Gå til innhold

Dumt da 18år uten noen erfaring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forresten mange mange år siden jeg var 18 jeg ville overhode ikke gjort dette i dag lol

Hei når jeg var 18år gjorde jeg noe dumt vell jeg så en pen dame som jeg pratet med noen få ganger og tosken som jeg var ble veldig interessert i henne,dette var mitt første forsøk på og sjekke opp en dame. 

Det endte med at jeg kjøpte henne blomster på en butikk jeg viste hvor hun bodde pga jeg hadde familie i nærheten så hadde passert plassen hvor hun bodde flere ganger,men dette viste jo ikke hu (dette høres creepy ut) vel veldig nervøs dro jeg bort over til hvor hun bodde og banket på døren da kom det ut en kar som jeg tenkte enten var broren eller kjæresten hennes ut av døren,(var en av brødrene)jeg viste ikke da hvem det var, kjempe nervøs ga jeg blomsterene til denne personen og sa navnet til den de var til da hørtes han sint ut og jeg ble redd og sprang i bilen og kjørte av gårde ,jeg fikk en sint melding på tlf fra henne og det ble noen meldinger att og fram som ikke var helt bra og jeg fikk et strengt nei og hun ville ikke ha noe med meg og gjøre, vell vi hadde noen felles venner og selvsakt ble jo jeg ertet og rykter snakk kom selvsakt ut av dette og jeg ble stalker, en av vennene hennes kom og pratet med meg ang dette og jeg ville bare bli ferdig med dette sa jeg hadde gjort dette med flere som jeg ikke har lol vet ikke hvorfor jeg trodde det var smart og lyve om det, tror dette gjorde det enda verre. det var stor elgfare hvor familien min bodde og det var jo slik at man flasher med lang lysene hvis man ser elg for og si i fra til imøte kommende biler om fare og selvsakt var jo det hun som kjørte en av disse bilene som jeg flashet til, da trodde jo hun selvsakt at at jeg hilste eller noe, så etter det begynte hun og vise fingeren og jeg var da usikker på om det var noen jeg kjente eller ikke så jeg hilste tilbake lol.Jeg har forsøkt og bedt om unskyldning uten og forvente noe vennskap eller noe mer av det men det forsøket gjorde det bare verre.

Etter flere år sarkastisk humor mellom kompiser som damen til en av kompisenes damer hørte ble jo selvsakt dette brukt som fakta lol så rykter sprer seg. jeg fikk meg juling til slutt av brødrene når jeg var full på byen flere år etter dette og trodde vi var ferdig med dette for lenge siden. dette er idag flere år siden og hver gang jeg kjører til slektningen er jeg bekymret jeg skal møte på denne dama for jeg er redd det skal bli til at jeg stalker henne, hun viser enda fingeren.

Hva tenker dere er jeg helt skrudd eller er dette noe av de dumme tingene som man gjør når man er ung? 

Setter pris på både ris og ros 

Anonymkode: 54952...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du i alle fall må holde lavest mulig profil når du besøker slektningen din. Kanskje bedre dere treffes der du bor nå? Men er du sikker på at dette er en veldig stor greie i bygda? Kanskje trenger du ikke tenke mer på det enn at du unngår etter beste evne å møte denne damen. De fleste har vel gjort noen tabber i ungdommen uten at det skal hefte ved dem hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe store greier i bygden direkte, er ikke hos slektningene så ofte i dag som jeg var da så det hjelper, ungår denne damen så mye det er mulig, begynner og bli opp i årene og tenker tilbake på ting som skjedde når jeg var yngre og tenkte bare og lufte det her inne.

Anonymkode: 54952...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette ligger lenger tilbake i tid enn jeg først trodde. Du må bare godta det du ikke kan forandre og skrive det på kontoen for ungdomstabber. Vi har alle noe på den, men vi driver ikke og reviderer den kontoen til stadighet, det er ikke bra for oss. 
Plukk heller fram gode minner eller enda bedre, sett deg ned og skriv ned det du er takknemlig for her i livet. Rett blikket opp og fram og i morgen er det kanskje meldt sol?

Endret av Hareena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...