Sportydame Skrevet fredag kl 14:59 Forfatter #81 Del Skrevet fredag kl 14:59 Molly85 skrev (2 minutter siden): Jeg er så forbanna at jeg klarer knapt å artikulere. Verden er et sykt, sykt sted!!! 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱 Og jeg er så forbanna at jeg knapt klarer å spise. Jeg er rasende på nordmenn rundt meg også som bifaller dette "slakteriet" på Gaza. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet fredag kl 15:04 #82 Del Skrevet fredag kl 15:04 Norske medier skriver bare "i følge Hamas så døde de i israelsk missilangrep" mens "Israel hevder". Spent på om de kommer til å skrive noe mer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 15:06 #83 Del Skrevet fredag kl 15:06 Sportydame skrev (5 minutter siden): Og jeg er så forbanna at jeg knapt klarer å spise. Jeg er rasende på nordmenn rundt meg også som bifaller dette "slakteriet" på Gaza. Ja, skal de aldri få opp øynene?! Håper sannheten kommer frem, for dette er uutholdelig å være vitne til, så tenk de arme sjelene som lever midt i dette. Am Yisrael Chai🇮🇱 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet fredag kl 15:07 Forfatter #84 Del Skrevet fredag kl 15:07 Blyana skrev (Akkurat nå): Norske medier skriver bare "i følge Hamas så døde de i israelsk missilangrep" mens "Israel hevder". Spent på om de kommer til å skrive noe mer. Og Israel sier at de har delt obduksjonen med resten av verden - så de kan bekrefte det - de vet vel at da vil i det minste verden tro på det... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 15:07 #85 Del Skrevet fredag kl 15:07 Blyana skrev (1 minutt siden): Norske medier skriver bare "i følge Hamas så døde de i israelsk missilangrep" mens "Israel hevder". Spent på om de kommer til å skrive noe mer. Tviler. Den latterlige norske media er mer opptatt av å skrive om deltagere i sexdatingprogrammer og skremsel om MAGA. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet fredag kl 15:14 #86 Del Skrevet fredag kl 15:14 Sportydame skrev (16 timer siden): Jeg skal gjengi hva jeg så på BBC News nå den siste timen. Først var det en debatt med publikum og et panel som svarte på spørsmål - der panelet gjorde det klart at UK ikke har penger til det forsvaret som nå planlegges - de forklarte også at UK er ekstremt sårbare fordi de bl.a. får mer enn 40% av all gass via kablene fra Norge. (Implisitt at litt terror kan ødelegge mesteparten av infrastrukturen på et lite øyeblikk) - dette gjør selvsagt også Norge til et terrormål - siden vi forsyner Europa med store mengder gass/energi. Dersom Europa ypper seg for mye nå tenker jeg at det fort kan gå utover Norge - så dersom jeg hadde vært politiker i Norge nå hadde jeg gjort alt jeg hadde kunnet for å roe ned krigshisserne i Europa - rett og slett gjort som Trump og strupet kablene for å få dem litt ydmyke. Mens dette pågikk rullet det flere tekster over skjermen: - Døde gisler løslatt - Ny terror i israelske busser idag - Deretter en reportasje fra møtet mellom Kellogg og Zelenskyj idag - der begge smilte og Z fremsto ganske så fornøyd ut. Etter denne debatten viste de en video (laget av Hamaz selvsagt) fra når den nå døde moren og de 2 barna ble kidnappet fra kibbutzen 7.Oktober-23 (levende på denne videoen) - deretter live overrekkelsen av de 4 kistene til fanfare og festmusikk på Gaza - jubel i gatene. Så et langt intervju med faren til en av de som ble frigitt på lørdag - han sa gislene har hatt det så ille at verden ikke ønsker å vite noe om det - da han fikk spørsmålet om han visste noe om hvordan de hadde hatt det...... !!! DETTE viser altså utenlandske media - mens VG fortsatt babler om at Zelenskyj var sur fordi Trump kalte ham diktator at USA avlyste pressekonferansen etterpå, INGENTING om de døde gislene, litt om noe Ski-greier som jeg regelrett driter i i disse dager og resten husker jeg ikke..... DETTE er altså hva nordmenn blir servert av propaganda HVER eneste dag - og minst 50% går rett på limpinnen. Vance hadde så rett så rett i den talen han holdt forleden - og ser at Carl I Hagen nå går ut og støtter ham (Nettavisen). Jeg gir opp nordmenn - ser også her hvor hjernevaskede enkelte brukere er - og hvor få som evner å tenke en eneste tanlke på egenhånd............... Heldigvis er det ikke like ille i resten av Europa - Danmark og Sverige derimot tenker jeg er like lost som Norge.....naive Norden..... Vi får vente og se til alt er over om pipa får en annen lyd eller om gullfiskhukommelsen atter en gang tar over hos befolkningen og media...... 😉 Og det er når du sammenligner med BBC, som også er ganske PK i sine uttalelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet fredag kl 16:03 #87 Del Skrevet fredag kl 16:03 Sportydame skrev (1 time siden): Ser nå på BBC at de små guttene som Hamaz påstår ble drept i Israelsk luft angrep - nye løgner - obduksjon viser at de ble drept i løpet av de første ukene av Hamaz - med bare hender. Det gjenstår å se hva obduksjonen av moren deres viser på lørdag - tipper Hamaz med vilje byttet henne om for å forsøke å skjule det som har skjedd med henne. Har ikke ord for hva jeg mener om pro-Palestinerne både her og i resten av samfunnet.... jeg har men de passer ikke helt her på KG.... 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet fredag kl 16:05 #88 Del Skrevet fredag kl 16:05 Tiuren skrev (48 minutter siden): Og det er når du sammenligner med BBC, som også er ganske PK i sine uttalelser. sant, BBC er veldig PC men de er også profesjonelle nok til å ikke lyve eller utelatte nyheter som ikke passer.. De er journalister, derfor skal de informere så nøytralt som mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet fredag kl 16:14 #89 Del Skrevet fredag kl 16:14 Sportydame skrev (1 time siden): Sier så mye om disse jævlene at jeg håper det blir en etnisk rensning som å rense hele Gaza for alt som kan krype og gå - Egypt og Jordan får pent takke ja til å huse faenskapet inntil de er av-doktrinert. 🤙 Egypt skal aldri ta dem. De hadde nok problemer å kvitte seg med Morsi som tilhørte det muslimske broskap, uten å ta mer... jeg var så glad når de ble kvitt Morsi.. som vanlig, de fleste journalister i Vesten klaget om brudd på demokratiske verdier, bla bla bla.. Egypt har det bedre med Al- Sisi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 17:03 #90 Del Skrevet fredag kl 17:03 (endret) VG nå. Israel stenger grenseovergang «uten å oppgi grunn». Jo, det har de gjort, og det er de ørten bombene som har gått av i Israel siste døgnet. Over 600 fanger skal frigis. Hvorfor?!! Når ikke Hamas overholder avtalen, og sender feil lik?!!! Endret fredag kl 17:29 av Molly85 . 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet fredag kl 17:41 Forfatter #91 Del Skrevet fredag kl 17:41 Molly85 skrev (35 minutter siden): VG nå. Israel stenger grenseovergang «uten å oppgi grunn». Jo, det har de gjort, og det er de ørten bombene som har gått av i Israel siste døgnet. Over 600 fanger skal frigis. Hvorfor?!! Når ikke Hamas overholder avtalen, og sender feil lik?!!! Hamaz driter seg så ut nå at Israel bare lar det gå inntil de har fått tilbake alle gislene. Palestinerne er så lite skolerte uansett at det tar ikke mange dagene før noen tusen er tilbake i israelske fengsler - etter at noen flere busser er sprengt i lufta... Og Gaza blir tømt for Palestinere.... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 18:08 #92 Del Skrevet fredag kl 18:08 Sportydame skrev (25 minutter siden): Hamaz driter seg så ut nå at Israel bare lar det gå inntil de har fått tilbake alle gislene. Palestinerne er så lite skolerte uansett at det tar ikke mange dagene før noen tusen er tilbake i israelske fengsler - etter at noen flere busser er sprengt i lufta... Og Gaza blir tømt for Palestinere.... Ja, håper du har rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet fredag kl 18:28 #93 Del Skrevet fredag kl 18:28 Jeg ble født 23 år etter slutten av WW2. Hamas har gjort et kunststykke man ikke skulle tru var mulig. De har vist seg verre en nazistene under Hitler. Nazistene prøvde å skjule hva de gjorde, de lagde ikke horror-show for verden å se med jødiske døde i hovedrollen og med Hitler-jugend som jublende tilskuere. Soldater i Einsatz-kommandoene måtte drikke seg i søvn etter at de hadde drept jøder. Sivile tyskere hjalp jøder, med fare for eget liv. Det fantes tom SS-offiserer som lot jøder gå. Israelske forretningsfolk lovte millionsummer til sivile gazanere som bidro til å sette gisler fri. Ingen meldte seg. Ingen sivile, ingen FN-ansatte. Ingen. Det var sivile som tok bibas-barna til fange. Jeg kjenner nå at jeg driter i det som skjer med de på Gaza. Deporter dem gjerne for min del. La Trump bygge sin riviera. Har jeg råd så bestiller jeg billett med første fly. Etnisk rensing, kall det hva du vil. 7 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 18:39 #94 Del Skrevet fredag kl 18:39 Bacteria skrev (4 minutter siden): Jeg ble født 23 år etter slutten av WW2. Hamas har gjort et kunststykke man ikke skulle tru var mulig. De har vist seg verre en nazistene under Hitler. Nazistene prøvde å skjule hva de gjorde, de lagde ikke horror-show for verden å se med jødiske døde i hovedrollen og med Hitler-jugend som jublende tilskuere. Soldater i Einsatz-kommandoene måtte drikke seg i søvn etter at de hadde drept jøder. Sivile tyskere hjalp jøder, med fare for eget liv. Det fantes tom SS-offiserer som lot jøder gå. Israelske forretningsfolk lovte millionsummer til sivile gazanere som bidro til å sette gisler fri. Ingen meldte seg. Ingen sivile, ingen FN-ansatte. Ingen. Det var sivile som tok bibas-barna til fange. Jeg kjenner nå at jeg driter i det som skjer med de på Gaza. Deporter dem gjerne for min del. La Trump bygge sin riviera. Har jeg råd så bestiller jeg billett med første fly. Etnisk rensing, kall det hva du vil. Enig! Og propal;drit i snakke om barn som har død som collateral damage. Jeg hadde hundre ganger heller villet at barna mine led dén skjebnen, enn å måtte se en Hamas/gazaners hat i øynene, og bli drept med håndmakt etter å sannsynligvis blitt torturert og tvunget til å se søsken, foreldre, besteforeldre bli drept. Å dø mens noen hater deg inn i døden, verre kan det ikke bli….. For få år siden hatet og fryktet de fleste nordmenn IS. Nå er de på deres side. I kveld skal jeg åpne en av de mange vinflaskene fra Israel jeg hamstret da det ble gjort kjent at de skulle boikottes, og heve glasset for Israel. Jeg er pro Israel for livet. INGENTING kan få meg over på den onde siden. 6 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet fredag kl 18:47 Forfatter #95 Del Skrevet fredag kl 18:47 (endret) Molly85 skrev (8 minutter siden): Enig! Og propal;drit i snakke om barn som har død som collateral damage. Jeg hadde hundre ganger heller villet at barna mine led dén skjebnen, enn å måtte se en Hamas/gazaners hat i øynene, og bli drept med håndmakt etter å sannsynligvis blitt torturert og tvunget til å se søsken, foreldre, besteforeldre bli drept. Å dø mens noen hater deg inn i døden, verre kan det ikke bli….. For få år siden hatet og fryktet de fleste nordmenn IS. Nå er de på deres side. I kveld skal jeg åpne en av de mange vinflaskene fra Israel jeg hamstret da det ble gjort kjent at de skulle boikottes, og heve glasset for Israel. Jeg er pro Israel for livet. INGENTING kan få meg over på den onde siden. Å skulle ønske jeg fikk smake den vinen 😉 Jeg har nettopp pløyd meg gjennom en Dagbladet artikkel på fb der selvfølgelig norske muslimer med navn som Amir, Abdullah, etc hylte opp om at Israel hadde drept dem og at alle nordmenn var hyklere.. jeg bad dem pakke snippsekken og dra tilbake dit de kom fra etter å ha fortalt dem i kommentarfeltet i detalj hvordan Hamaz drepte guttene. De svarte med latterfjes!!! Håper PST snart tar affære for vi har mye grums i dette landet som jeg ikke synes fortjener å være her.... Jeg pleier forøvrig aldri å be innvandrere pakke snippsekken - men nå er det slutt på tålmodigheten så tok en "Trump".....😆 Endret fredag kl 18:48 av Sportydame 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet fredag kl 18:51 #96 Del Skrevet fredag kl 18:51 Tror ikke verden har sett et slikt tablå av ondskap i moderne tid som vi så i går. Det er surrealistisk. Skjønner egentlig godt at gammel-media i Norge skjuler dette. Like surrealistisk er det at våre ledere forventer at Israel skal dele grense med disse monstrene. Får herr Flick og gjengen bare mrd seg det som sendes på NRK?? 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet fredag kl 18:52 #97 Del Skrevet fredag kl 18:52 Sportydame skrev (4 minutter siden): Å skulle ønske jeg fikk smake den vinen 😉 Jeg har nettopp pløyd meg gjennom en Dagbladet artikkel på fb der selvfølgelig norske muslimer med navn som Amir, Abdullah, etc hylte opp om at Israel hadde drept dem og at alle nordmenn var hyklere.. jeg bad dem pakke snippsekken og dra tilbake dit de kom fra etter å ha fortalt dem i kommentarfeltet i detalj hvordan Hamaz drepte guttene. De svarte med latterfjes!!! Håper PST snart tar affære for vi har mye grums i dette landet som jeg ikke synes fortjener å være her.... Jeg pleier forøvrig aldri å be innvandrere pakke snippsekken - men nå er det slutt på tålmodigheten så tok en "Trump".....😆 Skjønner jeg veldig godt. Skremmende å lese norske kommentarfelt for tiden. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet fredag kl 18:55 #98 Del Skrevet fredag kl 18:55 (endret) Bacteria skrev (37 minutter siden): Jeg ble født 23 år etter slutten av WW2. Hamas har gjort et kunststykke man ikke skulle tru var mulig. De har vist seg verre en nazistene under Hitler. Nazistene prøvde å skjule hva de gjorde, de lagde ikke horror-show for verden å se med jødiske døde i hovedrollen og med Hitler-jugend som jublende tilskuere. Soldater i Einsatz-kommandoene måtte drikke seg i søvn etter at de hadde drept jøder. Sivile tyskere hjalp jøder, med fare for eget liv. Det fantes tom SS-offiserer som lot jøder gå. Israelske forretningsfolk lovte millionsummer til sivile gazanere som bidro til å sette gisler fri. Ingen meldte seg. Ingen sivile, ingen FN-ansatte. Ingen. Det var sivile som tok bibas-barna til fange. Jeg kjenner nå at jeg driter i det som skjer med de på Gaza. Deporter dem gjerne for min del. La Trump bygge sin riviera. Har jeg råd så bestiller jeg billett med første fly. Etnisk rensing, kall det hva du vil. Ja, det var vel til og med et gissel som klarte å rømme fra fangevokterne sine, men som ble fanget igjen av lokale i Gaza. https://www.timesofisrael.com/report-israel-assassinated-deif-after-being-tipped-off-by-hamas-courier/ Men Hamas tror i alle fall at Deif ble drept av IDF etter å ha fått informasjon fra en i Gaza. På den annen side tenker jeg tilståelsen sannsynligvis har kommet etter tortur. Blir ikke overrasket om han senere ble drept av Hamas. Så nå at 7 palestinske fanger ikke ville bli løslatt fra israelske fengsler i neste runde. Hva tror de venter dem i Gaza siden de heller vil bli værende i fengsel? Endret fredag kl 19:06 av Svava Rettet fra 6 til 7 fanger 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet fredag kl 19:00 #99 Del Skrevet fredag kl 19:00 Sportydame skrev (På 8.2.2025 den 14.10): Legger ved "Kilder" her.... https://www.bbc.com/news/videos/c20gygjjxlko Er det kun meg som får vibber til de jødiske konsentrasjonsleirene fra WW2 her? Underernærte menn - som såvidt kan gå? Noen som har sett noen av de hundrevis av palestinske terroristene som blir løslatt mot disse 3 - i en slik tilstand? Kjenner at jeg håper alle innbyggerne på Gaza blir sendt på anti-terror-skole i et par tiår....er drittlei sympatiseringen med et folk som ikke evner å innse sitt eget beste...eneste som fungerer er samme språk som de snakker selv - Tvang.... Kanskje dagens dummeste. Faktisk helt det motsatte. Israelske gisler ser ut til å ha komme fra ferie, mens palestinere ser torturert ut. Og israelske gisler har snakket mye positivt om behandlingen de har fått...og de skrøt så mye at de fikk forbud mot å la se intervju slik at fasaden og offer-kortet til zionistene ikke skal bli ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet fredag kl 19:13 #100 Del Skrevet fredag kl 19:13 VG igjen. Artikkelen øverst er fra Syria. Endelig får de 600.000 drepte der fokus. Er folk lei Gaza? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå