AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Den gamle kjøkkenviften min tok kveld, og jeg har skrudd den ned for å montere ny. Men akkurat rundt kanten der den gamle viften var montert, har det samlet seg noe tykt fett fra stekeos, iblandet støv og skitt. Når jeg prøver å vaske det bort, så blir det bare gnidd rundt og rundt og nesten ingenting absorberes i kluten.. Det oppfører seg nesten som modellerkitt Har da prøvd tørkepapir, kjøkkenklut, svamp både på den mye og grønne siden, med lunkent vann, zalo, jif baderom, jif kjøkken uten resultat. Har også prøvd tørr klut uten vann. Det jeg lurer på er hva jeg kan bruke som ikke vil ødelegge malingen eller få platen til å svelle opp, men som kan klare å løse opp fettet. Noen forslag? Anonymkode: fcba8...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den gamle kjøkkenviften min tok kveld, og jeg har skrudd den ned for å montere ny. Men akkurat rundt kanten der den gamle viften var montert, har det samlet seg noe tykt fett fra stekeos, iblandet støv og skitt. Når jeg prøver å vaske det bort, så blir det bare gnidd rundt og rundt og nesten ingenting absorberes i kluten.. Det oppfører seg nesten som modellerkitt Har da prøvd tørkepapir, kjøkkenklut, svamp både på den mye og grønne siden, med lunkent vann, zalo, jif baderom, jif kjøkken uten resultat. Har også prøvd tørr klut uten vann. Det jeg lurer på er hva jeg kan bruke som ikke vil ødelegge malingen eller få platen til å svelle opp, men som kan klare å løse opp fettet. Noen forslag? Anonymkode: fcba8...d79 Hva med veldig varmt vann, zalo og litt salmiakk? Ta et lite området av gangen med svamp og tørke av med papir? Jobbes i flere omganger, la virke før det vaskes av og tørke flaten før neste runde. Virker ikke det så må du sterkere til. https://premiere-produkter.no/p/purina-fettlosende-rengjoringsmiddel-kn-a-10-lt/?srsltid=AfmBOoplP9q5dSLn1F86XW1AcEtwqHqH5GCgU07H_J1xv4yzuX6DMZa2nAE Har brukt denne via jobb, Anonymkode: e0ee8...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå