AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:28 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:28 Merk at jeg har ikke utpreget svært tørr hud, men på høst og vinter klør jeg en del på armer og legger, og jeg mistenker at det er på grunn av tørr hud da den ser ut til å flasse litt men uten å kjennes tørr ut. Jeg bruker Vaseline Intensive Care Cocoa et eller annet nå, denne bruker en stund på å trekke inn ("alle" hevder at den trekker raskt inn...) og huden kjennes myk og god dagen etterpå, men lenge etter jeg har smurt den på så kjennes den som en "hinne" på huden. Jeg dusjer ofte (har en jobb hvor jeg ender opp med å stinke..) og skulle hatt en body lotion som er bra for huden min, men den må jo naturligvis trekke inn. Om den er luktfri er det helt supert, men om den har lukt så må de også være en mild og god lukt, gjerne søt. Noen med anbefalinger? Ja, jeg har fet/kombinasjonshud i ansiktet, fet hodebunn, så at huden på kroppen min også er noe fet og ikke så god til å ta til seg fuktighet er egentlig ingen overraskelse. Anonymkode: 05935...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:32 #2 Del Skrevet lørdag kl 12:32 https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/a-derma-body-lotion,5008121?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnpy9BhAkEiwA-P8N4t8rD3IHJ0r8Aa2LCJJanqyrhHBLyUxySWWgBkyQjKCoVGzRDIQRJhoCjvkQAvD_BwE Denne synes jeg er god Anonymkode: 98dd9...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet lørdag kl 12:33 #3 Del Skrevet lørdag kl 12:33 Jeg har god erfaring med bodylotion fra Rituals, den trekker raskt inn i huden og fukter godt etter en dusj men den er ganske parfymert noe ikke alle tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:34 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:34 Kjøp på apoteket eller Coop. Anonymkode: 04fad...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:36 #5 Del Skrevet lørdag kl 12:36 https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/dagkrem/cerave-ceravecerave-moisturising-moisturising-lotion,5007170?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnpy9BhAkEiwA-P8N4osUOd9xJXR5iIVS7W5aRpxHILVj9hEdwFVzze55uWLQnB3aZacH0BoCh9MQAvD_BwE Anonymkode: ad566...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:38 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:38 Jeg liker bl.a body butter fra Body shop. Body butter har litt mer effekt enn lotion. Og husk å smøre deg når du er nydusjet og litt fuktig/varm i huden. Da syns jeg det trekker bedre inn enn om man smører på knusktørr hud. Anonymkode: 72743...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:00 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/a-derma-body-lotion,5008121?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnpy9BhAkEiwA-P8N4t8rD3IHJ0r8Aa2LCJJanqyrhHBLyUxySWWgBkyQjKCoVGzRDIQRJhoCjvkQAvD_BwE Denne synes jeg er god Anonymkode: 98dd9...cfd Jeg er også veldig glad i den. Egentlig kjøpte jeg den ved en feil, siden jeg pleier bruke bare parfymefrie produkter pga. veldig sart og vanskelig hud. Men denne tåler jeg helt fint. Godt lukter den også, helt uten å bli for sterk eller overveldende. Anonymkode: cb4c0...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet lørdag kl 15:04 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:04 Cosmica, den hvite flaska, et eller annet med 72 hours intensive moisture. Veldig god! Snakker av erfaring da jeg har veldig tørr hud spesielt på vinteren og den redder meg hver gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:04 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:04 Anonymkode: 194d5...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:00 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:00 Den hinnen er noe du vil ha og akkurat vaseline intensive care er faktisk mye bedre enn man skulle tro. Javon Ford er en av de som har omtalt nettop dette, hva kjemien er og hvorfor det er bra. Hele poenget med den hinna er at den hindrer fukten i å bare fordampe, du bør smøre deg på lett fuktig hud og la kremen tørke før du har på deg klær, da får du max utav hudkremen. De kremene som trekker raskt inn er ikke nødvendigvis gode på å gi fukt selv om de inneholder aldri så gode ingredienser. Anonymkode: 3e4b0...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 20:36 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: 194d5...7e9 under 2 dl til kr 1040...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 09:46 #12 Del Skrevet søndag kl 09:46 Sverger til Biotherm på pumpeflaske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:51 #13 Del Skrevet søndag kl 09:51 Jeg liker fuktighetskremene fra Dove. Syns de trekker inn raskt og lukter godt. Anonymkode: e25f9...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:53 #14 Del Skrevet søndag kl 09:53 Min absolutte favoritt. Anonymkode: cb413...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå