AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:03 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Hei, vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet lørdag kl 12:08 #2 Del Skrevet lørdag kl 12:08 Har dere prøvd FL? Dere bør få mer enn nok respons samme hvor dere søker, om det så er FL, Tinder, på byen osv. Men nå finne en dere passer godt sammen med er nok noe helt annet. Som en eller annen skreiv i en tråd her: …jeg fikk hundrevis av likes, så innså jeg det meste av dette var gråstein og ikke gull. Uten å ha massevis av erfaring på området tror jeg det kan være overraskende vanskelig å finne en som passer perfekt for deg, henne og «dere». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:11 #3 Del Skrevet lørdag kl 12:11 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor kan man finne slik mann med kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Og der datt en av. 23/18 over og ut. Anonymkode: 34d0e...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:41 Te- Presten skrev (31 minutter siden): Har dere prøvd FL? Dere bør få mer enn nok respons samme hvor dere søker, om det så er FL, Tinder, på byen osv. Men nå finne en dere passer godt sammen med er nok noe helt annet. Som en eller annen skreiv i en tråd her: …jeg fikk hundrevis av likes, så innså jeg det meste av dette var gråstein og ikke gull. Uten å ha massevis av erfaring på området tror jeg det kan være overraskende vanskelig å finne en som passer perfekt for deg, henne og «dere». Ts her 😂, hva er FL ? men nei vi har ikke søkt aktivt enda, litt svanger med det bare Anonymkode: dff12...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:44 #5 Del Skrevet lørdag kl 12:44 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og der datt en av. 23/18 over og ut. Anonymkode: 34d0e...2d4 Da er du ute, kos deg med slegga di. Den passer ikke inn min kjæres mus. Men sikkert mange som nyter den størrelsen. TS er sikker bare sjalu, det kan hende hun blir frelst og det vil vi jo ikke, livet er jo mer enn stor kuk Anonymkode: dff12...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet lørdag kl 13:05 #6 Del Skrevet lørdag kl 13:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 "Nakentid" er en god plass å lete etter slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 13:21 #7 Del Skrevet lørdag kl 13:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Det hadde vert deilig. jeg har hatt 3kant med par og elsket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet lørdag kl 14:46 #8 Del Skrevet lørdag kl 14:46 Haldrup skrev (1 time siden): "Nakentid" er en god plass å lete etter slikt Hvis det er samme klientellet som på Nakenprat, så er det en del raringer der. Har dere vurder å søke etter et par? Du vil få færre henvendelser, men sannsynligvis flere seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet lørdag kl 14:53 #9 Del Skrevet lørdag kl 14:53 Fetlife er ikke satt opp som en dating side, så det er ingen enkel asl søk der. Siden er også rettet mot folk med kinks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Massør i Oslo Skrevet lørdag kl 15:10 #10 Del Skrevet lørdag kl 15:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Så spennende da, flott dere begge er åpne for slike ting ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 16:33 #11 Del Skrevet lørdag kl 16:33 SlemUlv skrev (1 time siden): Fetlife er ikke satt opp som en dating side, så det er ingen enkel asl søk der. Siden er også rettet mot folk med kinks. Det er flere aktive norske grupper for trekanter. Vi fant vår ekstra mann på fet. Han skrev godt om seg selv, så jeg sendte han en meldong og spurte om han var interessert. Det var han. Bullseye på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:47 #12 Del Skrevet lørdag kl 16:47 SlemUlv skrev (1 time siden): Fetlife er ikke satt opp som en dating side, så det er ingen enkel asl søk der. Siden er også rettet mot folk med kinks. Men siden fungerer også de facto som en sjekkeplass. Det kan jeg bekrefte med egne erfaringer Anonymkode: 3beb4...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet lørdag kl 22:58 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Stort sett overalt vil jeg anta?🤷🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:01 #14 Del Skrevet søndag kl 07:01 Vi traff våre via Cupido Club. Og før noen skriver om at der er det bare uattraktive menn, så nei; det er det ikke. Eller så var det vi som hadde flaks og brukte hodet da vi valgte. Vi er ikke aktive der lenger, men treffer stadig to av de tre vi tok kontakt med. Oppegående, deilige karer som bidrar til herlige møter. Anonymkode: e85ac...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet søndag kl 07:07 #15 Del Skrevet søndag kl 07:07 Cupido club eller Lyst-club Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet søndag kl 07:28 #16 Del Skrevet søndag kl 07:28 SlemUlv skrev (16 timer siden): Fetlife er ikke satt opp som en dating side, så det er ingen enkel asl søk der. Siden er også rettet mot folk med kinks. Enig. Det savner jeg også veldig. Det å kunne søke med kjønn og alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 07:39 #17 Del Skrevet søndag kl 07:39 Phitta Phjong skrev (10 minutter siden): Enig. Det savner jeg også veldig. Det å kunne søke med kjønn og alder. Kan søke på kinks, da. Det er vel mest relevant for å være på fet? Dessuten er de mest aktive gruppene veldig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet søndag kl 08:09 #18 Del Skrevet søndag kl 08:09 Snok1 skrev (27 minutter siden): Kan søke på kinks, da. Det er vel mest relevant for å være på fet? Dessuten er de mest aktive gruppene veldig bra! Men hvis en kvinne tenner på menn i en spesiell aldersgruppe, eller en voksen mann tenner på kvinner fra 18-20, så burde det vært mulig å søke etter det. Man burde også kunne søke på bare ett kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 08:54 #19 Del Skrevet søndag kl 08:54 Phitta Phjong skrev (42 minutter siden): Men hvis en kvinne tenner på menn i en spesiell aldersgruppe, eller en voksen mann tenner på kvinner fra 18-20, så burde det vært mulig å søke etter det. Man burde også kunne søke på bare ett kjønn Jeg er usikker på hvorfor det er slik. Fet er vel ment først og fremst for å dele bilder og tekster og annonsere treff. Det foregår mye i gruppene, da. Jeg tar meg av og til i å savne søkekriterier, mens andre gangser synes jeg det er deilig at fett ikke er som alle datingapper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trucker Skrevet søndag kl 09:03 #20 Del Skrevet søndag kl 09:03 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei, vi er et par hvor kvinnen ønsker at vi tar med en ekstra mann i sengen. Vi er særs seksuelt aktive men ønsker å eksperimentere litt og hun ønsker en mann til i trekanten. Vi er enige om at dette ville vært spennende. Hvor kan man finne slik mann mellom 40 og 50 som er normalt pen og kuk ikke større enn 18cm? Anonymkode: dff12...603 Spennende tanke det der 😊😊 ta en tur på byen og la dama sjekke opp en mann og se hva som skjer👍👍 jeg og eks kona brukte gjøre det med stortsett hell hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå