Gå til innhold

Din yndlingsvare fra Temu? (Temu-tråden for de som liker butikken)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken vare fra Temu eller lignende billige butikker vil du si var et kupp? Jeg er svært glad for at Temu finnes da jeg endelig kan drive med hobbyen min. Denne hobbyen har jeg ikke kunnet drevet med før pga de ikke selger alle deler til den her i Norge. 

Hvis du bare ønsker å sværte Temu så vennligst klikk deg ut av tråden og vis at du er moden nok til det. Her diskuteres kun trådstarters tema og spørsmål.

Anonymkode: 5a913...bca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en noen washi tape og utstyr til junk journalen, og de har et utvalg på Temu som de ikke kommer i nærheten av på norske butikker.

Så har jeg kjøpt to cardigan. Begge to passer til høsten. En ganske varm i ull, og en med mønster av sopp og rev på. Jeg synes ikke utvalget i Norge på klær er veldig bra alltid. En ting er det om en har en basic bitch stil men ønsker en noe litt annet må en ofte til utlandet og da er det toll og frakt og plutselig koster en helt vanlig cardigan 4000 kroner. Det er uaktuelt! Veldig fornøyd med det jeg har kjøpt på Temu og fått en god del komplimenter for de to cardigane.

Anonymkode: 7f76a...a74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en sånn strikkemaskin, som gjør at man kan strikke fine ullgensere på 1 time eller 2. Utrolig effektiv og bra resultat om man bare lærer å bruke den. 

Anonymkode: 5a913...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...