du skriver at det er rasisme og islamistisk imperialisme som står bak, og jeg er helt enig. Problemet er bare at det er vi som støtter Israel som blir betegnet som rasister, imperialister og «white supremacists». Det blir vi av fex partier som SV og langt inn i AP. For ikke å snakke om folk i palkom. Barna mine er flaue av at jeg støtter Israel; hadde jeg støttet «frihetskjemperne» i Hamas hadde det vært ok og ikke flaut. Og mine barn er mainstream og ikke langt ut til venstre… Du kan gå på SoMe og kalle sånne som oss rasister uten at noen hever et øyebryn, mens det å skrive som du skriver fører til et ras av moralsk forargelse. Verden er blitt gal. 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 20. februar #51 Del Skrevet 20. februar Selis skrev (9 timer siden): Og ikke nok med det. Dere kan gå å se nå hvordan befolkningen oppfører seg i disse situasjonene. Dem bærer ut kropper av kvinner og barn og befolkningen i står og heier og priser hamas med høy festmusikk i bakgrunnen. Snakk om repeskt! Blir helt kvalm. Israel dreper og hamas dreper. Men kontrasten i oppførsel av selve befolkningen er stor! Den israelske befolkningen sivile folka står ikke å heier og priser dem som dreper folk i gaza sånn som dette. En fredsaktivist på 83 år som ble myrdet i fangenskap. Og 2 små barn og deres mor som vi foreløpig ikke vet eksakt hvordan de døde. Utrolig at dette feires offentlig og blir ikke nevnt i norske media en gang uten å dysses ned. Det er kanskje greit at det er sånn fordi det er israelere som var ofrene i denne saken, men det hadde nok blitt en stor sak i alle medier om israelere feiret at palestinske barn døde. 4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. februar #52 Del Skrevet 20. februar Blyana skrev (29 minutter siden): En fredsaktivist på 83 år som ble myrdet i fangenskap. Og 2 små barn og deres mor som vi foreløpig ikke vet eksakt hvordan de døde. Utrolig at dette feires offentlig og blir ikke nevnt i norske media en gang uten å dysses ned. Det er kanskje greit at det er sånn fordi det er israelere som var ofrene i denne saken, men det hadde nok blitt en stor sak i alle medier om israelere feiret at palestinske barn døde. Det er vemmelig. Israelerne sjekket kistene for bomber før de åpnet dem. Det sykeste er at Hamas sendte nøkler med for å åpne kistene. Var bare et problem. De hadde med vilje sendt med nøkler som ikke passet i låsene. https://www.facebook.com/share/p/19yffjmqWu/?mibextid=wwXIfr Og dette er gruppen brorparten av våre politikere og befolkning…ikke til å fatte. 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 20. februar #53 Del Skrevet 20. februar Det er tyngende å være vitne til denne galskapen og oppnedverdenen. Tenk at man sitter og tier ihjel dette. Og om noen sier noe om denne stakkars familien så får man slengt tilbake at det er ingenting mot hva Israel har gjort… Verden VIL bedras💔 Hvil i fred, umistelige barn og mammaen deres♥️ Måtte faren få styrke til å komme seg gjennom dagene♥️ 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. februar #54 Del Skrevet 20. februar (endret) Molly85 skrev (16 minutter siden): Det er tyngende å være vitne til denne galskapen og oppnedverdenen. Tenk at man sitter og tier ihjel dette. Og om noen sier noe om denne stakkars familien så får man slengt tilbake at det er ingenting mot hva Israel har gjort… Verden VIL bedras💔 Hvil i fred, umistelige barn og mammaen deres♥️ Måtte faren få styrke til å komme seg gjennom dagene♥️ ❤️ Ja, da blir det whataboutisme for alle penga. Eller at Israel har drept dem om det viser seg at de er drept av bombinga. Hvis jeg kidnapper ungen til naboen og forskanser meg hjemme, og så barnet blir drept av politiet i en skuddveksling, da vil jeg det fortsatt være jeg som blir dømt fordi jeg har satt barnet i en farlig situasjon. Det blir ikke tiet ihjel overalt. BBC viser det. Verden ser… Endret 20. februar av Bacteria 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 20. februar #55 Del Skrevet 20. februar Bacteria skrev (2 minutter siden): ❤️ Ja, da blir det whataboutisme for alle penga. Eller at Israel har drept dem om det viser seg at de er drept av bombinga. Hvis jeg kidnapper ungen til naboen og forskanser meg hjemme, og så barnet blir drept av politiet i en skuddveksling, da vil jeg det fortsatt være jeg som blir dømt fordi jeg har satt barnet i en farlig situasjon. Det blir ikke tiet ihjel overalt. BBC viser det. Verden ser… Helt rett det du sier. Godt det blir vist andre steder. Ikke alle er like korka som norsk presse, takk og lov. 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 20. februar #56 Del Skrevet 20. februar Bacteria skrev (50 minutter siden): Det er vemmelig. Israelerne sjekket kistene for bomber før de åpnet dem. Det sykeste er at Hamas sendte nøkler med for å åpne kistene. Var bare et problem. De hadde med vilje sendt med nøkler som ikke passet i låsene. https://www.facebook.com/share/p/19yffjmqWu/?mibextid=wwXIfr Og dette er gruppen brorparten av våre politikere og befolkning…ikke til å fatte. Nei helt ufattelig at en terrororganisasjon har så bred støtte. Når det er greit at spedbarn blir "arrestert"( slik Hamas skrev på kistene som ble vist frem) og i tillegg dør i fangenskap.. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 20. februar #57 Del Skrevet 20. februar Helt ufattelig at omtrent hele Norge tilsynelatende synes dette er helt ok og holder fast på at palestinerene er bare stakkars uskyldige ofre for de onde jødene 🤢🤮 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 20. februar Forfatter #58 Del Skrevet 20. februar (endret) Jeg ser på nyhetene nå - ingenting om gislene på TV2 - venter på om det kommer noe på NRK....nope ingenting på NrK heller.... Endret 20. februar av Sportydame 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 20. februar #59 Del Skrevet 20. februar Ingenting i norske medier?? To småunger, mammaen deres og en gammel fredsaktivist, alle i kister blir vist frem med festmusikk og glade folk på tribuner?! Hvor er mediene? Hvor er fordømmelsen? Leste akkurat at en rettsmedisiner sier at minstegutten blir vanskelig å obdusere fordi han ikke hadde fått tenner enda, så de har ikke bilder eller noe å sammenlikne med. Dette er verket til fredspartnerne til Gahr Støre og Barth Eide. Jeg er kvalm. 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 20. februar #60 Del Skrevet 20. februar Trubadur skrev (28 minutter siden): Ingenting i norske medier?? To småunger, mammaen deres og en gammel fredsaktivist, alle i kister blir vist frem med festmusikk og glade folk på tribuner?! Hvor er mediene? Hvor er fordømmelsen? Leste akkurat at en rettsmedisiner sier at minstegutten blir vanskelig å obdusere fordi han ikke hadde fått tenner enda, så de har ikke bilder eller noe å sammenlikne med. Dette er verket til fredspartnerne til Gahr Støre og Barth Eide. Jeg er kvalm. Enig!!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå