Gå til innhold

En ekstra mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor som helst. Tinder, byen. Menn takker ikke nei.

Anonymkode: b6ac4...e07

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phitta Phjong skrev (1 time siden):

Enig. Det savner jeg også veldig. Det å kunne søke med kjønn og alder. 

Det finnes ikke, fordi siden ikke er lagt opp for å være en dating side. Og kommer aldri til å bli lagt til. Heldigvis. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (34 minutter siden):

Jeg er usikker på hvorfor det er slik.

Enkelt, eieren vil ha ha det sånn. Han skjønner at mang kvinner ville forlatt siden, om asl søk ble en ting.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Enkelt, eieren vil ha ha det sånn. Han skjønner at mang kvinner ville forlatt siden, om asl søk ble en ting.

Det virker plausibelt. Dette er en begrunnelse de har publisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (55 minutter siden):

Det virker plausibelt. Dette er en begrunnelse de har publisert?

Ja. Ligger både inne på tech support gruppen, og I hjelp seksjonen dems. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SlemUlv skrev (59 minutter siden):

Jeg som kvinne er ikke der nettopp fordi jeg ikke kan luke ut de gamle mennene… 

Bruker ikke datingapper hvor alle kan kontakte meg heller. Kun hvor vi har matchet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruker ikke datingapper hvor alle kan kontakte meg heller. Kun hvor vi har matchet 

Hver sin lyst. 

Anonymkode: 640ff...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vel, mange vil forsvinner om ASL søke funksjon opprettes.. Og man kan stenge inboxen sin ganske mye på fetlife. 
Du kan stenge sånn at KUN folk som er venner med deg kan kontakte deg, også velge hvem du selv vil ha som venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde med oss en mann for ca ti år siden. Kjenner på det at jeg har lyst til å prøve det igjen. Virker ikke så det er noe problem å få tak i en ekstra mann selv om vi nå er snart seksti. Virker så det er mange unge menn som er interessert. Men vi vil nå helst ha en som er i hvertfall middeladrene. Har faktisk kontakt med en i nabobyen som er interessert, men så er det nå denne dørstokkmila da.

Anonymkode: 29133...5b0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 14.06):

Vi hadde med oss en mann for ca ti år siden. Kjenner på det at jeg har lyst til å prøve det igjen. Virker ikke så det er noe problem å få tak i en ekstra mann selv om vi nå er snart seksti. Virker så det er mange unge menn som er interessert. Men vi vil nå helst ha en som er i hvertfall middeladrene. Har faktisk kontakt med en i nabobyen som er interessert, men så er det nå denne dørstokkmila da.

Må være en helt ukjent mann! Hadde vært veldig kleint med en person man omgåes til vanlig isåfall

Anonymkode: c4ec4...db3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 13.03):

Hei,  vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm?

Anonymkode: dff12...603

Det betyr hun er lei av deg 😂😂🤣🤣🤮🙈

Anonymkode: 9d874...6bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med deg da, ville du ikke heller hatt med en dame? Hadde aldri latt en annen mann røre kona.

Anonymkode: b532c...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med deg da, ville du ikke heller hatt med en dame? Hadde aldri latt en annen mann røre kona.

Har ikke «dama» -som du kaller kvinnen din- også noe hun skulle sagt?

Hun kanskje vil bringe inn andre. Mangfold er jo en ting i tiden, vettu.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 10.43):

Må være en helt ukjent mann! Hadde vært veldig kleint med en person man omgåes til vanlig isåfall

Ja, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Haldrup skrev (På 8.2.2025 den 14.05):

"Nakentid" er en god plass å lete etter slikt :P

Nakentid er det verste stedet jeg har vært innom 😂

Men ja, som par funker det nok. Man får i hvertfall mer enn nok henvendelser..

Anonymkode: 1bf3c...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 10.43):

Vi valgte en ukjent mann som vi fant på et passende nettsted. Jeg kontaktet ham, og long story short så var han en fulltreffer. Vi har truffet ham regelmessig over flere år, og liker ham veldig godt som menneske. Når vi treffes må vi ta oss sammen for å bevege oss vekk fra samtalen og over i senga. Men vi ender altså i senga, altså. 🏳️‍🌈😍🏳️‍🌈

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Vi valgte en ukjent mann som vi fant på et passende nettsted. Jeg kontaktet ham, og long story short så var han en fulltreffer. Vi har truffet ham regelmessig over flere år, og liker ham veldig godt som menneske. Når vi treffes må vi ta oss sammen for å bevege oss vekk fra samtalen og over i senga. Men vi ender altså i senga, altså. 🏳️‍🌈😍🏳️‍🌈

Er det ikke like greit å bare bytte han gamle med han nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er det ikke like greit å bare bytte han gamle med han nye?

Jeg er han gamle. Jeg tror ikke hun totalt sett liker han nye bedre enn meg. Jeg tror hun liker spenningen og mangfoldet, og aller mest liker hun at han gamle -altså jeg- leker med han nye. Dette vil hun gå glipp av hvis hun dumper han gamle -altså meg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 10.51):

Tragisk tankerefleks. Det er snakk om lek og å ha en spennende stund med litt ekstra. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...