AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Jobber snekkere mye i helger? Eller er dette noe frivillig? Anonymkode: f3bdc...d50
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Mye opp til lønn, lyst, arbeidsavtale og good-will. Noen gjør dugnad. Var dette godt svar på ditt diffuse spørsmål? Anonymkode: 07872...c0e
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jobber snekkere mye i helger? Eller er dette noe frivillig? Anonymkode: f3bdc...d50 Ja, spesielt om de jobber svart. Hilsen hobby-snekker. Anonymkode: 702d2...4b7
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, spesielt om de jobber svart. Hilsen hobby-snekker. Anonymkode: 702d2...4b7 Men ikke helgejobb via firmaet? Der jeg jobber nå kan vi velge, men om jeg bytter til snekker får jeg ikke nok de tilleggene Anonymkode: f3bdc...d50
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Hvis de jobber i ett firma som har helgejobbing så er det helt normalt med turnus. Anonymkode: fa9d6...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå