AnnBanan Skrevet 24. februar #41 Del Skrevet 24. februar Prøv SDC.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #42 Del Skrevet 24. februar Jeg har et råd til deg….. Last ned SpicyMatch😈 Har hatt flere trekanter med meg og 2 menn etter jeg registrerte meg der. Og eg er singel dame🤭 Bruk speed date funksjonen å søk etter ekstra mann. Du må nok sile og lurt å se etter de som er premium og validerte. Da er det veldig stor sjangs for at de er seriøse. Lykke til🍀🍀 Anonymkode: 0247f...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 24. februar #43 Del Skrevet 24. februar Avklar med din kjære hva dere er ute etter og bli enige om regler hvis dere går videre. Flere sider å velge mellom; Cupido Club, Lystclub, Spicymatch.. Fetlife har jeg ikke erfaring med. Litt forskjellig oppsett, funksjonalitet og klientell. Uansett hvilken du velger; legg litt arbeid i egen profil, vær tydelig på hva dere er ute etter, chat litt med aktuelle kandidater for å vurdere «egnethet». Alltid kjemitreff på nøytral grunn - hun må alltid godkjenne. Sånn; nå har du oppskriften - lykke til med å spice opp sexlivet🍆🍆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå