AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #21 Skrevet 8. februar 2025 Er det vinterferie allerede...? Anonymkode: 45e13...0a3
Phitta Phjong Skrevet 8. februar 2025 #22 Skrevet 8. februar 2025 Enig i de som sier zinksalve. De. Trekker ikke inn i huden så fort heller. Varer en stund. En venninne klagde masse med analkløe. Jeg tok litt zinksalve på fingeren og smurte henne inni rompehullet. Problemet løst. Varer hele dagen, sier hun.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #23 Skrevet 8. februar 2025 Phitta Phjong skrev (12 minutter siden): Enig i de som sier zinksalve. De. Trekker ikke inn i huden så fort heller. Varer en stund. En venninne klagde masse med analkløe. Jeg tok litt zinksalve på fingeren og smurte henne inni rompehullet. Problemet løst. Varer hele dagen, sier hun. Ja veldig troverdig at hun fikk vennen sin til å smøre hennes i anus, fremfor å gjøre det selv. Anonymkode: 3be9c...455 1
Phitta Phjong Skrevet 8. februar 2025 #24 Skrevet 8. februar 2025 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja veldig troverdig at hun fikk vennen sin til å smøre hennes i anus, fremfor å gjøre det selv. Anonymkode: 3be9c...455 Vi er mer enn vanlig venninner da. Vi har sex sammen hver uke. Så var det jeg som foreslo å prøve det
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #25 Skrevet 8. februar 2025 Phitta Phjong skrev (59 minutter siden): Enig i de som sier zinksalve. De. Trekker ikke inn i huden så fort heller. Varer en stund. En venninne klagde masse med analkløe. Jeg tok litt zinksalve på fingeren og smurte henne inni rompehullet. Problemet løst. Varer hele dagen, sier hun. Inni rompehullet? Der skal det vel ikke smøres mye. Mitt rompehull er enveiskjørt, men det er en annen sak. Anonymkode: 9ea48...412
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #26 Skrevet 8. februar 2025 Gå på apoteket og kjøp barrierekrem. Det funker fjell. Blir som et falskt hudlag over sår hud. Anonymkode: 101b5...772 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #27 Skrevet 8. februar 2025 Phitta Phjong skrev (26 minutter siden): Vi er mer enn vanlig venninner da. Vi har sex sammen hver uke. Så var det jeg som foreslo å prøve det Måten du skriver på... 🤢 Kan du ikke bare skrive "ei venninne prøvde sånn og sånn salve, det fungerte veldig fint", fremfor "jeg gnidde fingrene mine i hennes anus"? Anonymkode: 3be9c...455 3 1
Phitta Phjong Skrevet 8. februar 2025 #29 Skrevet 8. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Måten du skriver på... 🤢 Kan du ikke bare skrive "ei venninne prøvde sånn og sånn salve, det fungerte veldig fint", fremfor "jeg gnidde fingrene mine i hennes anus"? Anonymkode: 3be9c...455 For oss er det helt naturlig å hjelpe hverandre med sånn. Ikke kritiser oss for at vi ikke er som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #30 Skrevet 8. februar 2025 Phitta Phjong skrev (9 minutter siden): For oss er det helt naturlig å hjelpe hverandre med sånn. Ikke kritiser oss for at vi ikke er som deg. Hvordan dere hjelper hverandre er irelevant. Det er måten du skriver på som er unødvendig. Anonymkode: 3be9c...455 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2025 #31 Skrevet 8. februar 2025 Til TS, regner med at du er han som er særdeles opptatt av bæsj og promp. Kanskje du skal komme deg inn på seksual forum, siden dette er din fetisj. Anonymkode: 24719...211 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2025 #32 Skrevet 9. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 14.10): Sinksalve. Fås i bleieavdelingen på matbutikken! Anonymkode: d49fb...928 Enig! Jeg har benyttet sinksalve med godt resultat mange ganger når utelivet har påført meg slike plager. Forebygging: Vask når man har gjort sitt fornødne. Anonymkode: 7a530...0e7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2025 #33 Skrevet 9. februar 2025 Phitta Phjong skrev (På 8.2.2025 den 18.39): Enig i de som sier zinksalve. De. Trekker ikke inn i huden så fort heller. Varer en stund. En venninne klagde masse med analkløe. Jeg tok litt zinksalve på fingeren og smurte henne inni rompehullet. Problemet løst. Varer hele dagen, sier hun. Ååå, du er verdens beste veninne, du har alltid en hjelpende finger Anonymkode: 0a691...29e 1
Solstråle55 Skrevet 31. oktober 2025 #34 Skrevet 31. oktober 2025 Ja, 40% sinksalve fungerer ofte bra, spesielt hvis man påfører den flere ganger daglig til kløen er borte. Min mann var ille plaget med anal kløe i ukesvis - han kjøpte en salve som heter Anucura - et norsk produkt som ikke finnes på apotek, bare online. Kløen hans var borte etter få sekunder! Han brukte produktet i et par uker og var helbredet☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå