Tusseline Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Ser at mange her anbefaler HR Lash Queen. Gir den mye lengde? Erfaringer mottas med takk.
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Nå er ikke jeg den som vet så mye om sminkeprodukter, men jeg synes LQ først og fremst gjør vippene tykkere. Tror det er det som er meningen også (?).
Tusseline Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2006 Okei. Nevn gjerne også om dere er fornøyd eller ei.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Okei. Nevn gjerne også om dere er fornøyd eller ei. ← Har du sjekket MUA?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Mascararer kan vi tydeligvis diskutere til vi blir blå Jeg blir utover dagen veldig svart under øynene av HR Lash Queen. På andre måter synes jeg den er ok.
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 ... jeg liker LQ ganske godt, ihvertfall godt nok til å kjøpe den for tiden.
Tusseline Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2006 Har du sjekket MUA? ← Glemte jeg helt ut. Takk for påminnelsen.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Hva er MUA? ← www.makeupalley.com Nettsted med masse produktanmeldelser, blant annet. Fint å sjekke der før man kjøper noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå