norw Skrevet lørdag kl 09:16 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:16 Når man for eksempel ser dem kommentere "nyheter" om ukjente influensere på en ganske kritikkverdig måte, tenker de ikke over at det er noe singelgruppefolka også får med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:25 De fleste tenker nok langt mer over hva venner/kollegaer/familie tenker, enn hva fullstendig fremmede i en some-gruppe tenker... Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva fremmede i en singelgruppe, kattegruppe, hagegruppe, motegruppe eller annen tilfeldig grupper synes. Men jeg hadde syntes det var skikkelig sært om jeg møtte noen via en gruppe, og de hadde kommentert på hva jeg hadde skrevet andre steder, det gir veldig stalking-vibber. Anonymkode: 9b7c3...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet lørdag kl 09:36 Forfatter #3 Del Skrevet lørdag kl 09:36 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De fleste tenker nok langt mer over hva venner/kollegaer/familie tenker, enn hva fullstendig fremmede i en some-gruppe tenker... Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva fremmede i en singelgruppe, kattegruppe, hagegruppe, motegruppe eller annen tilfeldig grupper synes. Men jeg hadde syntes det var skikkelig sært om jeg møtte noen via en gruppe, og de hadde kommentert på hva jeg hadde skrevet andre steder, det gir veldig stalking-vibber. Anonymkode: 9b7c3...cf7 Har ingenting med stalking å gjøre. Hvorfor nevne at man har sett dem kommentere ditt og datt? Man filtrerer dem bort uten å si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:41 norw skrev (2 minutter siden): Har ingenting med stalking å gjøre. Hvorfor nevne at man har sett dem kommentere ditt og datt? Man filtrerer dem bort uten å si noe. Men er det ikke like greit bli filtrert bort med en gang da? Man har vel de meningene uansett, så hvorfor skal man holde de skjult på grunn av fremmede som kanskje kunne bedt en på date, for å så bli dumpet når meningene kommer frem? Anonymkode: 9b7c3...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet lørdag kl 09:44 #5 Del Skrevet lørdag kl 09:44 norw skrev (26 minutter siden): Når man for eksempel ser dem kommentere "nyheter" om ukjente influensere på en ganske kritikkverdig måte, tenker de ikke over at det er noe singelgruppefolka også får med seg? De er vel såpass overbevist om at egne meninger og kunnskap om diverse er rett da…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke like greit bli filtrert bort med en gang da? Man har vel de meningene uansett, så hvorfor skal man holde de skjult på grunn av fremmede som kanskje kunne bedt en på date, for å så bli dumpet når meningene kommer frem? Anonymkode: 9b7c3...cf7 Man kan mene disse tingene og fortsatt være kjærestemateriale, men å skrive disse tingene åpent på Facebook kan være en dealbreaker. Anonymkode: c06d4...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:56 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:56 Det er jo bra, de har de meningene om de publiserer eller ikke, så om det blir uenighet med noen er det greit å ha det avklart. Det er ikke noe poeng å klare å bli valgt av noen som ikke liker deg som person. Anonymkode: c4841...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 10:59 #8 Del Skrevet lørdag kl 10:59 Så bra da, så vet man kanskje om man er en dårlig match eller ikke. Jeg synes det er bedre å ens meninger kommer frem, enn at de holdes skjult langt inn i forholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:59 #9 Del Skrevet lørdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo bra, de har de meningene om de publiserer eller ikke, så om det blir uenighet med noen er det greit å ha det avklart. Det er ikke noe poeng å klare å bli valgt av noen som ikke liker deg som person. Anonymkode: c4841...632 Heller ikke som du ikke liker på den måten. Jeg kommenterer ikke på Facebook, men er ganger jeg vil prate om verden. Mange som ikke vil høre en eneste negative ting skje uavhengig om den er sann for naboen deres, å er kjempe konfortabelt ignorant. Det er for min del greit i venner, men ikke i kjæreste. Anonymkode: c4841...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:47 #10 Del Skrevet lørdag kl 11:47 Om de er av den typen som poster sterke meninger så finner de seg nok noen som mener det samme… Anonymkode: 58a7d...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå