Dmhead82 Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg la ut en lenke til artikkelen fra NRK om et singeltreff arrangement i Oslo, men den ble fjernet. Dere kan google det selv. Men poenget mitt er sånne treff er veldig bra. Da går både damer og menn der med et mål i øyet: Finne kjærligheten. Har hørt at veldig få menn dukker opp på sånne sånne treff, men jeg som en mann hadde gått med en gang uten å nøle! Mye bedre enn å sveipe i det uendelige på tinder. Endret 3 timer siden av Dmhead82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Er så vidt startet opp med sånt i Trondheim nå 😊 Men ja, menn bør bli flinkere til å bli med. I hvert fall når det er gratis, lite å tape da. Anonymkode: e62b6...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 1 time siden Forfatter #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så vidt startet opp med sånt i Trondheim nå 😊 Men ja, menn bør bli flinkere til å bli med. I hvert fall når det er gratis, lite å tape da. Anonymkode: e62b6...132 Så flott! Håper det kommer noe sånt til Bergen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #4 Del Skrevet 23 minutter siden Ikke helt min greie, i direkte konkurranse med andre menn på kort tid taper jeg alltid. Mine beste positive engenskaper er over lengere tidsaspekter. Anonymkode: a4a5b...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå