AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Kjøpte Solaray Magnesium på helsekost i går. Ville kjøpe Magnesium Glysinat for søvn, men damen i butikken sa at denne er bedre og at de har fått gode tilbakemeldinger fra kunder. Denne holder det med å ta en mens Glysinat må man ta inntil 4. Tok en i går kveld, og ble vekt med stikk i hodet, det stakk og skjærte i hodet på skrå. Vanskelig å forklare. Sleit med å sovne igjen. Samme skjedde i morges, et par ganger stakk det skikkelig. Dette må være pga magnesium, for har ikke opplevd det før. Vil det si at denne ikke passer meg? Vet at magnesium virker på hjernen, eller trenger gjennom, så kan være det. Anonymkode: 17c53...cee
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Solaray er merket. Glysinat er typen. Hvorfor bruker du magnesium? Jeg bruker f.eks. Solaray Magnesium Citrate for hard mage. Se hva de forskjellige typene hjelper mot her https://pin.it/2gdFwO0KL Anonymkode: 3fffd...cfa
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Ser nå etterpå at du skriver søvn. Jeg har tatt store mengder av den samme typen du henviser til uten noen problemer. Anonymkode: 3fffd...cfa
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte Solaray Magnesium på helsekost i går. Ville kjøpe Magnesium Glysinat for søvn, men damen i butikken sa at denne er bedre og at de har fått gode tilbakemeldinger fra kunder. Denne holder det med å ta en mens Glysinat må man ta inntil 4. Tok en i går kveld, og ble vekt med stikk i hodet, det stakk og skjærte i hodet på skrå. Vanskelig å forklare. Sleit med å sovne igjen. Samme skjedde i morges, et par ganger stakk det skikkelig. Dette må være pga magnesium, for har ikke opplevd det før. Vil det si at denne ikke passer meg? Vet at magnesium virker på hjernen, eller trenger gjennom, så kan være det. Anonymkode: 17c53...cee Tar du D vitamin også?Får selv stikk i hodet om jeg blander d vit med mag. Anonymkode: 366a4...b44
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Den du tar inneholder flere former magnesium, så det være at du reagerer på en av disse/kombinasjonen. Eller du kan reagere på urtene som er tilsatt. Anonymkode: 17633...175
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar du D vitamin også?Får selv stikk i hodet om jeg blander d vit med mag. Anonymkode: 366a4...b44 Ja, tar d vitamin også, men den tar jeg på morgenen og magnesium på kvelden. Anonymkode: 17c53...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå