AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Står i en vanskelig situasjon med min mor i slutten av 50-årene; Hun sliter med Borderline PF og noe alkohol- og pillemisbruk. Hun bor i en vanlig leiebolig, men hun hevder at naboen truer henne og lyver om at hun skylder ham penger. Hun har visst allerede kontaktet politi som sier hun skal ringe dem igjen hvis naboen ringer på igjen. Jeg har i utgangspunktet kuttet kontakt med henne utenom at jeg av og til leser igjennom telegram-meldinger hun sender. Hun føler seg nå så engstelig og utrygg at hun ønsker å dra derifra på dagen, men hun har ingen venner eller familie som kan hjelpe, inkludert meg. Jeg har ikke fysisk eller psykisk helse til å hjelpe. Hva kan man gjøre i en slik situasjon? Bør jeg bare satse på at det ikke utvikler seg til en mer farlig situasjon for henne? Anonymkode: baf04...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Du kan melde bekymring om hennes forverrede mentale tilstand til fastlegen hennes. Hvis du ikke vet hvem som er fastlege eller behandler, kan du ringe Helfo på telefonnummer 23 32 70 00 eller bruke kontaktskjema på Helsenorge for å be om fastlegekontorets kontaktinformasjon. Anonymkode: a7059...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå