Gjest Dmhead82 Skrevet lørdag kl 12:58 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:58 (endret) Jeg la ut en lenke til artikkelen fra NRK om et singeltreff arrangement i Oslo, men den ble fjernet. Dere kan google det selv. Men poenget mitt er sånne treff er veldig bra. Da går både damer og menn der med et mål i øyet: Finne kjærligheten. Har hørt at veldig få menn dukker opp på sånne sånne treff, men jeg som en mann hadde gått med en gang uten å nøle! Mye bedre enn å sveipe i det uendelige på tinder. Endret lørdag kl 13:00 av Dmhead82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:03 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:03 Er så vidt startet opp med sånt i Trondheim nå 😊 Men ja, menn bør bli flinkere til å bli med. I hvert fall når det er gratis, lite å tape da. Anonymkode: e62b6...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dmhead82 Skrevet lørdag kl 14:06 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så vidt startet opp med sånt i Trondheim nå 😊 Men ja, menn bør bli flinkere til å bli med. I hvert fall når det er gratis, lite å tape da. Anonymkode: e62b6...132 Så flott! Håper det kommer noe sånt til Bergen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:41 Ikke helt min greie, i direkte konkurranse med andre menn på kort tid taper jeg alltid. Mine beste positive engenskaper er over lengere tidsaspekter. Anonymkode: a4a5b...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:22 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:22 Hvis du ønsker singeltreff, så kan du arrangere det da. Anonymkode: 2fed4...88f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:25 #6 Del Skrevet søndag kl 15:25 De har like dårlig suksessrate som tinder Anonymkode: 31237...87f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:49 #7 Del Skrevet søndag kl 17:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har like dårlig suksessrate som tinder Anonymkode: 31237...87f Helt uenig. Men du synes det, så får du sveipe i det uendelige på tinder da. Anonymkode: 8ff20...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:59 #8 Del Skrevet søndag kl 18:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De har like dårlig suksessrate som tinder Anonymkode: 31237...87f Det som er fint med for eksempel Single&mingle er at meningen er å henge med andre single, så man kan fort få nye bekjentskaper der og. Alltid fint å utvide den sosiale omgangskretsen sin 😊 Anonymkode: e62b6...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:55 #9 Del Skrevet søndag kl 19:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt uenig. Men du synes det, så får du sveipe i det uendelige på tinder da. Anonymkode: 8ff20...ef3 Du kan være så uenig du vil, av 200 stk ble det 2 par? Det klarer tinder også. Jeg sveiper ikke uendelig på tinder, jeg får forhold… Anonymkode: 31237...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:23 #10 Del Skrevet søndag kl 20:23 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan være så uenig du vil, av 200 stk ble det 2 par? Det klarer tinder også. Jeg sveiper ikke uendelig på tinder, jeg får forhold… Anonymkode: 31237...87f Okey, men da har ikke du det problemet som jeg sliter med: Å komme i et forhold. Så hva er vitsen at du svarer i det hele tatt i denne tråden? Anonymkode: 8ff20...ef3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:27 #11 Del Skrevet søndag kl 20:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Okey, men da har ikke du det problemet som jeg sliter med: Å komme i et forhold. Så hva er vitsen at du svarer i det hele tatt i denne tråden? Anonymkode: 8ff20...ef3 Poenget er at det ikke er annerledes eller lettere på singeltreff Anonymkode: 31237...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:32 #12 Del Skrevet søndag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at det ikke er annerledes eller lettere på singeltreff Anonymkode: 31237...87f Det gir i hvert fall meg mer enn å sitte hjemme og sveipe. Kommer meg ut, treffer folk, og for kvinner er nettdating ofte ganske vanskelig fordi mange av oss trenger mer enn bare et bilde og litt tekst for å vite om vi vil treffe vedkommende. Er man ute på kafé, på tur, bowling osv., så kan en mann som i utgangspunktet var helt uaktuell å sveipe på være mye mer interessant. Mulig derfor kvinner oftere melder seg på disse treffene og. Men menn hadde definitivt tjent på å delta de også. Kjemi har ofte mye å si. Anonymkode: e62b6...132 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:07 #13 Del Skrevet søndag kl 22:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gir i hvert fall meg mer enn å sitte hjemme og sveipe. Kommer meg ut, treffer folk, og for kvinner er nettdating ofte ganske vanskelig fordi mange av oss trenger mer enn bare et bilde og litt tekst for å vite om vi vil treffe vedkommende. Er man ute på kafé, på tur, bowling osv., så kan en mann som i utgangspunktet var helt uaktuell å sveipe på være mye mer interessant. Mulig derfor kvinner oftere melder seg på disse treffene og. Men menn hadde definitivt tjent på å delta de også. Kjemi har ofte mye å si. Anonymkode: e62b6...132 Ja, blir mye modigere i møte med folk, enn når det bare er på nettet og dørstokkenmila + lite inntrykk av dem. Når vi er ved siden av hverandre kommer en naturlig motivasjon av å være tiltrukket eller bare hygge seg. Anonymkode: 6a36a...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 06:12 #14 Del Skrevet mandag kl 06:12 AnonymBruker skrev (14 timer siden): De har like dårlig suksessrate som tinder Anonymkode: 31237...87f Det er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:22 #15 Del Skrevet mandag kl 08:22 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Poenget er at det ikke er annerledes eller lettere på singeltreff Anonymkode: 31237...87f På et slikt arrangement treffer man jo folk og får trening i en reell dating situasjon. På nett får man ikke det. Anonymkode: 5d72d...a13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 9.22): På et slikt arrangement treffer man jo folk og får trening i en reell dating situasjon. På nett får man ikke det. Anonymkode: 5d72d...a13 Hvorfor møter dere ingen fra tinder da? 🤔 jeg bor på bygda og møtte mange før jeg traff kjæresten Anonymkode: 31237...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor møter dere ingen fra tinder da? 🤔 jeg bor på bygda og møtte mange før jeg traff kjæresten Anonymkode: 31237...87f Jeg bruker ikke tinder. Delvis fordi jeg er usikker på om jeg er fin nok og det føles tryggere og se hvordan noen responderer på meg på ekte enn å måtte gå gjennom mye tvil, hvor mange menn er villig til å lyve for å skaffe seg ligg. Prate med meg for å så skjelle meg ut som stygg om noe går dårlig. Samtidig vil jeg også kjenne hva jeg syns om dem og føler ikke mye av å se profiler. Har sett dem på nett, ja jeg har søkt andre steder for å late som jeg har tinder opplevelsen 😂 Syns det er vanskelig å skulle si ja til noen jeg liker og er litt for nervøs til å gå dørstokkmila når det er så stor sjangse at vi ikke liker hverandre i det hele tatt som mennesker en gang. Anonymkode: 6a36a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker ikke tinder. Delvis fordi jeg er usikker på om jeg er fin nok og det føles tryggere og se hvordan noen responderer på meg på ekte enn å måtte gå gjennom mye tvil, hvor mange menn er villig til å lyve for å skaffe seg ligg. Prate med meg for å så skjelle meg ut som stygg om noe går dårlig. Samtidig vil jeg også kjenne hva jeg syns om dem og føler ikke mye av å se profiler. Har sett dem på nett, ja jeg har søkt andre steder for å late som jeg har tinder opplevelsen 😂 Syns det er vanskelig å skulle si ja til noen jeg liker og er litt for nervøs til å gå dørstokkmila når det er så stor sjangse at vi ikke liker hverandre i det hele tatt som mennesker en gang. Anonymkode: 6a36a...ca6 Å vil ikke bli avhengig av den appen. Anonymkode: 6a36a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Ja kan være artig med sånne treff. Men her i byen har jeg vært på 2 slike treff og begge gangene var det 2-3 damer og 16 menn. Så er ikke nok single damer her i byen for at noe slikt skal fungere 😅. Anonymkode: 2d2fa...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja kan være artig med sånne treff. Men her i byen har jeg vært på 2 slike treff og begge gangene var det 2-3 damer og 16 menn. Så er ikke nok single damer her i byen for at noe slikt skal fungere 😅. Anonymkode: 2d2fa...4ee Sikker på at de bare ikke møtte opp? Eller er dere en kjempe liten by? Anonymkode: 6a36a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå