AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Vi er to med diagnosen, og jeg er interessert i å høre andres utfordringer. Den utspiller seg naturlig nok litt forskjellig hos oss, sannsynligvis pga kjønn. Men med det sagt, så er det sjelden krangling, raseri, andre typiske ting som fører til utfordringer. Her er aldersforskjellen relativt stor, jeg er i slutten av 30 årene, og han er 50. Om jeg for eksempel forteller at jeg er lei meg, noe som kan komme og gå litt i perioder med mye stress, da kan jeg omtrent forvente å ikke høre særlig fra han på en stund. Han kan sende meg helt urelevante, koslige meldinger, og jeg forstår såklart at det er for å motivere meg. I starten var han nesten så intens at jeg ble litt stressa, mens i "fasen etter forelskelsen" var han stille igjen. Det var der jeg slet mest med overtenking. Nå har vi i utgangspunktet et fint samliv, men svingningene kræsjer innimellom. Hvordan har dere det, og har dere funnet "triks" eller andre ting som gjør at hverdagen går lettere når man er to? Innimellom kjenner man jo litt på en slags "double trouble" 😅 Anonymkode: 5844a...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Hadde en stefar som var mye stille, det ble veldig utrygt. Klarer dere å bli nærme, når dere ikke kan snakke sammen? Å har det egentlig noe med adhd å gjøre? Å om ja, kan du trives med å være litt alene? Anonymkode: d91ea...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå