AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Jeg er en ungkar som er på søken etter den rette dama. Skal melde meg på turlag og andre ting i år. Men hvordan skal jeg klare å balansere med å vise at jeg er ute etter å bli kjent med en dame som kan utvikle seg til noe mer, men samtidig gjøre noe jeg trives godt med? Anonymkode: ac3d3...614
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Du må fokusere på aktiviteten. Fokuser på å lære og gjøre. Du må ikke være innpåsliten før du faktisk har fattet interesse for noen. Det klarer du vel? Du skal ikke være innpåsliten etterpå heller, men da kan du jo skru på litt ekstra oppmerksomhet. Hvis du synes aktiviteten i seg selv er kjedelig, så bytt aktivitet, ellers kommer du bare til å ha damefokus siden du ellers ikke liker aktiviteten. Ordner seg dette! Anonymkode: d3a2b...bee
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Når du først er der vil det kanskje føles naturlig, eller har du erfaring som sier at du er innpåsliten? 😅 Føler de fleste ser gruppen litt an før de blir tryggere, kommer dit at de finner noen å flørte med og det der. Om de gjør,for det er jo ikke sikkert det er noen du liker der heller. Så bare vær deg, om du møter noen du får et godt øye til, bare gjør som kroppen føler for og den sikkert viser det med kroppsspråket, snakker mer med henne eller noe sånnt? Anonymkode: b4c67...bf5 1
frivis Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar Glem fokuset ditt på damer. Vær ærlig med deg selv. Er du der for å ha det gøy? Eller er du der for å skaffe damer? Du kan ikke lure deg selv vet du. Gjør du noe av riktig grunn, så slipper du å være så usikker som du virker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå